QG1 a 5W40
Moderátoři: šulda, Moderátoři
QG1 a 5W40
Zajímalo by mě, jestli by bylo možné při nastavení inervalu QG1 (prodloužený, nastavený max na 15tkm) používat viskozitní třídu 5W40(505.01)?. Zda by Ř.J. správně vyhodnocovala opotřebenost oleje v závislosti na stylu jízd, jako u klasicky nastavené QG1 na 30tkm a viskozitě 5W30 (507.00). Přenastavení QG1 na 15tkm neovlivní ono vyhodnocování...???
Passat B3 1.9D GT, Vento 1.9 GTD, Škoda Octavia Tour Combi 1.9 TDI PD, VW Golf V TDI, MB Viano 3.0 CDI V6
Proto se "bavím" o QG1 a ne o přepnutí na QG2. Chápu, že QG2 je pevnej interval max 15tkm a hotovo, ale mě jde o "upravený" režim inervalu QG1 viz. dotaz... Nevím jestli jsem se vyjádřil dost jasněPeete píše:u pevnyho to nejde

Passat B3 1.9D GT, Vento 1.9 GTD, Škoda Octavia Tour Combi 1.9 TDI PD, VW Golf V TDI, MB Viano 3.0 CDI V6
Na 15tkm bych to nastavil kvůli tomu, že jezdím momentálně převážně krátký trasy a lil bych 505.01(5W40). No a než napevno měnit po 10tkm(kvůli rychlejší degradaci oleje), tak jsem si říkal, že by mě QG1 "pomohla přesněji" upozornit na výměnu např. už při 8tkm, nebo třeba až v 15tkm v závislosti na stylu jízd (studený starty a x dalších věcí), což QG2 neumí.Huml píše:když dáš QG1 na max. 15000km, tak z něj máš v podstatě QG2, není co vyhodnocovat, když min. je 15 a max. je 15
Passat B3 1.9D GT, Vento 1.9 GTD, Škoda Octavia Tour Combi 1.9 TDI PD, VW Golf V TDI, MB Viano 3.0 CDI V6
jo, tak to jsem nevěděl, že musím nastavit i tu spodní hranici. Takže nastavím např. 1tkm-15tkm... Jsem zvědavej, kdy se ozve vyměna. Díky za postřehyHuml píše:to by sis musel zadat min. třeba 8 nebo 10 a max 15

Passat B3 1.9D GT, Vento 1.9 GTD, Škoda Octavia Tour Combi 1.9 TDI PD, VW Golf V TDI, MB Viano 3.0 CDI V6