Prosim nazor, skusenost s 1.9 TDI 85kW vs. 2,0 TDI v A4 B7

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

OK, tak zas mám jasnejšie. Samozrejme 100 ľudí, 100 chutí, ale vcelku sa traduje, že 2.0 sú strašiakom, tak som chcel vedieť aj prečo, vo co go, nech si trochu aj vlastný názor na základe niečoho vytvorím. Nevylučoval som 2.0, bols om viac naklonený na 1.9, potom ma zastrašilo to PD, ale už mám jasnejšie. 1,9 a nebudem sa vŕtať v 2.0 či taký, či hentaký. :-)
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já bych si zvolil 1,9 , ale TD..Pátral bych po nějakém zázraku v Passatu /poslední model před TDI s dvoupružinovými vstřikovači/, naděje umírá poslední...Když to nebudeš nijak tunit, zatěžovat a jinak kurvit, nebudeš znát, co to jsou vibrace, nebudeš řešit nějakou turboregulaci,turbo ti vydrží celý život, dvouhmoták,kecy o olejích necháš majitelům posledního výkvětu techniky/, Vag múžeš zahodit, díly budou dostupné a levné a motor půjde tiše a bude si jen vrnět se zaručenou životností půl mega/ když nebudeš prase/....Ale jestli chceš zábavu a neustálé vyla´dování a opravování,Vagování a placení v servisu , kup si ojetou stočenou novotu a máš o zábavu postaráno... :D :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

jericho-3 píše:Já bych si zvolil 1,9 , ale TD..Pátral bych po nějakém zázraku v Passatu /poslední model před TDI s dvoupružinovými vstřikovači/, naděje umírá poslední...Když to nebudeš nijak tunit, zatěžovat a jinak kurvit, nebudeš znát, co to jsou vibrace, nebudeš řešit nějakou turboregulaci,turbo ti vydrží celý život, dvouhmoták,kecy o olejích necháš majitelům posledního výkvětu techniky/, Vag múžeš zahodit, díly budou dostupné a levné a motor půjde tiše a bude si jen vrnět se zaručenou životností půl mega/ když nebudeš prase/....Ale jestli chceš zábavu a neustálé vyla´dování a opravování,Vagování a placení v servisu , kup si ojetou stočenou novotu a máš o zábavu postaráno... :D :)
Špekulujem nad A4, 1.9TDI 85kW r. 2005+, skôr okolo 2007. Všetky sú rovnako uvedené, ako 1.9 TDI,85 kW. Nič iné v 1,9 tam nie je. Potom už len 2.0, 2.5. 2.7. 3.0. Ale neviem, aké sú to motory tie 1.9TDI 85kW, zrejme PD, ako vyplýva z predchádzajúcej diskusie, takže asi je malá šanca nájsť tam niečo iné. Dvojpružinový vstrekovač = PDčko?
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Tec píše:
jericho-3 píše:Já bych si zvolil 1,9 , ale TD..Pátral bych po nějakém zázraku v Passatu /poslední model před TDI s dvoupružinovými vstřikovači/, naděje umírá poslední...Když to nebudeš nijak tunit, zatěžovat a jinak kurvit, nebudeš znát, co to jsou vibrace, nebudeš řešit nějakou turboregulaci,turbo ti vydrží celý život, dvouhmoták,kecy o olejích necháš majitelům posledního výkvětu techniky/, Vag múžeš zahodit, díly budou dostupné a levné a motor půjde tiše a bude si jen vrnět se zaručenou životností půl mega/ když nebudeš prase/....Ale jestli chceš zábavu a neustálé vyla´dování a opravování,Vagování a placení v servisu , kup si ojetou stočenou novotu a máš o zábavu postaráno... :D :)
Špekulujem nad A4, 1.9TDI 85kW r. 2005+, skôr okolo 2007. Všetky sú rovnako uvedené, ako 1.9 TDI,85 kW. Nič iné v 1,9 tam nie je. Potom už len 2.0, 2.5. 2.7. 3.0. Ale neviem, aké sú to motory tie 1.9TDI 85kW, zrejme PD, ako vyplýva z predchádzajúcej diskusie, takže asi je malá šanca nájsť tam niečo iné. Dvojpružinový vstrekovač = PDčko?
To s tím dvoupružinovým vstřikovačem byl asi vtip a odkaz na staré motry 1.9TD, které se dělaly v první polovině devadesátých let a byly opravdu skoro nesmrtelné... Ano, 85kW motory sou PD a jsou docela spolehlivé, řekl bych stejně jako jiné 1.9 PD... Jak říkám, kámoš přesně tohle auto s tímto motorem má a je s ním spokojenej...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Tak ako sa tu píše,sto ľudi sto chuti. Zober si šikovného mechanika,ktory sa rozumi VW-Group vozitkam.Prevezieš sa,popozeraš.Ako sa tu píše,zaleži na aky kúsok natrafiš.Kamarat ma GOLF,meni len olej,ja čo som kupil tak pol auta vymenenného,už by dávno išlo tahet,kebyže nie som nan zvyknuty a mi je ľuto ho predať,kedže je pomala v Tip-Top stave.Teraz sme doviezli Supa PD 96kW,šlape ako hodinky.Teraz sa vymenia filtre,olej,rozvody a vozitka jak vyšite.Vždy zaleži od predchadzajuceho majiteľa ako sa k tomu autu správal.A poviem ti základ je zdrava a neburana kasňa.Motor keď pusti kupiš za pár kačiek z buračky v dobrej kondicií.Toho PD motora by som sa nebal aspoň nie 1,9 PD,chalani taxikari ho maju a denno-denne to hrči(kuria si) ma to našlahane cez pol melona a stale to chodi a ma to ťah.A ten 2,0TDI PD sa tiež daju,len zaleži na aky kus natrafiš,ale nekupovať zo vstrekovačmi Siemens a hlavne 16V.Keď kupiš 2,0TDI 8V nemal by byť problem,len tiež vždy načo natrafiš.Ono dvojlitre boli kazove,potom to opravili na prielome 2006/2007 samizda.A 125kW 2,0 TDI PPD by som sa oblukom vyhol ;)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Dakujem, vcelku slušne si to zhrnul. Neriešim majiteľa, karosériu a pod., v tom mám jasno. Práveže v čom sa nevyznám, sú tie motorizácie, keď ich je toľko veľa. Tak práve pretos a upriamujem len okolo tých motorov.
Ešte raz Ď za názor.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ty vstřikovače nebyl vtip, měli ho poslední TD před TDI...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

