problém po zamrznutí nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém po zamrznutí nafty
zdar mazáci , octavia 1.9 TDi AHF 81KW + chip
stala se mě taková věc v pondělí mě zamrzla nafta , v nádrži bylo min cca 5l , točilo to , na 2 s chytlo a poté již nic . Dolití nafty a kabely , ale nic ... Poté ohrátí horkovzduškou , vyjmutý filtr - teplá voda a také nic ... poté jsem to připojil na vag 304 a byla tam chyba 17655 - snímač pro zdvih jehly G80 ta šla vymazat a motor okamžitě naskočil - hurá ... po ujetí cca 20km motor opět zastavil , filtr byl bez nafty asi to zmrzlo v nádrži ... odtah a marný pokus o start na vagu žádná chyba . Pak obleva a motor naskočil jako by nic , jenže to dělá že to nemá výkon ani z kopce , ale jen sporadicky bud to jede normálně nebo jak v nouzáku , spíše ještě hůře a vag :17656 řízení počátku vstřiku regulační odchylka P1248 35 10 -sporadická .... vyměnil jsem znovu naftový filtr ač tam byl od podzimu , profoukl trubky i do nádrže vše je volné ... nějaké rady ? díky Martin
stala se mě taková věc v pondělí mě zamrzla nafta , v nádrži bylo min cca 5l , točilo to , na 2 s chytlo a poté již nic . Dolití nafty a kabely , ale nic ... Poté ohrátí horkovzduškou , vyjmutý filtr - teplá voda a také nic ... poté jsem to připojil na vag 304 a byla tam chyba 17655 - snímač pro zdvih jehly G80 ta šla vymazat a motor okamžitě naskočil - hurá ... po ujetí cca 20km motor opět zastavil , filtr byl bez nafty asi to zmrzlo v nádrži ... odtah a marný pokus o start na vagu žádná chyba . Pak obleva a motor naskočil jako by nic , jenže to dělá že to nemá výkon ani z kopce , ale jen sporadicky bud to jede normálně nebo jak v nouzáku , spíše ještě hůře a vag :17656 řízení počátku vstřiku regulační odchylka P1248 35 10 -sporadická .... vyměnil jsem znovu naftový filtr ač tam byl od podzimu , profoukl trubky i do nádrže vše je volné ... nějaké rady ? díky Martin
A cistil jsi nadrz??? Ja to taky resil na okte a i kdyz se to podarilo v garazi profouknout, tak to nebylo schopny nasat, po otevreni nadrze jsem se zhrozil, byl tam skoro vanilkovej puding
Tak jsem to vysal, vytrel, rozebral i plovak aby jsem na nem sejto vycistil, novy filtr a auto jezdi, ale asi je lepsi dat nove O-krouzky na ty rychlospojky, prisavalo to pak jak byly stare a tvrde... 


Re: problém po zamrznutí nafty
V první řadě bys tam měl mít "pořádnou naftu" ,aby Ti ztuhlé parafíny při nízkých teplotách neucpávaly pal.filtr.octavia70 píše:zdar mazáci , octavia 1.9 TDi AHF 81KW + chip
stala se mě taková věc v pondělí mě zamrzla nafta , v nádrži bylo min cca 5l , točilo to , na 2 s chytlo a poté již nic . Dolití nafty a kabely , ale nic ... Poté ohrátí horkovzduškou , vyjmutý filtr - teplá voda a také nic ... poté jsem to připojil na vag 304 a byla tam chyba 17655 - snímač pro zdvih jehly G80 ta šla vymazat a motor okamžitě naskočil - hurá ... po ujetí cca 20km motor opět zastavil , filtr byl bez nafty asi to zmrzlo v nádrži ... odtah a marný pokus o start na vagu žádná chyba . Pak obleva a motor naskočil jako by nic , jenže to dělá že to nemá výkon ani z kopce , ale jen sporadicky bud to jede normálně nebo jak v nouzáku , spíše ještě hůře a vag :17656 řízení počátku vstřiku regulační odchylka P1248 35 10 -sporadická .... vyměnil jsem znovu naftový filtr ač tam byl od podzimu , profoukl trubky i do nádrže vše je volné ... nějaké rady ? díky Martin
Pokud máš palivový systém od nádrže až po čerpadlo volně průchozí, tak Ti to s největší pravděpodobností někde přisává vzduch. Zkontroluj průhlednou hadici od pal. filtru k čerpadlu, zda tam "nelítá" moc bublinek. Pokud tam žádné není vidět, je to větší problém. Mohla se Ti nějaká nečistota dostat do ventilu počátku vstřiku /N 108 /a zablokovat nastavovací váleček vstřikování. Pak by přestala být prováděna regulace počátku vstřiku a motor by se choval tak jak popisuješ. Zkontroluj blok naměřených hodnot č. 4 jak na místě, tak zejména za jízdy. Nejlépe udělat log a dát ho sem. Musí tam být blok č. 4 a k tomu přidej ještě 1 a 11. Naloguj při zahřátém motoru volnoběh a akceleraci z 1500 ot. až na 3500 ot. na čtyřku. Dále naloguj postupně otáčky 1500, 2000,2500,3000 na libovolný rychlostní stupeň a na udaných otáčkách vždy 5 sekund setrvej.
