
Čert aby to vzal, vždyť 1,9 TDI je obdoba, jen má míň ventilů ..,nebo má ŘJ nového typu..?

Moderátoři: šulda, Moderátoři
No máš pravdu asi by to nemělo mít vliv na start.dhfool píše:Proč? Pochopím to u CR vstříků kvůli IMA, ale u PD?No a samozřejmě vstřikovače se nesmí přehazovat mezi sebou.
No je potřeba kabel co umožňuje diagnostiku přes can, smažte závady a zkoušejte startovat, musí to čapnout.jericho-3 píše:No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...