ford s max 2008 piliny v nafte

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

ford s max 2008 piliny v nafte

Příspěvek od wintrej »

Ahojte včera som kamaratovi menil olej filtre a pozerám do palivového filtra a tam kovove piliny. čo to značí? treba to riešiť? Fordy nerobím vobec. bol to motor 103kw TDCI
xbobcz
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 17 kvě 2011, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od xbobcz »

Piliny ve filtru jsou vetšinou znak toho, že mu odchází vysokotlaké čerpadlo, že už je trochu přidřené.
Je jen otázka času kdy mu přestane dávat potřebný tlak a ještě to odnesou vstřikovače,
do kterých se mu ti piliny dostanou. Řešit to může dvěma způsoby, buď se toho rychle zbaví
dokud to normálně jezdí, nebo počítat s pořádně drahou opravou, čerpadlo, vstřiky a
komplet vyčištění palivového systému.
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

jo a ford nařizuje při takovymdle pruseru měnit i nádrž páč ty piliny jsou všude
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

neres to jsou to blby filtry a je to tam moc videt a kazdej je z toho nervozni kdyz to vidi. maji to vsechny tyhle motory a vesele jezdi
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9168
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

z 90% končí čerpadlo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Kdyby tam měl zapouzdřenej filtr tak víte prd a bude vesele jezdit. Takhle ho to bude akorát hlodat (hm)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj, je to u i HDi - ten plastovej bazmek je vždcky plnej takovejch jakoby mosaznejch pilin ať už auto jezdí bez problémů nebo ne
Pravidelně měnit filtry a tankovat kvalitní naftu, víc proti tomu jako běžnej uživatel bojovat nemůže...
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Dakujem za odpovede necháme to tak zatial a potom sa uvidí možno to pojde ešte aj 5 rokov bez poruchy on najazdi asi 10 tis km ročne možno ani to nie.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

A MA TO CERPADLO V NADRZI? POKUD ANO TAK TO JSOU PILINY Z PODAVACIHO CERPADLA......KOMUTATOR STROUHA PILINY.... ;)
klifton007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 03 zář 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany

Příspěvek od klifton007 »

ja by som to nebral na lahku váhu, lebo ak sa nemýlim tak niektore fordy maju vstrekovanie delphi , toto čerpadlo cca okolo 200 tis. km začne pomaly odchádzať takym spôsobom, že vplyvom opotrebenia materialu začne tvoriť piliny tie potom zaseru cely system .....ja som toto robil na renaulte megane 1,5 dci r.v. 2006, začalo sa to prejavovat nizkym tlakom v rampe , občas zle štartovanie až to uplne prestalo štartovať asi až na 15 krát, dal som repasovat čerpadlo - 270 eur, trysky 90 eur kus, vyčistil som komplet palivovy system vratane nadrže , a autičko šlape ako hodiny , je blbosť meniť iba jednu trysku alebo dať iba repasovať trysky, lebo pričinou je čerpadlo.....celkom ma to vyšlo okolo 700 eur iba materiál, montáž a demontáž a ostatnu robotu okolo toho som si robil sam.......v reanult servise by to vyšlo okolo 2500 eur
TAKŽE NEPODCEŇOVAŤ !!!!!!!!! lebo sa to vypomstí a bude to drahé
Renault Megane 1.5dci, Expresion Luxe, r.v. 2006 , 63 kW
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Tak já jsem měl piliny ve filtru,co jsem koupil HDI.Mělo 60 000 rok a pul staré a piliny tam byly,jsou a budou.Začal jsem sintetiku olej do benzinu přidávat při tankování do nafty a je jich tam minimum,ale stejně se tam při každý výměně po 10 000 najdou.Mám 200 000 a zatím klid.Ťuk Ťuk. ;)
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Odpovědět

Zpět na „Ford“