
Komprese valců ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Komprese valců ASZ
Zdravil měl bych takovej dotaz chystam se měřit kompresi ve valcích podomacku vyrobeným měřidlem absolutně nemam představu o tom co naměřený hodnoty vůbec budou znamenat jestli dobře nebo špatně .... tak jestli je tu někdo kdo by mi poradil už to pmá nějakej Km 270 tis . 

20atm je tuším nák spodní hranice jiní to upřesní!!! Spíš jde o to aby hodnoty si naměřil všude cca stejně!!!!!!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
A proč tě to zajimá, jen tak, nebo stim máš nakej problem.u.speedo píše:nejsem si jistej jestli jsem se to dobře podal nejsem profík a moj vybavení je jen garážová sranda tak jen jestli je tu někdo na tom stejně a má už nějakou radu
Potřebuješ manometr do 35Bar. Nejlip udelaš, když si to zajedes nekam změřit. komprese má být 25-31Bar pro dobrý motor, rozdil mez valci max 5Bar.
Je to tak obvyklé , takto zjišŤovat kompresi a správné..Ale já jsem u předkomůrek zjištoval kompresi zastudena, protože u nich šlo o chytatelnost motoru zastudena..Za tepla to bylo prd platné, protože komprese stoupla, auto chytalo na otočení , vešla se nad spodní hranici opotřebení a ráno auto nebylo schopné provozu...O motoru nejvíce vypoví komprese zastudena, kdy je vše staženo, jsou největší vůle a samozřejmě její největší únik...U nového motoru rozdíl v kompresi zastudena a za tepla nebude takový jako u vyhoněného motoru.U přímého vstřiku to není tak markantní pro chod motoru ....ale rozdíl by mohl leccos napovědět...
nepropadat panice...
Jo, to je wono...
Řekl bych to takto: Pokud je problém u motoru zastudena, samozřejmě je vhodné změřit kompresi nejen zatepla (celkový stav motoru), ale právě i zastudena (za účelem odhalení právě toho "studeného" problému). Pokud je na motoru vše v pořádku a komprese se měří jen z preventivních důvodů, přirozeně stačí zatepla.
Řekl bych to takto: Pokud je problém u motoru zastudena, samozřejmě je vhodné změřit kompresi nejen zatepla (celkový stav motoru), ale právě i zastudena (za účelem odhalení právě toho "studeného" problému). Pokud je na motoru vše v pořádku a komprese se měří jen z preventivních důvodů, přirozeně stačí zatepla.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
jeste jedna podstatna poznamka , pri mereni PD je nutne odpojit kulaty konektor co je na hlave - napajeni vstrikovacu / aby nesla nafta do valcu /




Naposledy upravil(a) chiptuning dne 10 bře 2011, 10:34, celkem upraveno 1 x.
Drag Power
to ti je prdlajs platnýMarek77 píše:Nebo vyndat pojistku palivového čerpadla v nádrži (doporučuje se u motorů, které ho mají).
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4