červené tlačítko v pojistkové skříni - passat B5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

liskal
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 úno 2008, 18:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od liskal »

Vici píše:jo fajn že ho dal někdo takto na oči... (LOL), to tam ten alarm ani nemusí být...
ak ma zaslepené zámky dverí tak je na dobrom mieste....
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

mir77 píše:A co máš zač? Nevíš přesně?
ved prave ze neviem.. :?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

mir77 píše:Tak vzhledem k tomu, že si můžeš kombinaci stlačení, která slouží proto, aby to spadlo do servisního režimu, tak to nevidim zase jako problém ;)
no jak u čeho... u jednodušších alarmů stačí zapnout zapalování, stlačit tohle tlačítko a je vyřazený
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

No v defaultu to tak asi bejt může. A nebo u nějakejch starších. Ale dneska si prakticky všude můžeš nastavit, jakou kombinací ho shodit do servisního. Tuším, že zrovna Keetec to má standardně 7x zmáčknout během první X vteřin. Nebo 13x? :D Teď si nejsem jistej :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo asi jo. mě už tyhle čínské alarmy co maj ovladače které málem umí přehrát dvd a podobně nějak neberou...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A nemáš tam Scherloka?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

dokud to nerozebedres a nenajdes na krabicce vyrobce tak tahle debata je bezpredmetna,jedine co lze s jistotou rict je , ze tlacitko neni original / original je pouze u nadstandartni vybavy taxi a je vzadu vkufru u leveho svetla a je podstatne vetsi /
to.martinsidlo sherlocka tam mit nebude,protoze to je placena sluzba a to by asi vedel , ze neco plati / nehlede ,ze je poovinen hlasit navstevy servisu veskere prace provadene na voze - aby nahodou nedoslo k vymene dilu ve kterem muze byt umisten chip , mist kam se dava je vice a zakaznik nevi kde ho ma /
Drag Power
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

chiptuning píše:dokud to nerozebedres a nenajdes na krabicce vyrobce tak tahle debata je bezpredmetna,jedine co lze s jistotou rict je , ze tlacitko neni original / original je pouze u nadstandartni vybavy taxi a je vzadu vkufru u leveho svetla a je podstatne vetsi /
to.martinsidlo sherlocka tam mit nebude,protoze to je placena sluzba a to by asi vedel , ze neco plati / nehlede ,ze je poovinen hlasit navstevy servisu veskere prace provadene na voze - aby nahodou nedoslo k vymene dilu ve kterem muze byt umisten chip , mist kam se dava je vice a zakaznik nevi kde ho ma /
Když by ho neměl aktivovanej na hlídání,Scherloku je to jedno.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

tlačítko slouží k vyblokování alarmu a to tak že ho držíš a zároven otočíš klíčem do kontrolek
dále snim de vstoupit do nastavení samotnýho alarmu např prodloužit impuls k centrálu či aktivovat či blokovat jednotlivé funkce alarmu záleží na typu alarmu ve tvém voze
pokud bys měl třeba jablotron tak si návod můžeš stáhnout na jejich stránkách http://www.jablotron.cz/cz/Katalog/auto ... utoalarmu/
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

u Jablotronu staci zapnout zapalovani a soucasne drzet tlacitko Valet, pak uz se nachazi v servisnim rezimu. Co jsem montoval Keetec, tak ten takovyto tlacitko nemel.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“