rozvody ford 1,8D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

rozvody ford 1,8D

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Nevite nekdo jak nastavit rozvody u Fiesty 1,8D? asi je to preskocilo[/b]
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

klika pripravek, cerpadlo vrtak 6 nebo 7, vacka pripravek (5MM plochac)
takze potrebujes jen ten trn do bloku nekde na netu je nakres musis hledat.. jinak shod ventyl dekl jestli ma cenu to vubec delat
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

Jo casto sa na tomto motore stane ze sa zlomi vacka ;)
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

no to bych tak divoce nevidel... normalne to auto nastartuje a jede malo tahne a docela mlati a ma hroznych otacek a ikdyz jsem je sundal porad jich tam ma hodne tak mam pocit jesltli to neskocilo na cerpadle uz je to rok co to dela...
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

ten trn jsem nasel koukam ze je jednoduchy ho vyrobit
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

jo je jednoduchy,, kus sroubu a ubrousit mu kousek zavitu. a navarit nejakou kulatinu aby se za nej lip bralo.. ja ho mam teda od soustruznika protoze se tim docela zabyvam a chtel sem aby to taky vypadalo
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

no vytocim ho na soustruhu... Vim ze kupa lidi tvrdi ze ten motor byl nepovedenej ale mel jsem mondeo 1,8TD escorta 1,8TD fiestu 1,8D a ty motory se mi nejak zvlast nesypaly na to co jsem jim nakladal fiesta ma najeto 400km mondelo melo 300 a escort netusim ale u me v praci porad tahal tunovou karu
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Měl jsi štěstí, ale kupa lidí ne...Ford se musel zbláznit, když místo jednoho krátkého řemínku /1,6D/ vylepšil stávající motor dvěma řemeny s mraky kladek a ještě k tomu přidal soustavu speciálních šroubů ala Ford, které popírají svoji funkci...Kupa lidí by mohla o tom napsat knihu..Ale přesto při průběžné kontrole řemenů a automaticky po povolení zminovaných šroubů a jejich zahození do šrotu /a montáži šroubů s inteligentním původem/, kontrole stability teploty motoru bylo možno s nimi najet velké porce kilometrů...A to, že komprese tyto motory ráda opouštěla je fakt... :)
A to nemluvím o tom, který študovaný píčus z Harvardu vymyslel upevnění vany pod setrvačníkem motoru..tuhost je krásná věc, ale nesmí zamezit provozování výrobku a duševní a materiální ztrátu majitele i mechanika... :o
nepropadat panice...
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

druha vec je ta ze kupa lidi vleze do dieselu z benzinaku a hned mu daj za usi je to starej naftak
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Odpovědět

Zpět na „Ford“