

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak ale zase ty náhradní díly zatíží přírodu míň, než údajně zvýšený emise, ne?Čmoud píše:Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?turbo kamna power píše:Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujoua jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru?
ftipálku
Tak pán evidentně není ekolog... ale jen klasický připosraný česky sobec a blb a beztak i hypochondrDani34el píše:Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
Z toho je vidět naprostá neznalost problematiky. Vlivem nedokonalýho spalování u dieselu (a to bude nedokonalý vždy protože jde o cyklický proces zahoření-vyhasnutí a tim pádem se nikdy nedostaví rovnovážný stav pro dokonalé hoření) se m.j.tvoří saze, což je uhlík ( "C" ), ale tak miniaturní, že ve formě 3,4-benzopyrenu prokazatelně způsobuje rakovinu.MirekX píše:proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.