jericho-3 píše:Ty vstřikovače nebyl vtip, měli ho poslední TD před TDI...
No to vím taky, ale vtip byl to, že si má koupit auto s takovýmato vstřikovačema, který se montovaly skoro před dvaceti lety, takže si je asi v A4 B7 nekoupí (a on to pochopil tak, že jo)....
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Aha, jsem natvrdlej...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

jericho-3 píše:Aha, jsem natvrdlej...
No tak hlavně že sme se nakonec pochopili (noteeth) ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Nebudem hľadať auto s dvojpružinovými vstrekovačmi, ani hľadať auto trebárs s modrými koberčekmi, ani auto s anténkou, či hliníkovými čiapočkami ventilkov kolies, či inou nepodstatnu podmienkou, na to som už dosť veľký chlapec.
Ale keď potrebujem poučiť, vysvetliť a nevyznám sa v nejakej veci, a preto požiadam o pomoc, tak vtipkovanie mi nejak extra zrovna nepomôže, iba ma to zavádza. Oveľa viac mi namiesto frajeriny pomôže jasný argument. A keď sa v texte objavilo "dvojpužinový svtrekovač", zamyslel som sa nad tým a keďže som nerozumel, či je to zas nejaký iný princíp, alebo len inak pomenované vstreky PDčka, tak som sa opýtal. Zbytočný chaos.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím proč urážíš dvoupružinový vstřikovač/pro měkčí chod/ a srovnáváš jej s nějakými píčovinami jako modré koberečky,auto s anténkou nebo hliníkovými čiapočkami...Věřím, že již jsi velký chlapec, tak to neber tak vážně a měl bys vědět, že nadhled je kolikrát lepší než kopice argumentů....Koukni se okolo sebe, většina populace kouká s plnou hlavou argumentů/jako volové/ a žádným úsměvem...Jinak můj názor určitě není špatný, sice je poněkud zastaralý, ale podle mne pravdivý...Keep smiling :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

jericho-3 píše:Nevím proč urážíš dvoupružinový vstřikovač/pro měkčí chod/ a srovnáváš jej s nějakými píčovinami jako modré koberečky,auto s anténkou nebo hliníkovými čiapočkami...Věřím, že již jsi velký chlapec, tak to neber tak vážně a měl bys vědět, že nadhled je kolikrát lepší než kopice argumentů....Koukni se okolo sebe, většina populace kouká s plnou hlavou argumentů/jako volové/ a žádným úsměvem...Jinak můj názor určitě není špatný, sice je poněkud zastaralý, ale podle mne pravdivý...Keep smiling :)
V poho. (noteeth)
Nemam zlozitu oztazku:
A4 B7: 1,9 TDI 85 kW alebo 2,0 TDI 103 kW :?
:)
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Kdyz sezenes 2.0 TDI 8V, tak je to jen prevrtana 1.9.. Jen ty vyvazovaky - pokud budes mit nahon olej.cerpadla uz ozub. koly a upravis si jeste ten sestihran (bud das pouzdro do vyvazovaciho hridele nebo si nechas udelat novej sestihran, jak tu psal jeden typek - na jedny strane 6mm a na druhy 10mm, nemel by se uz pak spolehlivosti lisit o moc od ty 1.9...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“