převodovka 6kv.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Chtěl bych se zeptat jak je to pak s tachometrem? Co jsem slyšel tak to nekomunikuje s budíky...?
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

toby66kw píše:a co ten násobič (hm)
No pokial vladzes mackat ten vacsi pritlacny tanier, tak to neries... ale malo by to tam po spravnosti byt :)
Kuca píše:Chtěl bych se zeptat jak je to pak s tachometrem? Co jsem slyšel tak to nekomunikuje s budíky...?
To sa tyka iba verzii prevodoviek kde nie je snimac otacok (napr. 6q z Fabie), v tom pripade treba nakodovat budiky aby brali signal z ABS
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9168
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

otázečka v jakých fábiich je dlouhý 5kvalt?? jakej je typté dlouhé převodovky? a pokud použiju ten tak vše ostatní mi na oktávii zůstane původní? spojka poloosy startér???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Taky bych se s dovolenim prifaril s lehce OT dotazem.
Bylo by mozne z neceho vytahnout delsi sestku do 6q prevodovky v OII BKD?
Ta sestka, co je tam ted, je spis tak 5,5, protoze mezi 5 a 6 je rozdil v otackach jen velmi maly, tak by me zajimalo, jestli koncern nekde nepouzival nejaky tezsi prevod a jestli by se to nedalo prehodit.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

tiff píše:Taky bych se s dovolenim prifaril s lehce OT dotazem.
Bylo by mozne z neceho vytahnout delsi sestku do 6q prevodovky v OII BKD?
Ta sestka, co je tam ted, je spis tak 5,5, protoze mezi 5 a 6 je rozdil v otackach jen velmi maly, tak by me zajimalo, jestli koncern nekde nepouzival nejaky tezsi prevod a jestli by se to nedalo prehodit.
presne toto napadlo aj mna :O) ale neskumal som.. takze mozno niekokto ano ???

inak do GIII sa dava s Fabie
GIV var asz 4mot upraveny
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

TDI tech píše:
Ladas píše:celá spojka 240mm startér poloosy servotrubka upravit držáky řazení pár šroubů a je to tam kdyžtak takovou sadu mám...
A este si zabudol na nasobic tlaku. Lanovody treba su ine aj drziaky k lanovodom, aj trubku nech je to koser tak ako to ma byt. Bastlit tam 5Q lanovody a ohybat trubku od serva je prinajmensom ciganska robota. proste fuj (wallbash)
On je nějaký rozdíl mezi 5q a 6q lanovody? Já bych teda neřekl. Co jsem viděl obě kulisy i s nima vedle sebe..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jeden je o něco kratší, ale bez problémů se dají nechat ty 5q
tomi85
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 pro 2010, 15:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od tomi85 »

hansdob píše:otázečka v jakých fábiich je dlouhý 5kvalt?? jakej je typté dlouhé převodovky? a pokud použiju ten tak vše ostatní mi na oktávii zůstane původní? spojka poloosy startér???
najdeš to tady,vše co potřebuješ http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 Já to podle toho nedávno dál(jinak vše ti zůstane) a dlouhej pětikvalt LUXUS
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Potřebuju prosím radu. Chci zprovoznit tachometr a nevim jak.
Auto: Golf IV tdi, 81 kW, highline, 98 rok. Na autě je 6 q převodovka DRW.
Není tu někdo kdo by mi to zapojil, nebo alespoň poradil jak na to?
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

DRW by měla mít normálně snímač, tzn. tu zástrčku co jsi měl na snímači na 5q zapojíš do snímače na 6q, vuala a je hotovo ;)
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Díky. Zkusim na to mrknout, jestli tam nějaký ten snímač je. Zatím jsem byl rád že se mi na ní podařilo najít její kód.
(noteeth)
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Znovu jsem hledal, ale opět marně. Fakt by tam mělo být? Jestli ano, tak kde?
Já už si chci říct to vuala :)
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co nemáš? snímač nebo nemůžeš najít štekr? tady máš obrázek, je to sice ze 4x4, ale snímač je na stejným místě
Obrázek
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Vua.. Snímač jsem konečně našel, zapojil a budíky dál nekomunikují... :?
Prý je to kvůli nekompatibilitě can čidla na převodovce s necan budíky.
ex. Golf II mtdi, turbo 96, big cooler, sprinty 764
Golf IV ARL 4 motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak máš chybu ještě někde jinde, v principu funguje uplně stejně jak na 5q, takže to musí jet
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“