2.0 TDI 16v.103 KW -nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Banan o1-ta montáž vstřiků je samozřejmě důležitá, ale nejsem idiot,abych je tam rval přes šrouby..Namazal jsem gumičky, posadil do hlavy a rukou jsem zabral a vstřik tam domáčkl..Dobře se přitom pozná,jak tam dosedl a jak táhnou gumičky, musí se pěkně zabrat..A jelikož ty prostřední jsem vyndaval dvakrát,tak vím, že gumičky byly perfektní a nepoškozené..Když to jelo předtím, kdy byly ohnuté šrouby nebo byly volné, tak teď je to v pořádku, i při utahování bylo vidět, že stažení je pevné a stejnoměrné..Není to zas taková věda..Když povolím odvzdušnovák na fitru a zapnu klíček, nafta teče ven bez bublin..Ale jestli je soustava plná, to nevím..Ale dělá to na mě dojem, že ŘJ nepustí start..jak tady někdo odborně řekl... :)
Čert aby to vzal, vždyť 1,9 TDI je obdoba, jen má míň ventilů ..,nebo má ŘJ nového typu..? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když nepomůžou standartní postupy, přichází na řadu lano :D ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu... :)
nepropadat panice...
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

jericho-3 píše:To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu... :)
Tak zkus opatrně eter (start sprej).
Elektronika auta a technika........
776 829390
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

a co tak protinarazova poistka? :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u koncernu?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...
nepropadat panice...
Banan01
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2006, 16:33

Příspěvek od Banan01 »

dhfool píše:
No a samozřejmě vstřikovače se nesmí přehazovat mezi sebou.
Proč? Pochopím to u CR vstříků kvůli IMA, ale u PD?
No máš pravdu asi by to nemělo mít vliv na start.
No zrovna dneska jsem řešil jednu věc: Přivezli mi auto a někdo předemnou měl vymontované vstřikovače. Nedali nové podložky pod vstřikovače a samozřejmě utíkala komprese. Dali jsme nové a auto ok. Byly to CR vstřikovače takže to šlo hned poznat. U PD to poznat nejde, protože jsou schované pod víkem. Jestli jsi nedal nové podložky tak je dej. Jen tak mě to napadlo. Jo a podložky je dobré vyžíhat, ať jsou měkčí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podložky u 2.0TDi-16v?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...
No je potřeba kabel co umožňuje diagnostiku přes can, smažte závady a zkoušejte startovat, musí to čapnout.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Akorát je mi divné, že poprvé, když to nechtělo chytit, motor žhavil,/neměl jsem tam víko/,tak bylo vidět, že žhavky fachčí..linul se od nich kouř..a potom po novém zkoušení už ne.. :)
To jsem teda zvědav, co tam bude..
nepropadat panice...
Tono
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 17:14
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Tono »

A preblikne Ti vobec žhavenie, keď zapneš zapalovanie?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, problikne, pak startuji až zahouká...
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže tam byl borec a diagnoza je viz. praktik Huml..Chce to novou baterii nebo lano, mimo žhaviček je vše bez závad, ale jelikož je slabší baterie, ŘJ má málo proudu a soustava je stále zavzdušněna..Prostě to chce déle točit a pořádné kule..Mě se zdála slabší,a když jsem poprvé začal startovat,tak po chvilce to byla slabota,ale po nabití to bylo lepší,metlo to s motorem , ale je to hold málo..Mě to rve srdce takhle honit motor na starter, ale on začal startovat a nechtěl přestat,až baterka zpomalila...A povídá, točí málo a motor je ještě zavzdušněn...Tak zítra budu lanovat... :)
nepropadat panice...
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No mě tohle dělal touran po výměně vstřiků a nakonec to byl vadný vstřikovač který se i po proměření jevil jako dobrý
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“