Dieselgas

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Dieselgas

Příspěvek od Fazer »

Má s tím někdo nějaké zkušenosti? http://www.elpigaz.cz/lpg/lpg-ve-vozidl ... m_175.html
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

co to je zase za debilovinu. Ze by naftak zral treba 2l ne? :D:D.Jezis ani kdyz budu mit ze svoji 280 Nm 400,tak to nemuze zrat min jak 4l. pomer vaha objem motoru a hlavne system vstrikovani to nedovoli.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

no vpodstate to tak je, jak je to v tom clanku..ale podle me je tim padem lepsi tam pridavat vodik, jak tu jiz bylo rozebirano :-)
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

jojo já bych to LPG neodsuzoval. Pokud by ale bylo za lepší ceny. Teď už ta návratnost není taková a jinak věřím tmu že ten motor má pak lepší účinnost. Je to ale spíš pro ty co jezdí jen na naftu za ty nekřesťanské ceny od pumpy. LPG už taky nestojíé 10 Kč :?
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

LPG stoji 18 kc spotreba klesne o 10% takze auto nebude zrat 5,5,ale 5
a plynu se tam pridava 30% nejezdi se jen na nej! Pokud by stala prestavba do 5 tis kc,tak se to urcite vyplati,ale jestli vic jak 15 tis(a to pocitam tak 30 min),tak se to nemuze vyplatit. Jo kdyby to slo predelat na 100% plyn jako u benalu,tak zaplatim aj 35 tis za prestavbu,ale takhle to je opravdu jen zpestreni a usetri to halire.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chodím chcát do nádrže méně platím za stočné a více najezdím ;) miloš
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Můžeš jezdit dieslem i na skoro samotné LPG nebo CNG. Čerpadlo tam nastřikuje jen volnoběžné množství, kterým se směs zapaluje. Známý měl už v počátcích LPG přestavěnou Avii. Ještě s podtlakovým reduktorem. Konečně jezdí na to kdejaký autobus. Např: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerc ... ta_2_m.jpg
nemám žádnou kárku na naftu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr H. píše:Můžeš jezdit dieslem i na skoro samotné LPG nebo CNG. Čerpadlo tam nastřikuje jen volnoběžné množství, kterým se směs zapaluje. Známý měl už v počátcích LPG přestavěnou Avii. Ještě s podtlakovým reduktorem. Konečně jezdí na to kdejaký autobus. Např: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerc ... ta_2_m.jpg
petře naftové čerpadlo že by vstřikovalo plyn to je nějaká blbost ne?
přestavba avie na LPG vyšla přes 5O.OOO a motor se přestavěl na benál s rozdělovačem ;)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

(LOL) no jistě, a plyn si naleješ do nádrže místo nafty. Co měl v té Avii už nevím, bude už to 20 let. Mě to už tenkrát takhle nabízela nějaká firma. Na benál jsem to přestavět nechtěl. Jestli to prd jelo nebo jak to bylo. No vyřešil jsem to tenkrát přechodem na červenou... ;) . Takže do praxe se to nedostalo. Konečně napiš do toho bazaru jak to má ten tatrník a víš to hned.
nemám žádnou kárku na naftu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr H. píše:(LOL) no jistě, a plyn si naleješ do nádrže místo nafty. Co měl v té Avii už nevím, bude už to 20 let. Mě to už tenkrát takhle nabízela nějaká firma. Na benál jsem to přestavět nechtěl. Jestli to prd jelo nebo jak to bylo. No vyřešil jsem to tenkrát přechodem na červenou... ;) . Takže do praxe se to nedostalo. Konečně napiš do toho bazaru jak to má ten tatrník a víš to hned.
prostě přestavíš starý naftový motor na atmosferický zážehový jinak to nejde a pak se to jen jebe ;)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

Je tam i tenhle inzerát: Tatra 815 S3 RV.1994 CNG/DIESEL tak jsem tam schválně napsal. Uvidíme jestli a co odepíšou.
nemám žádnou kárku na naftu...
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Jednou jsem to zkoušel přifukovat plyn do sání z klasický bomby což je stejné jako LPG a funguje to. Další možnost je přifukovat O2 ale nemám to ješte spočítané zda je to ekonomické.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Kto vi co by stala prestavba ja by sem do toho sel, sice ne do mojho auta ale sel (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:Jednou jsem to zkoušel přifukovat plyn do sání z klasický bomby což je stejné jako LPG a funguje to. Další možnost je přifukovat O2 ale nemám to ješte spočítané zda je to ekonomické.

já měl jednou žigua a tam byl plyn, :roll:

fachlo to tak že byla flaška se cvrkem vzadu v kufru, napojená na pistoli od švajcu která byla vedle ručky a t oho hadice do karbecu nastartovals na benál vypl benzínový ventil a pak jsi pustil plyn a jel co to dá ;)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Jenže já tady mluvím o dieselech............
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“