prosím o POMOC tryska DSLA 150P 520
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prosím o POMOC tryska DSLA 150P 520
Vážení kolegové, nevém si rady. Podle návodu a rad z tohoto fóra jsem se rozhodl zvýšit výkon u G III 66KW. Nechal jsem si poradit ve smyslu, že vyměnit trysky za BSLA 150P520, tyto jsem si objednal ( nikoli u Reeshy) a dnes obdržel. Ale ne BSLA 150P520 ALE DSLA150P520 ref. číslo 0433175093, výrobce Diesel Truck Parts West Germany, s tím, že mi bylo řečeno že B slal - že B je překlep, že takové trysky neexistují. Tyto se údajně dávají do Transportérů. Jsou tedy ZAMĚNITELNÉ ČI TOTOŽNE S TĚMA BSLA 1509520. Díky všeeeem mooooc za odpovědi. Libor
jóóó, tak to já nevím. Ale BSLA 150P520 jsou origo 81kW, tak tam kde jsi to koupil se zeptej na origo trysky TDI 81kW. Jestli to budou ty samé co máš, tak je to good
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Asi se zblázním. Teď jasem byl u člověka který se opravami vozů koncernu VW živí a to velmi dobře už 20 let ( má autoservis). Ptal jsem se na tu trysku - viz. výše a popsal problém. Trysku v katalogu nenašel a mavímc mi TVRDÍ, ŽE
1. Jen výměnou trysky z 66 kw motoru na motor 81 kw pokud se nenastaví více vzduchu tak to budfe jen víc čudit, ale NEBUDE TO MÍT VĚTŠÍ VÝKON
2. A TO JEŠTĚ PODTATNĚJŠÍ, ŽE V TOM MOTORU JSOU DVOUPRUŽINOVÁ VSŘIKOVAČE A KDYŽ JE NĚKDO ROZDĚLÁ UŽ JE NESLOŽÍ RESP. NENASTAVÍ., ŽE SE DAJÍ NASTAVIT JEN VE FABRICE. tAK NEVÍM, NEMLUVĚ O TOM, ŽE POŘÁD NEVÍM CO TO MÁM ZA TRYSKY TY DSLA 150P 520. Tak mi teď poraďte jak dál???????,
1. Jen výměnou trysky z 66 kw motoru na motor 81 kw pokud se nenastaví více vzduchu tak to budfe jen víc čudit, ale NEBUDE TO MÍT VĚTŠÍ VÝKON
2. A TO JEŠTĚ PODTATNĚJŠÍ, ŽE V TOM MOTORU JSOU DVOUPRUŽINOVÁ VSŘIKOVAČE A KDYŽ JE NĚKDO ROZDĚLÁ UŽ JE NESLOŽÍ RESP. NENASTAVÍ., ŽE SE DAJÍ NASTAVIT JEN VE FABRICE. tAK NEVÍM, NEMLUVĚ O TOM, ŽE POŘÁD NEVÍM CO TO MÁM ZA TRYSKY TY DSLA 150P 520. Tak mi teď poraďte jak dál???????,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Ježiši Kriste, ptal ses mě na to 5krát. Vím, že nejistota je sviňa, ale co je moc, je moc. Píšu to naposled: výkon bude mezi 110 a 115 koní a kouřit to nebude!!!!libors píše:Asi se zblázním. Teď jasem byl u člověka který se opravami vozů koncernu VW živí a to velmi dobře už 20 let ( má autoservis). Ptal jsem se na tu trysku - viz. výše a popsal problém. Trysku v katalogu nenašel a mavímc mi TVRDÍ, ŽE
1. Jen výměnou trysky z 66 kw motoru na motor 81 kw pokud se nenastaví více vzduchu tak to budfe jen víc čudit, ale NEBUDE TO MÍT VĚTŠÍ VÝKON
2. A TO JEŠTĚ PODTATNĚJŠÍ, ŽE V TOM MOTORU JSOU DVOUPRUŽINOVÁ VSŘIKOVAČE A KDYŽ JE NĚKDO ROZDĚLÁ UŽ JE NESLOŽÍ RESP. NENASTAVÍ., ŽE SE DAJÍ NASTAVIT JEN VE FABRICE. tAK NEVÍM, NEMLUVĚ O TOM, ŽE POŘÁD NEVÍM CO TO MÁM ZA TRYSKY TY DSLA 150P 520. Tak mi teď poraďte jak dál???????,
Už toho nech



Jen si zjisti u prodejce ty trysky a dej to tam! Jestli jsou kolem tebe samí magoři, tak mi to pošli poštou, já ti to tam nahodí, zkusím na stolici a pošlu zpět.

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Nebýt toho, že trysky místo Bsla 150P520 jsou DSLA150P520 tak jsem nic neřešil, mám domluvenou výměnu a HOTOVO, Ale trysky se liší v 1. písmenu a tak jsem jel za člověkem o kterém vím ( myslím si) že VW rozumí, protože se tím dobře živí. No a ten mi řekl to co jsem napsal v 1. příspěvku. Tak se nezlob TDIPower, ale Ty bys to neudělal. teď mi tedy PROSÍM ještě poraď jak zjistím co to mám za trysky. DÍÍÍKY L.
Jsem ti psal. Zajdi tam, cos to koupil, nech si zjistit jaké trysky jsou do TDi81kW, např Oktávka. Jestli ti řeknou DSLA 150P520, tak to bude dobrý.
Ty vstřikovače budou v pohodě. Pozor ať se ti nevysypou, toť vše.
A nazávěr: ne každý, kdo se něčím úspěšně živí, tomu na 100% rozumí.
Tak věř zkušenostem a grafům z brzdy. Hodně zdaru
Ty vstřikovače budou v pohodě. Pozor ať se ti nevysypou, toť vše.
A nazávěr: ne každý, kdo se něčím úspěšně živí, tomu na 100% rozumí.
Tak věř zkušenostem a grafům z brzdy. Hodně zdaru

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Tak ja ti to rozlustim Libors. Nechapu lidi co tomu nerozumi a podobne experimentuji. Kdyby ses drzel doporuceni na foru, jak tvrdis, objednal by sis trysky u Dieselpoweru. Usetril jsi a koupil jsi trysky od druhovyrobce Bosche s velmi spatnym zpracovanim. Znaceni DSLA je Bosche, ktere uzivaji i jeho druhovyrobci. Velke firmy maji sve vlastni znaceni. BSLA je vyrobce Fratelli Bosio z Italie. Tve trysky nastesti jsou do 81 kW motoru a muzes si je namontovat. Horsi zpracovani ovsem maji uz jen trysky dovazene z Ciny.Jinak kvalitni trysky lze pouze vymenit, pokud jsou vstrikovace v poradku, nekvalitni, mohou svymi nestejnymi parametry rozhodit tlaky ve vstrikovacich. 

Jestli je to tak, jak říká Venca, tak BSLA asi mít nebudou......alespoň ať ti dají BOSCH. Na té trysce by to ale utčitě mělo být napsáno!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s