330d-- rada

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

Hosi ekologie je probrana chapem to vsichni ve Spolek (noteeth) denska sem tomu daval trosku vice poprve a kdyz to tocim nad 3 000 otacek tak tam je nejakej skripot hnusnej nevim co to muze byt :? trva to cca 2 sekundy a pak to nedela a jede to dal plynule do omezovacee byli to stupne 2 a 3 kdyz daval 4 tak uz nevim jestli to delalo
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Čmoud píše:Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.
Tak ale zase ty náhradní díly zatíží přírodu míň, než údajně zvýšený emise, ne? ;) :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

turbo kamna power píše:Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujou (rofl) a jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru? (LOL) ftipálku
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?

Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Dani34el píše:Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Tak pán evidentně není ekolog... ale jen klasický připosraný česky sobec a blb a beztak i hypochondr (hm)
nezajímá ho co se děje s životním prostředím, ale aby chudáček náhodou nedýchal špatný vzdoušek...
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

(LOL) pan je spíse odborník (offtopic)
CDVA combi :-)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?

Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.[/quote]
No právě ten zdravej úsudek ti chybí. Pokud se bude u dieselů dál měřit jenom obsah pevnejch částic i na těch tvejch namátkovejch stanicích, tak se budou katy a klapky kuchat vesele dál. Dodam, že nechovam žádnou nenávist ke světu ani k lidem kolem mě. Funkce katalyzátoru má určitě význam, ale nějaký zasírající se DPF, klapky a EGRy si strč... Je to zdroj problémů a o ty normální člověk nestojí. Obzvlášť když o významu těhle zařízení lze polemizovat. A asi bych ti měl připomenout na jakym fóru se pohybuješ, protože jsi si asi nevšim, že tvoje agitace tady nikoho nebere a jenom tady vznikaj off topics.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Je to ode me sproste navadeni k nedbalosti a temer zlocinnemu chovani (alespon dle Daniela), nicmene az tady neco takoveho vznikne, tak prijdou do mody prepinace softu a upravy, ktere se budou zamerovat na "drop chip". Pak bude stacit jen to pred mestem dostatecne protahnout a dostat z vyfuku saze a seriovky budou zavidet protokly z emisi.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 715#473715
... abych se neopakoval.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

MirekX píše:proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Z toho je vidět naprostá neznalost problematiky. Vlivem nedokonalýho spalování u dieselu (a to bude nedokonalý vždy protože jde o cyklický proces zahoření-vyhasnutí a tim pádem se nikdy nedostaví rovnovážný stav pro dokonalé hoření) se m.j.tvoří saze, což je uhlík ( "C" ), ale tak miniaturní, že ve formě 3,4-benzopyrenu prokazatelně způsobuje rakovinu.

Uhlík - C - se usazuje ve filtru pevných částic a jednou za čas při regeneraci filtru vyhoří téměř dokonale tzn. dojde k oxidaci (=okysličení uhlíku) ..a z uklíku (C) ve vazbě na kyslík (O2) vznikne m.j. kysličních uhličitý (CO2) oba nejedovatý (oproti "C") ..tzn. C + O2 = CO2 ( a ještě trochu H2O kvůli HC ). Takže "regenerační blitky" jsou z 99% kysličník uhličitý, který sosáš třeba v Coca-Cole nebo v sodovce. Jen hlupák nebo člověk který ne vlastní vinou neví jak tohle funguje může ten systém (kterej vypreparuje 95% jedu z výfuku) zatracovat.

Apropos: Že se na emisích (zatím) měří jen kouřivost u dieselů neznamená, že je legální uměle navyšovat ostatní složky, zejméne nebezpečný NOx. Evropská komise už připravuje závaznou normu (Němci ji prý zavedou dobrovolně už dřív) dle které se na STK má měřit i obsah dalších složek.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

bohuzel za hodinu jedu na servis a klapky uz jdou ven treba ten zvuk nelibivej treba ustane a budu spokojen a dal uz to nereste nebo si zalozte BIO tema a kecejte tady se resi uprava aut a ne abych furt cetl nejake Chujoviny a to su slusnej protoze je to (offtopic) (offtopic) (offtopic)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Dani34el píše: Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Specifikuj prosím "lokálně".
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dle meho,je a byla nejidealnejsi emisni normou Euro3,kde ty auta spolehlive fungujou,jedou a nezerou. DPF je dobrej,nevadilo by mi ho mit v aute i na ukor vykonu,ale kdyby nestala udrzba majlant a hlavne to spolehlive fungovalo a nezralo o litr vic. Emisni zona je v nemecku volna pro Euro4 automaticky,ale Unwelt paket dostane klidne i Euro2 pokud mu kazdorocne nameri hodnoty kteryma je zona limitovana. A ze to je z duvodu omezeni emisi neni pravda,tak se to jen tvari,je to kvuli snizeni poctu aut ve meste a taky podpore vyroby a prodeje novych aut.. Stejne jako jsou v europe ale i u nas zvyhodnovany TIR,jak na silnicni dani,tak mytnem. Ale ze by poskozovaly nase polni cesty rozdilne? Takze tlaku na emise se driv nebo pozdeji v tomhle smeru budem muset podrobit i u nas.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

k tem klapkam chapu to dobre jestli se ma odstanit podtlak 6 tech jako vrtulek + drzak kovovej tech vrtulek a potom vyresit ten podtlak a to je vsechnoo???
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

budeš pokračovat v ladění nebo tohle je konec? A kdo ti to bude popřípadě ladit ?
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

tak pokud si ho necham tak ho doladim jeste softem ale premyslim kde to udelat u jake osoby nebo firmy a nemuzu se rozhodnout.. jinak zatim to jezdi velice dobre takze spokojenost
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“