2.O TDI BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

2.O TDI BKD

Příspěvek od superb10 »

ahojte vie niekto poradit ako sa meni snimac otacok motora na 2.0 TDI 103kw BKD
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

alebo nemate niekto dielensku prirucku OII dik
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Obrázek

tady ho maš
Tiguan 2 2.0 tdi
dolhe
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 21 kvě 2009, 14:16
Odpovědi: 0

DP BKD

Příspěvek od dolhe »

superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

leguan píše:Obrázek

tady ho maš
ja viem kde sa nachadza ale ako ho dostat von ziadna skrutka tam nie je vidno....pristup je hotova katastrofa
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

Tom.s píše:kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
prave som to zistil......tak toto moze vymysliet len nemecky debil (wallbash)
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 12 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od skymann »

Daj dolu cely drziak olejoveho filtra apotom pomocou zrkadla trafit ten inbus.
Pozor boli so 4 aj s 5-kou imbusom.Vhodny je co najdlhsi imbus s tou gulickou na konci aby si sa lahsie trafil.
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 12 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od skymann »

Prevodovku vyberat netreba.
Obrázek
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

nevím jak na tomhle motoru,ale na BMM opravdu musí setrvák dolů...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

Huml píše:setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
aha,já měl za to,že ten kroužek kolem kliky je to čidlo o kterém je řeč....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

tak ja to skusim vytiahnut.....
este popisem zavadu....motor sa neda nastartovat
kamarat vypol motor vecer a rano ani tuk....je mi jasne ze su netesne trysky
ale VAG pise snimac otacok vadny
a este klapku
ako pikoska ventilator chladica sa pusta sam...
ma dakto daku radu alebo skusenost? dik
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

Tomas.cz píše:Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
po dlhom startovani to chytilo ale slo to max do 2000ot/min
nepravidelny chod a dymivost
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“