Problém s motorem 1.6l 74kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém s motorem 1.6l 74kW
Vím, že je to benzín, ale třeba mi pomůžete.
Řeším následující problém s motorem 1.6l 74kW v passatu.
U teplého motoru po ubrání plynu neklesají otáčky nebo klesají velice pomalu. Pokud začnu brzdit motorem, tak po čase, jako by motor přestal brzdit. Motor žere dost olej kolem 1l na 1000km. Má dost velkou spotřebu.
Byla provedena vyměněna byla lamda sondy. Ta vydržela jenom pár tisíc km.
Teď je tam nová landa sonda. Vyměněná škrtící klapka a řídící jednotka.
Auto bylo na emisích a prý je vše v normě.
Připadá mi to jako by to spalovalo olej nebo netěsnili vstřiky, ale proč to nevylezlo na emisích.
Neřešil jste někdo něco podobného?
Řeším následující problém s motorem 1.6l 74kW v passatu.
U teplého motoru po ubrání plynu neklesají otáčky nebo klesají velice pomalu. Pokud začnu brzdit motorem, tak po čase, jako by motor přestal brzdit. Motor žere dost olej kolem 1l na 1000km. Má dost velkou spotřebu.
Byla provedena vyměněna byla lamda sondy. Ta vydržela jenom pár tisíc km.
Teď je tam nová landa sonda. Vyměněná škrtící klapka a řídící jednotka.
Auto bylo na emisích a prý je vše v normě.
Připadá mi to jako by to spalovalo olej nebo netěsnili vstřiky, ale proč to nevylezlo na emisích.
Neřešil jste někdo něco podobného?
není to AKL??? AHL je nafta...autak píše:Žádné závady v ŘJ nejsou.
Kód motoru je AHL. Tlakový spínač musím zjistit.
Sorry, nafta je ALH, takže AHL není asi nic, nebo to aspoň neznám

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Komprese zatím měřeny nebyly, ale asi je budeme muset změřit.
O víkendu jsem dělal měření, kolik je doba vstřiků při brzdění motorem.
Při teplém motoru je to 2,5ms. Zkoušel jsem to i na 1.6 74kw v octávce a tam to je 1,8 ms. Nechápu, jak tam může řídící jednotka něco vstřikovat. To potom přeci nemůžu mít 0 spotřebu při brzdění motorem.
Např. u 1,6 55kW je doba vstřiku 0 ms tak, jak by člověk očekával.
O víkendu jsem dělal měření, kolik je doba vstřiků při brzdění motorem.
Při teplém motoru je to 2,5ms. Zkoušel jsem to i na 1.6 74kw v octávce a tam to je 1,8 ms. Nechápu, jak tam může řídící jednotka něco vstřikovat. To potom přeci nemůžu mít 0 spotřebu při brzdění motorem.
Např. u 1,6 55kW je doba vstřiku 0 ms tak, jak by člověk očekával.
Jestliže odejde, je patrně zaházená olejem, nebo bohatou směsí..Jelikož to prošlo na kouřivosti a žere to olej, je zaházená olejem..Budou to kroužky, simeringy to takhle nezahodí..Ten motor patrně i dýchá..Když to dělá jen jeden válec, na kouřivosti poznají prdlajs..Zkus na ten válec dát teplou svíčku /17 hodnotu/ , která ten olej spálí a zkus to... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ta svíčka ti odejde jak je krásná čistá jako nová a nehodí jiskru? pošli ji výrobci na reklamaci máš přeci dva roky zárukuautak píše:Mám tu další informace.
Svíčka je čistá a vypadá jako nová. Nejsou v ní ani piliny. Zkoušelo se několik svíček (jedno, 3-elektrodová, různí výrobci a ceny) a pořád stejné - po několika km odejde.
Už byl vyměněn i zapalovací modul a požád stejné
Fakt už netuším co s tím
