
66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
No, a ještě si dej pozor, ať nekoupíš nějakou Čínu, jako už se tady někomu povedlo, a pak byl nešťastný..ondratdi píše:Budou nový, tak snad to z toho nevylítá.Nic víc tam nemusim nastavovat diagnostikou?
Měl bys koukat po Fratelli Bosio (alias dieselpower), a nebo, když nebudeš chtít Bosio, tak asi jedině Bosch

Návod k výměně trysek samo domo najdeš tady: http://dieselpower.cz/tdiclub/download/ ... manual.pdf
Je tam i postup pro nastavení VAGem, ale obvykle není potřeba.
Ale raději bych tu montáž přenechal nějakému servisu

Golf 4 rok 94? To existujeBH motor píše:Golf 4 rok 94 dostal turbo z passata AJM VNT 1749 novu rj chip trysky z ahf a chlapcisko este stale zije 145000 km uz ma za sebou. Ale to bol vydareny kus. teraz ma dajak 400000km. Ale mas pravdu na 1Z to bolo trosku odvazne.

a navíc turbo z Passata? Co to prosímtě je?
Vysvětli!
Díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Známý měl passata, úplnou sériovku. Najeto asi 200tis km. Přivezl Německa, preventivně sundal hlavu a udělal těsnění pod hlavoutomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi

Netvrdil bych, že ten motor není drastický

Otázka je, zda ten motor byl opravdu 1Z, jelikož to co píšeš je tak cca 130-140PS a to už je na písty 1Z dost, pár rozteklejch už jsem viděl.tomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
K tématu:Jak píše Reesha, 1Z vstřiky z 81kW vydržej, sám je tam mám, sice v AHU ale starým + powerbox cca 120PS. Najeto s tím 60tkm a zatím v poho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
mam ten motor jeste ted v garazi a chodil do posledni chvile vyndal jsem ho jen kvuli tomu ze jsem chtel jeste vic tak jsem instaloval jiny z oktavky
kod motoru ma urcite 1z-olej nebral temer vubec(1,5l-10000) mne pride ze komu se ten motor sype ten se o nej asi moc nestara nebo mu blbe prasej spicky sice vim ze ty pisty jsou spatne,ale pisu jen to co se skutecne stalo-bud mam zrovna povedenej kousek,nebo je to zazrak-kdyz jsem ten motor vylepsoval tak jsem nic o spatnych pistech nevedel,ten motor ma tak odhadem 120k protoze 81kw oktavka co ma kamos jela jen o trosku hur
kod motoru ma urcite 1z-olej nebral temer vubec(1,5l-10000) mne pride ze komu se ten motor sype ten se o nej asi moc nestara nebo mu blbe prasej spicky sice vim ze ty pisty jsou spatne,ale pisu jen to co se skutecne stalo-bud mam zrovna povedenej kousek,nebo je to zazrak-kdyz jsem ten motor vylepsoval tak jsem nic o spatnych pistech nevedel,ten motor ma tak odhadem 120k protoze 81kw oktavka co ma kamos jela jen o trosku hur