Sání TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Sání TDi
Už tady bylo popsaný výfukový potrubí, speciální, nerez a tak. ale pomohlo by na zlepšení třeba i jen průběhu popř. výkonu speciální sání?
já jsem toho tady o sání taky viděl dost. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Podle mě sání má smysl řešit, pokud se jde přes 200 HP. Do tohoto výkonu a tlaku kolem 1,6 baru to zvládne normální sání. pak už by to chtělo větší průměr všeho od turba až k hlavě. No a výfuk taky, samotný sání zase nic neřeší. Otázka je,kolik to přinese, podle mě moc ne, páč pak už by se musely řešit větší ventily, vačka atd. Ale rád si přečtu, až to někdo vyzkouší. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

