Peugeot 607 2.2 HDI Kolísání otáček, trhavý chod motoru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HakTac
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2009, 14:51
Odpovědi: 0

Peugeot 607 2.2 HDI Kolísání otáček, trhavý chod motoru

Příspěvek od HakTac »

Mam problém s Peugeotem 607 2.2 HDi r.v. 2002.

Po nastartování kolístají otáčky a motor jde trhavě tak, že otáčky spadnou a motor chcípne. Při jízdě jde motor také trhavě - jako by neměl dostatek paliva.

Zajímavé je, že se někdy motor uklidní a je vše ok. Diagnostikováno jen na místě za jízdy nikoliv a žándou chybovou hlášku to neukázalo (asi bych to měl s diagnostikou někde provětrat).

Spotřeba je stále 6,2 l, motor nekouří, v palivovém filtru nafta byla (možná až moc, když mi při zavírání filtru vycákla ven)

tady přikládám video:

http://www.youtube.com/watch?v=by8ctk55bik

tohle je diagnostikováno před problémem, kdy byl zanesený FAP a měl jsem právě podezření na něj. FAP jsem vyřešil, ale problém přetrval.

http://www.youtube.com/watch?v=WdxeIgY6 ... re=related

ta diagnostika motoru co svítí, bylo od vysokého tlaku turba - vyměnil jsem swirl a vymazal chybové hlášení. Ale ohledně paliva či EGRu tam nebylo zhola nic.

Ona se tato chyba projevovala mírným cukáním za studena při ohřátím motoru ok až pak při ohřátém motoru v jízdě od semaforu k semaforu začaly opět kolísat otáčky. Co se auto provětralo po dálnici vše ok.

Vypadá to na vysokotlaký ventil?

Děkuji moc všem za jakoukoliv radu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Příčin může být víc, jak jsem už psal u příspěvku na Jumper 2.2HDi....
začít u vstřiků, reguláto,čidlo na railu,váha.....když člověk zabředne víc, někdy je to kabeláží,turbem,FAPem atd atd. , jsou to citlivý mašinky :)
určo bych to řešil s někým kdo ví co a jak
odku jsi?
HakTac
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 dub 2009, 14:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od HakTac »

vyřešeno (rofl)

Kdepak palivová soustava, byl to dvouhmotný setrvák :-)

Čidlo otáček díky vyběhanému setrváku dostávalo španté informace, to byl celý problém. Mě bylo divný, že na diag bylo poměrně vše ok. Ale co, vyměnil jsem palivový čerpadlo, filtr, DRV ventil.

Udělal jsem si dokonce i FAPoff, tak už vím jak na to včetně vypnutí v jednotce. A auto jezdí jak víno...


Jinak jsem z prahy, nejsem servisní technik, ale podle manuálů to opravit zvládnu... všechno dělají jen lidi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jenom kvůli tomuhle dvouhmoták nenávidím, nemá zaručenu minimální trvanlivost a člověk neví, kdy ho podrazí.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Čidlo otáček díky vyběhanému setrváku dostávalo španté informace, to byl celý problém.
Čidlo dostávalo správné informace, ale jednotka nestíhala dorovnat volnoběh.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“