dva alternatory v oktavke

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

trochu sa nam rozputala debata :)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pro marka77 netvrdil jsem že mám odběr 240A, ale dle zesíků ;) ani kolik hudební výkon, to je mi fuk, de o to aby to hrálo dle představ nebo více a necuclo baterku. viděl jsem ,,zesík´´ s nápisem 1600w, ale pojistka 10A jak na autorádiu, ale u high end monobloků s připojovacím terminálem na kabel 50mm2 to už asi bude. jinak když mě praskla pojistka 200A tak vysvětlíte jak? tet mám 250 a zatím drží. pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Jo,podme spatky k altiku. Ja som tiez za jeden silnejsi.
Este napis,co tam ides montovat ak to neni tajomstvo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

taky si myslím že 180a altik musí v poho. jinak se to dá spočítat, 1A je cca 14W rms (při napětí 14V), např. zesák 3000w (1500rms, pojistka cca 150A) by měl mít odběr kolem 107A, a to ještě ne stále, ale pulsivně dle basů
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

dal bych ten 18OA altík a druhou baterii do kufru. Tohle bych řešil na autohifi apod, kde už určitě někdo tohle jistě řešil.
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

alfik píše:Jo,podme spatky k altiku. Ja som tiez za jeden silnejsi.
Este napis,co tam ides montovat ak to neni tajomstvo.
tajomstvo neni, len by tu pribudali dalsie offtopic komenty..

to smoke:

1A pri 14V je 14W prikonu, ucinnost zosiku v triede AB je ca 60% cize odovzdany vykon je ca 8,4W do idealnej zataze, ktoru aj tak nikdy nedosiahnes...
digitaly maju ucinost cez 80% a tam sa da pohrat z vyberom vhodneho basaka, takze pri 250A ti klesne napatie na svorkach zosiku na 12,5V a hned mas k dispozicii len 3120W daj ucinnost a si na 2500W... a kde mas prud do 4kanala...

to skodik:

hej, toto je bezne u hifistov pridat este jednu bat dozadu, len som chcel vediet nazor na pridanie dalsieho alternatora.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Smoke píše:pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm (noteeth)
A k čemu je to dobré? (LOL) (LOL) (LOL)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

Marek77 píše:
Smoke píše:pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm (noteeth)
A k čemu je to dobré? (LOL) (LOL) (LOL)
prave preto sa dava tlmenie aby to vibrovalo co najmenej, hlavne na strechu.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Opakuju otázku: K čemu je to dobré???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Honza.N
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 20 úno 2009, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Honza.N »

tak nejak nerozumim tem vykonum u autohifi, driv jsem mel v aute aparaturu od magnata za cca 60tis vykon 360w rms a v aute se nedalo vydrzet. Pruhyb strechy pred vytlumenim 2cm. Ted mam aparaturu na venkovni hrani od electrovoice 2x500w rms a nedovedu si představit to mit v aute, to by muselo pěkně otestovat sváry. Tak nevim s těma kw výkonu v autě.
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

djpeto píše:
Marek77 píše:
Smoke píše:pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm (noteeth)
A k čemu je to dobré? (LOL) (LOL) (LOL)
prave preto sa dava tlmenie aby to vibrovalo co najmenej, hlavne na strechu.
bys viděl jak uměj vibrovat Pandy (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

k čemu dobré? mě se ten poslech líbí, někdo chce velkej zátah, někdo kvalitní lilnej poslech, s tym sklem je to jen pro zájimavost, navíc sklo nějak nevytlumíš.
djpeto, nějak jsem nepochopil co jsi tím chtěl říct, je mi jedno jaký je hudební výkon nebo srovnávat s diskoaparaturou, 141db při 40Hz je masakr a kdo není zvyklej nevydrží tam. jsou silnější, ale to už jen na soutěž a ne poslechově, ti maj max při 80Hz, v pandě jsem seděl, borec od nás, 1x10´´ sw a 152db, na uši nic moc, spíš špatně od žaludku
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

Honza.N píše:tak nejak nerozumim tem vykonum u autohifi, driv jsem mel v aute aparaturu od magnata za cca 60tis vykon 360w rms a v aute se nedalo vydrzet. Pruhyb strechy pred vytlumenim 2cm. Ted mam aparaturu na venkovni hrani od electrovoice 2x500w rms a nedovedu si představit to mit v aute, to by muselo pěkně otestovat sváry. Tak nevim s těma kw výkonu v autě.
Honzo, nemozes porovnavat PA aparaturu z auto HiFi. tvoje repraky maju citlivost okolo 100dB/W/m a autorepraky 90dB/W/m.

to smoke:

bedna navrhnuta na SPL sutaze je ladena vysoko, na pocuvanie nechutny zvuk.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

Marek77 píše:Opakuju otázku: K čemu je to dobré???
kazdy blazen inac blazni (rofl)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

djpeto píše:
Marek77 píše:Opakuju otázku: K čemu je to dobré???
kazdy blazen inac blazni (rofl)
Tomu rozumím. Já ale radši utrácím peníze za jiné věci, než za kravál v autě. To je ovšem samozřejmě věc názoru...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“