Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.
v boschi stojí orio sada na vstřik kolem 200,-...... a nikdy nebyl po přetěsnění problém.prostě ty starý gumičkz ztvrdou a už tak netěsní stačí je vyměnit za nové stejnej rozměr
Já dával větší o 0,1 mm. Je to asi půl roku zpátky. Psal jsem to sem a myslím že to taky někdo zkoušel. A zatím to drží. Mám AVF. Měnil jsem celou sadu a koupil jsem to u prodejce O-kroužků. Vzal jsem tam co jsem vyndal a podle nich mi vybral.
Tak ja sa s tým trápim už asi týždeň.Pri výmene hydroštelov som menil preventívne aj o-krúžky na vstrekoch za nové (sada Bosch)a odvtedy mám z toho nočnú moru.Najprv mi to netesnilo od oleja a chcalo mi naftu do oleja.Skúšal som to všelijako,zrazil som hranky na tých otlačených miestach,namazal vazelínkou,vstrek tam pekne dosadol a a nič.Tak som kúpil gumičky o 0,5mm väčší priemer a ten tam nedostanem,keby som sa rozkrájal.Tak som si dal vyrobiť o-krúžok na mieru(ten najväčší27x2,6 originál je 27x2,5)a teraz mi to tesní od oleja v pohode ale pre istotu mi teraz padá nafta a po hodine stánia musím dlho štartovať kým si to naťahá.Ide ma z toho trafiť šlak,asi musím dať vyrobiť aj tie stredné krúžky.Kde ste zohnali tie krúžky o 0,1 mm väčšie.Dík
Mám tiež AVF
A ja zase riesiem BKD Leona 2007, kruzky tiez vymenene, hlava vypadala cista bez naznaku poskodenia, ale mame zase olej v nafte a rano ked prvy krat nastartuje tak to zadymi ako P V3S... Turbo je nove original....
Mam podozrenie na tandem.
je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam kde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná ten větší o-kroužek to podrží dýl.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
[quote="MirekX"]je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam nkde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná te větší o-kroužek to podrží dýl.[/qu
ale jak dlouho vydrzi? asi zalezi na tom jak je to vymackany, takze vyvlozkovat a nebo druhou hlavu? resim stejny problem na passatu 1.9 AVF a nechci ho mit porad v servisu... sam nevim co ted...
Naposledy upravil(a) frisby dne 08 úno 2011, 20:55, celkem upraveno 1 x.