BMW E39 poradtě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E39 poradtě
Ahoj, prosim vas o radu.Zamiloval jsem se do E39 v kombi a hodlám něco pořídit kolem roku 2000.Nevím co za pohonnou jednotku. Na 530d jsem četl samou chválu, tady na foru zase, že vstřikovače, čerpadlo atd jsou dost drahé.Nejprve jsem chtěl 135 kw a postupem času jsem byl rozhodnutý pro 530d po faceliftu 142kw, že prý má vychytané dětské nemoci.
No a najednou se dočtu tohle ...můžete mě to někdo prosím osvětlit a poradit + a - těchto agregátů či vozidel ? Nevěnujete se někdo těmhle autíkum trochu víc?Nepomohli by jste něco sehnat? Děkuju.
Tohle mě zarazilo u 142 kw.....
Hrozí u pofaceliftové 530d (142 kW) celkem krutá závada zapříčiněná vířivými klapkami v sacím potrubí (starší verze se 135 kW je nemá). Ty se jednoho dne prostě uvolní nebo úplně rozpadnou a jsou strženy proudem nasávaného vzduchu do válce. Zničeným sacím potrubím to vůbec nemusí skončit, úlomky se otiskují do pístu i do hlavy, zničí vstřikovač a mohou dokonce „zašprajcovat“ ventily v pootevřené poloze a motor se jednoduše potká.
No a najednou se dočtu tohle ...můžete mě to někdo prosím osvětlit a poradit + a - těchto agregátů či vozidel ? Nevěnujete se někdo těmhle autíkum trochu víc?Nepomohli by jste něco sehnat? Děkuju.
Tohle mě zarazilo u 142 kw.....
Hrozí u pofaceliftové 530d (142 kW) celkem krutá závada zapříčiněná vířivými klapkami v sacím potrubí (starší verze se 135 kW je nemá). Ty se jednoho dne prostě uvolní nebo úplně rozpadnou a jsou strženy proudem nasávaného vzduchu do válce. Zničeným sacím potrubím to vůbec nemusí skončit, úlomky se otiskují do pístu i do hlavy, zničí vstřikovač a mohou dokonce „zašprajcovat“ ventily v pootevřené poloze a motor se jednoduše potká.
Re: ....
No Ajku díky, to je dobrá zpráva teda.No klidně se rozepiš, cítim v podtextu jako by mě mělo trápit daleko něco závažnějšíhoajk píše:pokud tě trápí jenom toto tak ty klapky se dají vytáhnout nebo můžeš koupit nové celé to sání které už ty klapky nemá....apropos myslím že je má i některá 135kw a tuším že jsou jen v automatech....

ciko píše:ja som mal e46 330d 150kw(zihadlo ako sa patri) a vyrive klapky tam boli... ked som zhodil sanie, jedna klapka bola uz ulomena, takze, som to stihol celkom skoro.no je to bmw, takze ine materialy, nboj sa toho...

O.K. Můžete mě ještě někdo trošku osvětlit jestli je lepší jít do M - packet , nebo klasika? Mam trochu strach, aby pak M podvozek , nebo jiné M komponenty taky nestaly majlant.ciko píše:ja si myslim ze kvalita bmw je vseobecne inde ako su ine auta... ved povodny podvozok som mal minimalnee 200000km a to bolo stocene to auto.... preto su drahsie tieauta ako ine, kvoli materialom, a kvoli znacke
podľa toho čo sa ti páči viac, či klasika či M-paket, čo sa týka výzoru, a podvozkovo M-technik podvozok je určite dobrý, je aj mierne znížený oproti sérii a krásne vyvážený medzi komfortom a športovou jazdou, ale keď treba meniť tlmiče tak to bude stáť trochu viac
inak tie motory sú dobré, klapky vyhodiť, EGR off a ideš, jediné čo by ma odrádzalo od tých dieselov je asi cena vstrekovačov, ktoré stoja pekný balík, a odchádzajú v závislosti na kvalite nafty nad 200tis. km, čiže drvivá väčšina áut ktoré u nás behajú
inak tie motory sú dobré, klapky vyhodiť, EGR off a ideš, jediné čo by ma odrádzalo od tých dieselov je asi cena vstrekovačov, ktoré stoja pekný balík, a odchádzajú v závislosti na kvalite nafty nad 200tis. km, čiže drvivá väčšina áut ktoré u nás behajú
Díky za rady....EGR zaslepit a klapky vyhodit...beru na vědomí:)viktorddd píše:podľa toho čo sa ti páči viac, či klasika či M-paket, čo sa týka výzoru, a podvozkovo M-technik podvozok je určite dobrý, je aj mierne znížený oproti sérii a krásne vyvážený medzi komfortom a športovou jazdou, ale keď treba meniť tlmiče tak to bude stáť trochu viac
inak tie motory sú dobré, klapky vyhodiť, EGR off a ideš, jediné čo by ma odrádzalo od tých dieselov je asi cena vstrekovačov, ktoré stoja pekný balík, a odchádzajú v závislosti na kvalite nafty nad 200tis. km, čiže drvivá väčšina áut ktoré u nás behajú
Ty vstrikovače to mě taky trápí.Někde jsem ale četl, (asi v některém příspěvku tady na foru) , že někdo dokáže repas 1 ks / 3000kč
S tou naftou je to u nás špatné, akorát to pak člověk zaplatí na opravách. víc to žere, mín to jede a víc to stojí opravit:( Je to jako s potravinam v ČR.
Dneska zajdu za kamarádem co má 540i M packet rv96 na plyn.O tom jsem taky přemíšlel, ale potřebuju prostor v kufru.
ja jsem to kupoval od prvniho majitele kterej to kupoval v autecu v praze a najel 250tisic jaho mam 7mesicu a najel jsem 25 tisic me je 23let a me kdyz drzi auto tak to auto prezije vse ja jsem menil jen vzduchovou vahu a nechal premerit vykon kterej je 220ps a 500nm ja jsem spokojenej po meste stim jezdim za 7 litru a slapu mu ,na dalku to umi jezdit od 4,8 az do 5,2 litru nafty na sto ale to se musi ject do tech 120km v hod ja jezdim dalky za 6,5 a to jezdim do nemecka pravidelne podalnici tenhle 3.0d je moc povedenej motor v pohode jede 255km v hod tyhle motory uz jsou i v tech novych bmw jako je e60 nebo e-90 nebo x6 nebo x5
ta 5 je dobra ale e-46 je lepsi hezci kdyz 5 tak jedine v M-packetu jinak bych to nechtel kupte radsi e-46 v combiku ale jen manual jinak to papa i tu 5 jen manual automatu to bere minimalne 9 litru novy bmw bere 5 litru se podivejte na recenze od bmw a uvidite sam kdyz budete kupovat 3.0d tak at je tichej uplne jaho mam jak benzin tichouckej kolikrat si lidi myslej ze ma benzinaka a uvnitr kabini to ma zvuk jako wv vr6
ta 5 je dobra ale e-46 je lepsi hezci kdyz 5 tak jedine v M-packetu jinak bych to nechtel kupte radsi e-46 v combiku ale jen manual jinak to papa i tu 5 jen manual automatu to bere minimalne 9 litru novy bmw bere 5 litru se podivejte na recenze od bmw a uvidite sam kdyz budete kupovat 3.0d tak at je tichej uplne jaho mam jak benzin tichouckej kolikrat si lidi myslej ze ma benzinaka a uvnitr kabini to ma zvuk jako wv vr6
moje skype je Mira.B.M.W
Notošku jsem se zasmal ....a me kdyz drzi auto tak to auto prezije vseMIR.B.M.W píše:ja jsem to kupoval od prvniho majitele kterej to kupoval v autecu v praze a najel 250tisic jaho mam 7mesicu a najel jsem 25 tisic me je 23let a me kdyz drzi auto tak to auto prezije vse ja jsem menil jen vzduchovou vahu a nechal premerit vykon kterej je 220ps a 500nm ja jsem spokojenej po meste stim jezdim za 7 litru a slapu mu ,na dalku to umi jezdit od 4,8 az do 5,2 litru nafty na sto ale to se musi ject do tech 120km v hod ja jezdim dalky za 6,5 a to jezdim do nemecka pravidelne podalnici tenhle 3.0d je moc povedenej motor v pohode jede 255km v hod tyhle motory uz jsou i v tech novych bmw jako je e60 nebo e-90 nebo x6 nebo x5
ta 5 je dobra ale e-46 je lepsi hezci kdyz 5 tak jedine v M-packetu jinak bych to nechtel kupte radsi e-46 v combiku ale jen manual jinak to papa i tu 5 jen manual automatu to bere minimalne 9 litru novy bmw bere 5 litru se podivejte na recenze od bmw a uvidite sam kdyz budete kupovat 3.0d tak at je tichej uplne jaho mam jak benzin tichouckej kolikrat si lidi myslej ze ma benzinaka a uvnitr kabini to ma zvuk jako wv vr6
No určitě jdu do E39 , nevíte někdo o slušné v manualu, kombi ?
ne opravdu ja neznicim karoserii ale od delam motor a tenhle drzi jak bejk mel jsem e-36 r.v 98 325tds a jezdil jen 2 mesice motor zacal klepat ja bejt vama taky si koupim e-46 330d manual kombi tusim ze ted je peknej na www.bazos.cz je tam za 150tisic ale peknej v touringu
moje skype je Mira.B.M.W
podivej se na tohle bmw je to bmw e-39 http://auto.bazos.cz/inzerat/8711823/BMW-530d.php
moje skype je Mira.B.M.W