V bloku nam. hodnot č. 4 pak zkontroluj zda hodnota v poli tři /aktuální úhel předvstřiku / koresponduje s hodnotou v poli dva /úhel předvstřiku vyžadovaný ŘJ motoru /.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
ahoj dík za odpověd , to co popisuješ je na mě již moc složité to nezvládám ... jinak ta nafta je v poho , žádné bubliny ani zavzdušnění ... tam bych problém vyloučil ... dnes ráno jsem jel do práce do Pardubic a nové poznatky : volnoběh v poho , když to nejede tak při protočení otáček se spojkou se to chytne a chvilku jede ok , ale taky se stane že to třeba i v kopci najednou začne jet normálně ... jinak pracuji v Synthésii , koukal jsem , že jsi z PA .... a ještě se chci zeptat zda je v čerpadle ješte nějaké jemnoučké sítko ? dík
Ano, v hlavě čerpadla je ještě "sítko", aby nedošlo k poškození hlavy nebo rozdělovacího pístu. Do ventilu N 108 se však nečistota dostat může, pokud palivo není řádně přefiltrováno. Poslal jsem Ti SZ i s kontaktem. Když budeš chtít, můžeme se domluvit.octavia70 píše:ahoj dík za odpověd , to co popisuješ je na mě již moc složité to nezvládám ... jinak ta nafta je v poho , žádné bubliny ani zavzdušnění ... tam bych problém vyloučil ... dnes ráno jsem jel do práce do Pardubic a nové poznatky : volnoběh v poho , když to nejede tak při protočení otáček se spojkou se to chytne a chvilku jede ok , ale taky se stane že to třeba i v kopci najednou začne jet normálně ... jinak pracuji v Synthésii , koukal jsem , že jsi z PA .... a ještě se chci zeptat zda je v čerpadle ješte nějaké jemnoučké sítko ? dík
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
ked mu to pise G80 ku a problemi s riadenim predvstreku nemal by ist prave po tom snimaci na vstreku?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
hodil jsem sem příspěvek od borce co to již řešil ....
Pokud není ventil KO, nebo není malý tlak v čerpadle a signál z ŘJ je na konektorech čerpadla - může se stát, že se asi tím jak se motor třepe (nebo když máš neorigo tlumič kmitů napínací kladky - ten jehož zadní část se pohybuje a vedení k ventilu se o něj lehce opírá) se rozlámou dráty, co vedou k ventilu regulace- Řešil jsem to dvakrát, jednouto bylo rozlámané od konektoru čerpadlana 5x, poslední zlom byl cca 7 mm pod umělou hmotou ventilu. Jde obnažit konce, napájet dráty, nelíp silikonové. Zalil jsem to silikonem. Podruhé to bylo zlomené jen jednou. Problém je, když se to měří, je potřeba s vedením hýbat - někdy to při vyndání chytne kontakt a zdá se to v pořádku
Pokud není ventil KO, nebo není malý tlak v čerpadle a signál z ŘJ je na konektorech čerpadla - může se stát, že se asi tím jak se motor třepe (nebo když máš neorigo tlumič kmitů napínací kladky - ten jehož zadní část se pohybuje a vedení k ventilu se o něj lehce opírá) se rozlámou dráty, co vedou k ventilu regulace- Řešil jsem to dvakrát, jednouto bylo rozlámané od konektoru čerpadlana 5x, poslední zlom byl cca 7 mm pod umělou hmotou ventilu. Jde obnažit konce, napájet dráty, nelíp silikonové. Zalil jsem to silikonem. Podruhé to bylo zlomené jen jednou. Problém je, když se to měří, je potřeba s vedením hýbat - někdy to při vyndání chytne kontakt a zdá se to v pořádku
Nemusí. Při zadušení motoru může dojít k signalizaci závady na snímačigabo00000 píše:ked mu to pise G80 ku a problemi s riadenim predvstreku nemal by ist prave po tom snimaci na vstreku?
G 8O. Spustit motor lze až po vymazání této závady. Pokud by došlo k závadě na G 8O při běžícím motoru, poběží motor stále dokud nebude vypnut. Po vypnutí však již nepůjde spustit bez vymazání /odstranění / závady.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
G 80 je snímač zdvihu jehly, který je umístěn na "řídícím" vstřiku. U čtyřválcového motoru většinou na třetím válci. Z jeho signálu je vyhodnocován aktuální počátek vstřiku.octavia70 píše:co je G80 ? myslel jsem , že popisuje problém na N 108 ...
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip