Dieselgas
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
co to je zase za debilovinu. Ze by naftak zral treba 2l ne?
:D.Jezis ani kdyz budu mit ze svoji 280 Nm 400,tak to nemuze zrat min jak 4l. pomer vaha objem motoru a hlavne system vstrikovani to nedovoli.

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jojo já bych to LPG neodsuzoval. Pokud by ale bylo za lepší ceny. Teď už ta návratnost není taková a jinak věřím tmu že ten motor má pak lepší účinnost. Je to ale spíš pro ty co jezdí jen na naftu za ty nekřesťanské ceny od pumpy. LPG už taky nestojíé 10 Kč 

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
LPG stoji 18 kc spotreba klesne o 10% takze auto nebude zrat 5,5,ale 5
a plynu se tam pridava 30% nejezdi se jen na nej! Pokud by stala prestavba do 5 tis kc,tak se to urcite vyplati,ale jestli vic jak 15 tis(a to pocitam tak 30 min),tak se to nemuze vyplatit. Jo kdyby to slo predelat na 100% plyn jako u benalu,tak zaplatim aj 35 tis za prestavbu,ale takhle to je opravdu jen zpestreni a usetri to halire.
a plynu se tam pridava 30% nejezdi se jen na nej! Pokud by stala prestavba do 5 tis kc,tak se to urcite vyplati,ale jestli vic jak 15 tis(a to pocitam tak 30 min),tak se to nemuze vyplatit. Jo kdyby to slo predelat na 100% plyn jako u benalu,tak zaplatim aj 35 tis za prestavbu,ale takhle to je opravdu jen zpestreni a usetri to halire.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Můžeš jezdit dieslem i na skoro samotné LPG nebo CNG. Čerpadlo tam nastřikuje jen volnoběžné množství, kterým se směs zapaluje. Známý měl už v počátcích LPG přestavěnou Avii. Ještě s podtlakovým reduktorem. Konečně jezdí na to kdejaký autobus. Např: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerc ... ta_2_m.jpg
nemám žádnou kárku na naftu...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
petře naftové čerpadlo že by vstřikovalo plyn to je nějaká blbost ne?Petr H. píše:Můžeš jezdit dieslem i na skoro samotné LPG nebo CNG. Čerpadlo tam nastřikuje jen volnoběžné množství, kterým se směs zapaluje. Známý měl už v počátcích LPG přestavěnou Avii. Ještě s podtlakovým reduktorem. Konečně jezdí na to kdejaký autobus. Např: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerc ... ta_2_m.jpg
přestavba avie na LPG vyšla přes 5O.OOO a motor se přestavěl na benál s rozdělovačem



nemám žádnou kárku na naftu...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
prostě přestavíš starý naftový motor na atmosferický zážehový jinak to nejde a pak se to jen jebePetr H. píše:no jistě, a plyn si naleješ do nádrže místo nafty. Co měl v té Avii už nevím, bude už to 20 let. Mě to už tenkrát takhle nabízela nějaká firma. Na benál jsem to přestavět nechtěl. Jestli to prd jelo nebo jak to bylo. No vyřešil jsem to tenkrát přechodem na červenou...
. Takže do praxe se to nedostalo. Konečně napiš do toho bazaru jak to má ten tatrník a víš to hned.

Kto vi co by stala prestavba ja by sem do toho sel, sice ne do mojho auta ale sel 

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pavel píše:Jednou jsem to zkoušel přifukovat plyn do sání z klasický bomby což je stejné jako LPG a funguje to. Další možnost je přifukovat O2 ale nemám to ješte spočítané zda je to ekonomické.
já měl jednou žigua a tam byl plyn,

fachlo to tak že byla flaška se cvrkem vzadu v kufru, napojená na pistoli od švajcu která byla vedle ručky a t oho hadice do karbecu nastartovals na benál vypl benzínový ventil a pak jsi pustil plyn a jel co to dá
