Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 16:51
ahojte vie niekto poradit ako sa meni snimac otacok motora na 2.0 TDI 103kw BKD
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 18:22
alebo nemate niekto dielensku prirucku OII dik
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 29 čer 2011, 19:13
tady ho maš
Tiguan 2 2.0 tdi
dolhe
Přispěvovatel
Příspěvky: 119 Registrován: 21 kvě 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dolhe » 29 čer 2011, 19:17
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 19:39
leguan píše:
tady ho maš
ja viem kde sa nachadza ale ako ho dostat von ziadna skrutka tam nie je vidno....pristup je hotova katastrofa
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711 Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen
Příspěvek
od Tom.s » 29 čer 2011, 19:46
kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 19:50
Tom.s píše: kamaráde nechci tě strašit ale tam je asi součástí gufera kliky a to znamená převodovku ven
prave som to zistil......tak toto moze vymysliet len nemecky debil
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150 Registrován: 12 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skymann » 29 čer 2011, 19:59
Daj dolu cely drziak olejoveho filtra apotom pomocou zrkadla trafit ten inbus.
Pozor boli so 4 aj s 5-kou imbusom.Vhodny je co najdlhsi imbus s tou gulickou na konci aby si sa lahsie trafil.
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150 Registrován: 12 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skymann » 29 čer 2011, 20:04
Prevodovku vyberat netreba.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259 Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek
Příspěvek
od DOLPH » 29 čer 2011, 20:09
nevím jak na tomhle motoru,ale na BMM opravdu musí setrvák dolů...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 29 čer 2011, 20:13
setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259 Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek
Příspěvek
od DOLPH » 29 čer 2011, 20:25
Huml píše: setrvák musí jít dolů jen kvuli impulznímu kolu, čidlo by mělo jít vytáhnout viz obrázek
aha,já měl za to,že ten kroužek kolem kliky je to čidlo o kterém je řeč....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 20:42
tak ja to skusim vytiahnut.....
este popisem zavadu....motor sa neda nastartovat
kamarat vypol motor vecer a rano ani tuk....je mi jasne ze su netesne trysky
ale VAG pise snimac otacok vadny
a este klapku
ako pikoska ventilator chladica sa pusta sam...
ma dakto daku radu alebo skusenost? dik
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 29 čer 2011, 20:45
Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 29 čer 2011, 20:46
Tomas.cz píše: Nemělo by to po chvilce točení naskočit aspoň na snímač na vačce?
po dlhom startovani to chytilo ale slo to max do 2000ot/min
nepravidelny chod a dymivost