Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
...to be or not to be... - faster
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
Přesunul jsem ti to nového tématu. V původním to nemělo co dělat.Stingray píše:http://www.youtube.com/watch?v=RaMVj9eun1I
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.

Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
doufam ze stou fabkou dorazite na sprinty treba do mimone, to video ma vypovidaci hodnotu nula akorad ze to trochu kouriLibor Hanzal píše:Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.lt.kubosh píše:To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.![]()
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0
Hranice asi ano. Otazkou je kdyz to pri 230 kixne, pri kolika to jeste nejakou dobu vydrzi.Libor Hanzal píše:Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.lt.kubosh píše:To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.![]()
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Trocha dýmu je good
, ale toto
To už je trochu ostuda! Teda záleží na vkusu, ale já už bych se trochu červenal! To už jsou ty Stingrayovy provrtané trysky?
Jestli toto jsou originál z Fabie RS a umí tolik sazí, tak RACE zvětšené o 30% by potřebovaly ati 5barů 




VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
Konečně se rozvíjí i na tomto ožehavém tématu i normální diskuse bez hádek.Na videu to fakt hulí,ale jak jste si všimli,je to na jedničku při zahlcení,a dvě a tři i při plném plynu už nic.Jak už bylo psáno,čipovali jsme to z Ríšou tak ,aby to neškubalo a mouchy kolem se dál neřešily.Pro to nouzové odbrždění to stačilo.Jiná videa zatím nemám,turbo je vSK.kde se vyrábí svody na míru.Měly by zabezpečit lepší plnění do 2000 ot. a umožnit tak leší načipování. Tímto by jsme se chtěli dostat na hranici 230 až 240 koní,a pokud by se motor nerozlít,nemá smysl ho dál trápit.Začala by stavba jiného motoru s odolnějšímy písty a ojnicemi.Trysky jsou zatím origo a tlak 1.6
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
takhle mi hulí G2 s powerbox typ 50kč při 200 ohm
je to opravdu nic neříkající video
proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ???

je to opravdu nic neříkající video
proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ???

Naposledy upravil(a) Rybízek dne 26 led 2007, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi