
dva alternatory v oktavke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
pro marka77 netvrdil jsem že mám odběr 240A, ale dle zesíků
ani kolik hudební výkon, to je mi fuk, de o to aby to hrálo dle představ nebo více a necuclo baterku. viděl jsem ,,zesík´´ s nápisem 1600w, ale pojistka 10A jak na autorádiu, ale u high end monobloků s připojovacím terminálem na kabel 50mm2 to už asi bude. jinak když mě praskla pojistka 200A tak vysvětlíte jak? tet mám 250 a zatím drží. pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm 


DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
taky si myslím že 180a altik musí v poho. jinak se to dá spočítat, 1A je cca 14W rms (při napětí 14V), např. zesák 3000w (1500rms, pojistka cca 150A) by měl mít odběr kolem 107A, a to ještě ne stále, ale pulsivně dle basů
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tajomstvo neni, len by tu pribudali dalsie offtopic komenty..alfik píše:Jo,podme spatky k altiku. Ja som tiez za jeden silnejsi.
Este napis,co tam ides montovat ak to neni tajomstvo.
to smoke:
1A pri 14V je 14W prikonu, ucinnost zosiku v triede AB je ca 60% cize odovzdany vykon je ca 8,4W do idealnej zataze, ktoru aj tak nikdy nedosiahnes...
digitaly maju ucinost cez 80% a tam sa da pohrat z vyberom vhodneho basaka, takze pri 250A ti klesne napatie na svorkach zosiku na 12,5V a hned mas k dispozicii len 3120W daj ucinnost a si na 2500W... a kde mas prud do 4kanala...
to skodik:
hej, toto je bezne u hifistov pridat este jednu bat dozadu, len som chcel vediet nazor na pridanie dalsieho alternatora.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
prave preto sa dava tlmenie aby to vibrovalo co najmenej, hlavne na strechu.Marek77 píše:A k čemu je to dobré?Smoke píše:pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm![]()
![]()
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
tak nejak nerozumim tem vykonum u autohifi, driv jsem mel v aute aparaturu od magnata za cca 60tis vykon 360w rms a v aute se nedalo vydrzet. Pruhyb strechy pred vytlumenim 2cm. Ted mam aparaturu na venkovni hrani od electrovoice 2x500w rms a nedovedu si představit to mit v aute, to by muselo pěkně otestovat sváry. Tak nevim s těma kw výkonu v autě.
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
bys viděl jak uměj vibrovat Pandydjpeto píše:prave preto sa dava tlmenie aby to vibrovalo co najmenej, hlavne na strechu.Marek77 píše:A k čemu je to dobré?Smoke píše:pro zajímavost čelní sklo umí vybrovat až 2cm![]()
![]()

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
k čemu dobré? mě se ten poslech líbí, někdo chce velkej zátah, někdo kvalitní lilnej poslech, s tym sklem je to jen pro zájimavost, navíc sklo nějak nevytlumíš.
djpeto, nějak jsem nepochopil co jsi tím chtěl říct, je mi jedno jaký je hudební výkon nebo srovnávat s diskoaparaturou, 141db při 40Hz je masakr a kdo není zvyklej nevydrží tam. jsou silnější, ale to už jen na soutěž a ne poslechově, ti maj max při 80Hz, v pandě jsem seděl, borec od nás, 1x10´´ sw a 152db, na uši nic moc, spíš špatně od žaludku
djpeto, nějak jsem nepochopil co jsi tím chtěl říct, je mi jedno jaký je hudební výkon nebo srovnávat s diskoaparaturou, 141db při 40Hz je masakr a kdo není zvyklej nevydrží tam. jsou silnější, ale to už jen na soutěž a ne poslechově, ti maj max při 80Hz, v pandě jsem seděl, borec od nás, 1x10´´ sw a 152db, na uši nic moc, spíš špatně od žaludku
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Honzo, nemozes porovnavat PA aparaturu z auto HiFi. tvoje repraky maju citlivost okolo 100dB/W/m a autorepraky 90dB/W/m.Honza.N píše:tak nejak nerozumim tem vykonum u autohifi, driv jsem mel v aute aparaturu od magnata za cca 60tis vykon 360w rms a v aute se nedalo vydrzet. Pruhyb strechy pred vytlumenim 2cm. Ted mam aparaturu na venkovni hrani od electrovoice 2x500w rms a nedovedu si představit to mit v aute, to by muselo pěkně otestovat sváry. Tak nevim s těma kw výkonu v autě.
to smoke:
bedna navrhnuta na SPL sutaze je ladena vysoko, na pocuvanie nechutny zvuk.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Tomu rozumím. Já ale radši utrácím peníze za jiné věci, než za kravál v autě. To je ovšem samozřejmě věc názoru...djpeto píše:kazdy blazen inac blazniMarek77 píše:Opakuju otázku: K čemu je to dobré???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)