Protektory Vraník

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ba,ba shrnul jsi to velice dobře...Na co jezdit s novou Michelinou 15 km do práce, když to samé odjedu na vraníku a ještě mi zbyde na Plzeň , která je pro rozvoj člověka důležitá.. :)
nepropadat panice...
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

No to je jasný, to má logiku. Koupit auto za 200.000 kč abych byl machr a potom ušetřit 1500kč za rok.
A takový ušetřený ranec se vyplatí. Hlavně, když měsíční náklady na Plzeň a ostatní chlast je tak 5000kč, cigára taky nejsou zdarma, to jsou hned další 3000kč.
Neušetřit za gumy, tak už nezbyde 8000kč na automaty, no prostě není o čem diskutovat.
Pokud protektory, tak na prvém místě je nejdůležitější vyzdvihnout jejich příznivou cenu.
Ne, vážně lidi. Jestli protektory stačí nebo ne, jestli vyjedou víc nebo ne, v pořádku, proč ne. Mají i výhody.
Ale nemluvte o penězích, to je hrozná kravina.
Ještě, že jericho to bere s nadhledem a humorem, ale někdo se toho může chytit vážně. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33768
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co zas blbnete máte tu dva příspěvky na stránku

já jen doplním větu pneu vraník mě dovede k problému

věřím že vraník fachčí já jsem lékař a vidím jen nemocné pacienty, ale pneu vraník bych nechtěl miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33768
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na ten sníh to je ok ale v létě z hovna bič neupleteš na odvalování dobré miloš
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 čer 2010, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od jenousch »

Nedal bych to ani na dodavku na zimu natoz na osobak kterej ma litat po dalnicich, vzorek je mozna zimni, ale smes je buhvi z ceho. Dobry tak na Samce (Suzuki Samurai) do lesa nebo tezkyho terenu
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak jsem ty 4ks vraníky obul před týdnem na naši LPG feldu. jezdí tak na poštu a do 20km kolem komína, najeto 450 tis takže podvozek jasnej a musim říct, že jsem docela mile překvapenej, nehučej zas tak moc, záběr dobrej, závaží tam nejni nijak výrazně víc než na novejch gumách. V dobách kdy jsem s feldou najel 50 tis za rok po celý republice, měl jsem na ní i Good-YEAR UG6, Dunlop WSM3, barum polaris atd. nevidím zas takový rozdíl. Čím novější zimní pneu, tím víc je dělaná spíše na mokrou zimu a dálnice. Jak jsem ty top -zimáky trochu sjel tak to byla katastrofa, pod 5mm už to je nanic, protože z důvodu dobré stability některý lamely dělají mělký a jak se ojedou z gumy 3mm, tak tam zbydou jen špalky se zářezama, který nejdou přes celej špalek, ale jsou jen uvnitř, což je nanic. Tady u Vraníka jsou zářezy do celý hloubky, takže nová guma bude plavat, ale podle mě bude fungovat dýl. Uvidíme :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Richi, ať se na to díváš jak chceš, o penězích je to vždycky..Koupě vozu je jedna věc a náklady druhá..Majitel MB za 2 míče se dohaduje kvůli dvěma stovkíám za snímače k destičkám atd. A když to někomu vyhovuje../vraník/.je to kolikrát lepší než kupovat ojeté 5 leté gumy slavných značek s 3 mm vzorku../ale jsou to originály/..
P.S. vidím co za gumy sundavám z vonavek za 300000kč..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33768
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to vidím z toho pohledu opraváře, tak problém hledám v pneu vraník,

desítky let jsem jezdil na obnova brno a v poho za komunistů jsem na rozhazvání neměl,

z pohledu ekonoma bych do toho nešel, jsou těžké tak brzdy odchází dříve, při vyvažování nedáš závaží 15 a 2O ale 35 a 7O,

staré gumy je taky nesmysl dáš skoro novou gumu a za pět tisíc

:o vzorek v prdeli ;) niloš
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Zrovna včera jsme dávali na Fabii Vránika a byl jem mile překvapen,když závaží nepřekročilo 40g.Dávalo se 25-35,15-40.
I některých podskupis světových značek se někdy dává podobná gramáž.
Pro neznalé-podskupina Michelin je Kleber,Mormoran.
Podskupina Pireli je Ceat
Podskupina Conti je Barum atd atd.

Jinak samo,na velké vraníky se závaží dává více.ale myslím,že to není špatné a můj názor podruhé psát nebudu,je již tady napsán.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33768
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já dával nedávno na AL disky z obi protektory v akci asi 42O kč guma

čtu to z papíru 1.12O gramů závaží na čtyři kola, :roll:


cosby za kolik prodáváš gram na litá kola ;) miloš
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

můj nazor je prostě takovy, když jedu parkrat do tydne nějake kratší trasy, tak proč bych to nepřežil s vranikama.. k čemu bych měl vyhazovat prachy za nějake drahe gumy když to odjezdím tak samo na vranikach.. a ja tady nemluvil o 200 000tis autu.. kdybych měl takove auto tak by to znamenalo že mam prachy a pak bych si klidně koupil i nějakou lepší značku.. proč ne.. mám Golfa II tak si myslim že tam se to zas tak hrotit nemusi :D ted na nem mam kormorany.. vzorek asi 5 mm a katastrofa.. na čerstvem sněhu je problem se rozjet na rovině..
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

to se těžko počítá ty gramy.Ale tak nějak když je toho rozumně tak 0,50 za gram lepícího,ale když je toho moc tak se to nějak zaokrouhlí ať se zákazník nesesype.jinak na Alu jsme dávali protektory zřídka a když tam na mrdky kola a tam rovnou řeknu zákazníkovi,že budu klepat,protože za lepící by se nedoplatil,protože když na Alu kola dáváme protektory tak jsou to povětšinou sociáli
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“