Zdravim chtel jsem se zeptat mam v O1 1.9 TDI 81kw nality olej BP Visco 7000 LongLife III 5W-30 (5W30)Syntetický olej pro benzinové i naftové motory VW/Audi/Seat Škoda, vyžadující specifikaci VW 504.00/507.00, nedavno mi to zahlasilo, ze mam dolit olej, mnel jsem nahodou u sebe litrovku oleje z benziky OMW. Jedna se o Bixxol special V6 SAE OW30 pro normy VW 503.00/506.00/506.01. Puvodne co jsem se docetl ze stitku byl do auta lity Castrol SLX LLII 0W30 506.01.
1. Jina norma
2. 5W30 vs 0W30
Vadi když se tyto 2 oleje smichaji???
1.docetl jsem se ze oleje 506.01 jsou nahrazovany 507.00, takze to by dle meho nazoru vadit nemelo. I kdyz jsem to udelal naopak.
2. a co smichani odlisnych viskozit, neva???
Dik za pripominky
Doliti jineho oleje odlisne normy a jineho oznaceni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- e-panolin.cz
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 lis 2010, 19:54
- Bydliště: Ostrava !!!
- Kontaktovat uživatele:
Medzi zakladne vlastnosti motoroveho oleja patri okrem ineho aj vzajomna miesitelnost a znasanlivost.
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=auto_popis
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=auto_popis
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Fundovaně je to zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=30
Jinak všichni výrobci olejů říkají, pokud se do jejich oleje naleje olej jiného výrobce, je to možné pouze na dojetí a měla by následovat výměna, není záruka na vlastnosti směsky
Co se píše na WWW.oleje, je teorie, praxe a tvrzení výrobců nejsou s tímto vždy ve shodě, což výrobci a praxe jednoznačně potvrzují. Je dost těch, kteří se tím řídili úspěšně, nicméně jsou i tací (a není jich málo), kteří při aplikaci těchto teorií přišli o značnou sumu peněz. Vždycky záleží na stavu motoru, konkrétních olejích a spoustě dalších věcí. Důvody poruch po dolití, výměnách se velmi obtížně dokazují a pokud už se do sporu člověk pustí, velmi obtížně se něco dokazuje, zvlášť u starších motorů....
Jinak všichni výrobci olejů říkají, pokud se do jejich oleje naleje olej jiného výrobce, je to možné pouze na dojetí a měla by následovat výměna, není záruka na vlastnosti směsky

Co se píše na WWW.oleje, je teorie, praxe a tvrzení výrobců nejsou s tímto vždy ve shodě, což výrobci a praxe jednoznačně potvrzují. Je dost těch, kteří se tím řídili úspěšně, nicméně jsou i tací (a není jich málo), kteří při aplikaci těchto teorií přišli o značnou sumu peněz. Vždycky záleží na stavu motoru, konkrétních olejích a spoustě dalších věcí. Důvody poruch po dolití, výměnách se velmi obtížně dokazují a pokud už se do sporu člověk pustí, velmi obtížně se něco dokazuje, zvlášť u starších motorů....

G3 Variant synchro