Mazda 3 diesel, motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mazda 3 diesel, motor
Ahojte.
Mam problem so zhasinanim motora. Po vyradeni rychlosti niekedy zhasne motor a je problem ho znova natocit. Vymenil som palivovy aj vzduchovy filter, snimac vackovej hriadele ktory aj ukazala diagnostika, ale nic sa nezmenilo. Tak som este skusil vymenit snimac klukovej hriadele, ale ani to nepomohlo. Nemal niekto podobne problemy?
Dakujem.
Mam problem so zhasinanim motora. Po vyradeni rychlosti niekedy zhasne motor a je problem ho znova natocit. Vymenil som palivovy aj vzduchovy filter, snimac vackovej hriadele ktory aj ukazala diagnostika, ale nic sa nezmenilo. Tak som este skusil vymenit snimac klukovej hriadele, ale ani to nepomohlo. Nemal niekto podobne problemy?
Dakujem.
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
Ide z vyfuku biely dym, ale myslel som ze teraz v zime je to normalne. Kolegovi Octavia tiez tak na bielo. Startuje dobre za studena, len mam pocit akoby motor sem tam vynechaval. Ked idem so zaradenou rychlostou tak citim ako auto sklbe akoby som sa hral s plynovy pedalom.
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Bílý dým z výfuku není úplně normální, tedy určitě ne u zahřátého auta. Nekdě ti motor přisává vzduch, jak už napsal někdo výše. Jdi po vedení...od nádrže až po vstřiky. Včetně přepadů nebo toho jestli jsi dobře namontil palivák.
Vzduch je sviňa...
Vzduch je sviňa...

VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
Tak bol som nakoniec s autom v Mazde v Ziline, urobili diagnostiku, vrcali s autom asi hodinu, 2x boli na skusobnej jazde a auto ako naschval slo ako hodinky. Uz na mna pozerali ako na idiota. Po prichode domov som si ale uvedomil, ze som pred servisom natankoval. Po tyzdni testovania som zistil ze auto zacne blbnut ako nahle klesne nafta v nadrzi pod polovicu nadrze. Mohlo by to byt zanesenym sitkom v nadzi? Dik.
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Jestli to blbne v závislosti na množství paliva v nádrži, tak to se sacím potrubím souvislost bude mít. Ale sítko zanesené nebude, to by ti třeba nejelo i při plné nádrži, nebo pod vysokou zátěží.
Jak to tak vidím, někde okolo sacího koše nebo podávacího čerpadla budeš mít asi dirku. Mrkni dovnitř a uvidíš
Jak to tak vidím, někde okolo sacího koše nebo podávacího čerpadla budeš mít asi dirku. Mrkni dovnitř a uvidíš

VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
Ono to sem tam zdochne aj pri plnej nadrzi ale startne hned na prvy sup. Ako nahle klesa mnozstvo paliva tak sa to deje castejsie a horsie startuje. Pri stvrt nadrzi uz problem vobec nastartovat. Ak je to tym sitkom tak to pruser, lebo to bude musiet ist nadrz von. Zhora sa k tomu nedostanem, lebo otvor pod sedackou je o polovicu mensi ako priruba na nadrzi.
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Odpovědi: 0
Ahojte. Po dlhsom case skusania testovania a spekulovania som tu zas. Problem so zhasinanim motora sposobuje vzduch v palivovom systeme. Z nadrze ide nafta bez vzduchu, skusal som nadpojit priesvitnu hadicku. Tak isto z filtra bez vzduchu. Ale niekde medzi filtrom a cerpadlom si nasava vzduch. Vymenil som original hadice mezdi filtrom a cerpadlom za gumene palivove hadice, odvzdusnim pomocou balonika, vsetko ok. Ale po nastartovani a vypnuti motora vytlacim zase mnozstvo vzuchu. Neviete niekto poradit kadial si to este moze nasavat vzduch? Moze cerpadlo prisavat vzduch mimo privodu paliva? Dik
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
Tak hanba mi. Do takych debilov som si nadaval ze az. Auto neslo do vykonu z dovodu vytrhnutej hadise podtlaku turba vzadu za motorom. Vytrhol som ju ked som sa babral s vymenou palivovych hadic. Takze auto konecne fungovalo, tahalo ako besne, ziadny vzduch v palivovom systeme,ja stastny ako blcha. Vydrzalo mi to do pondelka ked zacalo auto zasa skapinat, az zdochlo ze uz som ho nenakopol vobec. Motor tocil, nesnazil sa ani odpalit. Po telefonickej konzultacii s panom z diesel servisu Kezmarok, mi bolo odporucene skusit vymenit regulacny ventil na cerpadle. Tak som ho kupil za 130 eur, vymenil a nic. Auto ani tuk. Trapil som sa stym tri dni. Cerpadlo tlacilo naftu az ku vstrekom, po odpojeni trubky na vstrekovaci tlacilo naftu cistu bez vzduchu. Motor stale nie anie naskocit. Po patrani na internete som sa docital, ze moze byt problem so snimacom tlaku na rampe. Taksom ho chcel vymontovat. Odpojil som konektor, ale nepodarilo sa mi ho vysrobovat lebo pristup ako hovado. Bol uz vecer tak som sa rozhodol ze na to kaslem tak som napojil konektor nazad, zbalil naradie, ale nedalo mi to a skusil som este raz nastartovat a heureka auto nakoplo. V momente som zase stal nad motorom a kukal jak debil. Skusil som pohnut kablami pri konektore a motor zdochol. Vystiekal som konektor aj cidlo kontoxom a motor naskocil bez problemov. Skusal som potom pohnut kablami a nezdochol. Tak teraz mam dilemu ze cim to bolo. Konektor ci cidlo. Len teraz ked mu pridam tak zvlastne cmudi z vyfuku. Tak skor do modro biela.
Mazda 3, r.v.2006, 1,6 diesel, 66kW
Konektory sú svine, stačí trošku vôle alebo špiny, hrdze a už je to v háji. Taká prkotina ti dokáže zasrať pár dní, kým na to prídeš, ale je to dobré, lebo to nejde do prachov. Ten dym - olej ti to nepapá ? A dymí to aj teplé aj studené ?
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...