Ekologická nafta - MEŘO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

VIF prilivam porad. a myslim,ze vetsi koncentraci . ja dam treba jednu odmerku na 5l a na cistou naftu zadna zmena. Zato jak sem nalil bionaftu nebo repkac,tak je vse jinak. Vykon neresim tech jestli 90 nebo 95 kw.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Beulingo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2010, 11:04

Příspěvek od Beulingo »

Rozved to trochu vic - jaka zmena je bionafta/repka s/bez VIFu ?
Smart 0.8cdi
Beulingo 2.0HDi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

me v zime vibruje extremne motor,ale opravdu hrozne. volant lita nekolik milimetru a sedacky jsou vylozene masazni. V lete a po ujeti treba 50 km je to lepsi,ale kdyz sem nalil bionaftu a repkac. vybrace se zjemnily na polovinu a motor tak moc nerve a takove zkusenosti ma tady vic lidi.
Taky mi to daleko vic voni.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2010, 17:16

Příspěvek od koil »

sikin1987 píše:me v zime vibruje extremne motor,ale opravdu hrozne. volant lita nekolik milimetru a sedacky jsou vylozene masazni. V lete a po ujeti treba 50 km je to lepsi,ale kdyz sem nalil bionaftu a repkac. vybrace se zjemnily na polovinu a motor tak moc nerve a takove zkusenosti ma tady vic lidi.
Taky mi to daleko vic voni.
A to liješ do jakého auta?
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

podle mě co má v popisu
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

presne tak.
JTD- CR
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Příspěvek od deflector »

Dnes sem tak nejak prosel okolo auta kdyz bylo nastartovane a uz vim kde je ta zmena v te bionafte (teda krome ceny)..rekl bych ze ted vonim jako zavodni kuchyne :-) driv to smrdelo na tu bionaftu uplne jinak..vypada to ze kdyz videli, ze zacina byt teplo, tak tam snad pridavaji cisty olej :-D
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

Olala, Bravo JTD to snad ne.... Já měl bravo 1.9D s lucasem a už tomu to nedělalo good, natož bravo CR s elektronicky řízeným lucasem a podávacím čerpadélkem v nádrži....to je cesta do pekla....

Brava 1.9 TD75 bosch to je jiná, té to vůbec neva :).
Beulingo
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2010, 11:04

Příspěvek od Beulingo »

sikin1987 píše:me v zime vibruje extremne motor,ale opravdu hrozne. volant lita nekolik milimetru a sedacky jsou vylozene masazni. V lete a po ujeti treba 50 km je to lepsi,ale kdyz sem nalil bionaftu a repkac. vybrace se zjemnily na polovinu a motor tak moc nerve a takove zkusenosti ma tady vic lidi.
Taky mi to daleko vic voni.
Myslel jsem hlavne, jestli pridavas VIF i do repkace a jestli se to nejak projevuje ?
Smart 0.8cdi
Beulingo 2.0HDi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Beulingo píše:
sikin1987 píše:me v zime vibruje extremne motor,ale opravdu hrozne. volant lita nekolik milimetru a sedacky jsou vylozene masazni. V lete a po ujeti treba 50 km je to lepsi,ale kdyz sem nalil bionaftu a repkac. vybrace se zjemnily na polovinu a motor tak moc nerve a takove zkusenosti ma tady vic lidi.
Taky mi to daleko vic voni.
Myslel jsem hlavne, jestli pridavas VIF i do repkace a jestli se to nejak projevuje ?
vif nema na nic vliv. doleju pristi rok tu plechovku a uz to nikdy nekoupim.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

MERO 29 kc,to se hodi, kazdy tyden zdrazeni tak o 30hal :D (LOL)
sareki
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2010, 21:38

Příspěvek od sareki »

Je to katastrofa! Ale v Polsku na ČS Bliska koupíš za 4,39Zl´= 27,20Kč(zatím...) Pokud to tak půjde dál tak nevím nevím.... ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

deflector píše:Dnes sem tak nejak prosel okolo auta kdyz bylo nastartovane a uz vim kde je ta zmena v te bionafte (teda krome ceny)..rekl bych ze ted vonim jako zavodni kuchyne :-) driv to smrdelo na tu bionaftu uplne jinak..vypada to ze kdyz videli, ze zacina byt teplo, tak tam snad pridavaji cisty olej :-D
Tak po zimním půstu jsem opět natankoval pár litrů unicornské ekonafty a nestačím se divit :o Auto jede mnohem příjemněji než na naftu. V nízkých otáčkách má více výkonu, ve městě skoro nemusím řadit, většinou zařadím za 3 a jedu. Jak při dobržďování, tak při rozjíždění je motor klidnější s minimem rušivých vibrací. Žádné nepříjemné klepání při dobržďování se zařazeným 4. a 5. rychlostním stupněm. Studené starty bez problému, stejně jako na naftu. Jsem velmi mile překvapen s jízdou na toto palivo.
Spotřebu zatím změřenou nemám, ani maximální výkon (zatím jezdím 4. den a jen po městě).
Ještě dodám, že v nádrži mám ekonaftu za 600,- + 2L výfrytu a pár ml zimního VIFu.
Takže kdo stále váhá tankovat ekonaftu a jezdí v mercedesu 124, tak ať ji vyzkouší.
Mercedes-Benz W210 300D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33732
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:MERO 29 kc,to se hodi, kazdy tyden zdrazeni tak o 30hal :D (LOL)
já tankoval do jednoho auta v hodoníně a 29.3O, to bych raději bral biodisel v moravksém písku 2O.3O 7O% nafty ale cenu jsem si mohl splést jen jsem ji zahlédl
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Delal jsem si srandu, a uz je tam cena 29,30,- (Brno Vinohrady), no nakupte si do zasoby, pristi tyden tam bude 29,70 ;) (noteeth) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“