ford s max 2008 piliny v nafte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ford s max 2008 piliny v nafte
Ahojte včera som kamaratovi menil olej filtre a pozerám do palivového filtra a tam kovove piliny. čo to značí? treba to riešiť? Fordy nerobím vobec. bol to motor 103kw TDCI
Piliny ve filtru jsou vetšinou znak toho, že mu odchází vysokotlaké čerpadlo, že už je trochu přidřené.
Je jen otázka času kdy mu přestane dávat potřebný tlak a ještě to odnesou vstřikovače,
do kterých se mu ti piliny dostanou. Řešit to může dvěma způsoby, buď se toho rychle zbaví
dokud to normálně jezdí, nebo počítat s pořádně drahou opravou, čerpadlo, vstřiky a
komplet vyčištění palivového systému.
Je jen otázka času kdy mu přestane dávat potřebný tlak a ještě to odnesou vstřikovače,
do kterých se mu ti piliny dostanou. Řešit to může dvěma způsoby, buď se toho rychle zbaví
dokud to normálně jezdí, nebo počítat s pořádně drahou opravou, čerpadlo, vstřiky a
komplet vyčištění palivového systému.
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03 zář 2010, 21:35
- Bydliště: Piešťany
ja by som to nebral na lahku váhu, lebo ak sa nemýlim tak niektore fordy maju vstrekovanie delphi , toto čerpadlo cca okolo 200 tis. km začne pomaly odchádzať takym spôsobom, že vplyvom opotrebenia materialu začne tvoriť piliny tie potom zaseru cely system .....ja som toto robil na renaulte megane 1,5 dci r.v. 2006, začalo sa to prejavovat nizkym tlakom v rampe , občas zle štartovanie až to uplne prestalo štartovať asi až na 15 krát, dal som repasovat čerpadlo - 270 eur, trysky 90 eur kus, vyčistil som komplet palivovy system vratane nadrže , a autičko šlape ako hodiny , je blbosť meniť iba jednu trysku alebo dať iba repasovať trysky, lebo pričinou je čerpadlo.....celkom ma to vyšlo okolo 700 eur iba materiál, montáž a demontáž a ostatnu robotu okolo toho som si robil sam.......v reanult servise by to vyšlo okolo 2500 eur
TAKŽE NEPODCEŇOVAŤ !!!!!!!!! lebo sa to vypomstí a bude to drahé
TAKŽE NEPODCEŇOVAŤ !!!!!!!!! lebo sa to vypomstí a bude to drahé
Renault Megane 1.5dci, Expresion Luxe, r.v. 2006 , 63 kW
Tak já jsem měl piliny ve filtru,co jsem koupil HDI.Mělo 60 000 rok a pul staré a piliny tam byly,jsou a budou.Začal jsem sintetiku olej do benzinu přidávat při tankování do nafty a je jich tam minimum,ale stejně se tam při každý výměně po 10 000 najdou.Mám 200 000 a zatím klid.Ťuk Ťuk. 

Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života