prosím o POMOC tryska DSLA 150P 520

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

prosím o POMOC tryska DSLA 150P 520

Příspěvek od libors »

Vážení kolegové, nevém si rady. Podle návodu a rad z tohoto fóra jsem se rozhodl zvýšit výkon u G III 66KW. Nechal jsem si poradit ve smyslu, že vyměnit trysky za BSLA 150P520, tyto jsem si objednal ( nikoli u Reeshy) a dnes obdržel. Ale ne BSLA 150P520 ALE DSLA150P520 ref. číslo 0433175093, výrobce Diesel Truck Parts West Germany, s tím, že mi bylo řečeno že B slal - že B je překlep, že takové trysky neexistují. Tyto se údajně dávají do Transportérů. Jsou tedy ZAMĚNITELNÉ ČI TOTOŽNE S TĚMA BSLA 1509520. Díky všeeeem mooooc za odpovědi. Libor
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

a je to v tomto balení. Ještě jednou Díky Libor
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

jóóó, tak to já nevím. Ale BSLA 150P520 jsou origo 81kW, tak tam kde jsi to koupil se zeptej na origo trysky TDI 81kW. Jestli to budou ty samé co máš, tak je to good
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

tak obrázek ještě jednouObrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Byl jsi rychlejší ;)
viz výše
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

Asi se zblázním. Teď jasem byl u člověka který se opravami vozů koncernu VW živí a to velmi dobře už 20 let ( má autoservis). Ptal jsem se na tu trysku - viz. výše a popsal problém. Trysku v katalogu nenašel a mavímc mi TVRDÍ, ŽE
1. Jen výměnou trysky z 66 kw motoru na motor 81 kw pokud se nenastaví více vzduchu tak to budfe jen víc čudit, ale NEBUDE TO MÍT VĚTŠÍ VÝKON
2. A TO JEŠTĚ PODTATNĚJŠÍ, ŽE V TOM MOTORU JSOU DVOUPRUŽINOVÁ VSŘIKOVAČE A KDYŽ JE NĚKDO ROZDĚLÁ UŽ JE NESLOŽÍ RESP. NENASTAVÍ., ŽE SE DAJÍ NASTAVIT JEN VE FABRICE. tAK NEVÍM, NEMLUVĚ O TOM, ŽE POŘÁD NEVÍM CO TO MÁM ZA TRYSKY TY DSLA 150P 520. Tak mi teď poraďte jak dál???????,
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

blbost jede lip neboj kouřit take nebude jo a ty vstřikovače pokud nejsou v haji uz ted tak jim rozebranim nic neudelas
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

co je vyrazeno na te špičce za čislo a pismeno
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

nic jsem tam nenašel., celá tryska je zalita v takovém jakože želé
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

libors píše:Asi se zblázním. Teď jasem byl u člověka který se opravami vozů koncernu VW živí a to velmi dobře už 20 let ( má autoservis). Ptal jsem se na tu trysku - viz. výše a popsal problém. Trysku v katalogu nenašel a mavímc mi TVRDÍ, ŽE
1. Jen výměnou trysky z 66 kw motoru na motor 81 kw pokud se nenastaví více vzduchu tak to budfe jen víc čudit, ale NEBUDE TO MÍT VĚTŠÍ VÝKON
2. A TO JEŠTĚ PODTATNĚJŠÍ, ŽE V TOM MOTORU JSOU DVOUPRUŽINOVÁ VSŘIKOVAČE A KDYŽ JE NĚKDO ROZDĚLÁ UŽ JE NESLOŽÍ RESP. NENASTAVÍ., ŽE SE DAJÍ NASTAVIT JEN VE FABRICE. tAK NEVÍM, NEMLUVĚ O TOM, ŽE POŘÁD NEVÍM CO TO MÁM ZA TRYSKY TY DSLA 150P 520. Tak mi teď poraďte jak dál???????,
Ježiši Kriste, ptal ses mě na to 5krát. Vím, že nejistota je sviňa, ale co je moc, je moc. Píšu to naposled: výkon bude mezi 110 a 115 koní a kouřit to nebude!!!!
Už toho nech (wallbash) (wallbash) (LOL)
Jen si zjisti u prodejce ty trysky a dej to tam! Jestli jsou kolem tebe samí magoři, tak mi to pošli poštou, já ti to tam nahodí, zkusím na stolici a pošlu zpět. (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

Nebýt toho, že trysky místo Bsla 150P520 jsou DSLA150P520 tak jsem nic neřešil, mám domluvenou výměnu a HOTOVO, Ale trysky se liší v 1. písmenu a tak jsem jel za člověkem o kterém vím ( myslím si) že VW rozumí, protože se tím dobře živí. No a ten mi řekl to co jsem napsal v 1. příspěvku. Tak se nezlob TDIPower, ale Ty bys to neudělal. teď mi tedy PROSÍM ještě poraď jak zjistím co to mám za trysky. DÍÍÍKY L.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jsem ti psal. Zajdi tam, cos to koupil, nech si zjistit jaké trysky jsou do TDi81kW, např Oktávka. Jestli ti řeknou DSLA 150P520, tak to bude dobrý.
Ty vstřikovače budou v pohodě. Pozor ať se ti nevysypou, toť vše.
A nazávěr: ne každý, kdo se něčím úspěšně živí, tomu na 100% rozumí.
Tak věř zkušenostem a grafům z brzdy. Hodně zdaru ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Tak ja ti to rozlustim Libors. Nechapu lidi co tomu nerozumi a podobne experimentuji. Kdyby ses drzel doporuceni na foru, jak tvrdis, objednal by sis trysky u Dieselpoweru. Usetril jsi a koupil jsi trysky od druhovyrobce Bosche s velmi spatnym zpracovanim. Znaceni DSLA je Bosche, ktere uzivaji i jeho druhovyrobci. Velke firmy maji sve vlastni znaceni. BSLA je vyrobce Fratelli Bosio z Italie. Tve trysky nastesti jsou do 81 kW motoru a muzes si je namontovat. Horsi zpracovani ovsem maji uz jen trysky dovazene z Ciny.Jinak kvalitni trysky lze pouze vymenit, pokud jsou vstrikovace v poradku, nekvalitni, mohou svymi nestejnymi parametry rozhodit tlaky ve vstrikovacich. 8)
libors
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 08 led 2007, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od libors »

já jsem neexperimentoval, já jsem objednal BSLA s tím, že mi dali DSLA a tvrdili, že to je OK a že DSLA jsou do VW Transporter a odpovídají těm BSLA. Myslím, že to nebyl experiment ale ne vždy se vše povede, tak je půjdu vrátit nebo ať mi dají co jsem objednal
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jestli je to tak, jak říká Venca, tak BSLA asi mít nebudou......alespoň ať ti dají BOSCH. Na té trysce by to ale utčitě mělo být napsáno!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“