Čištění vstřiků - metoda, která funguje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Funguje to?

Ano, pro? by nem?lo - je to dobr? v?c
47
64%
Ned?lal bych to
14
19%
Mo?n? to funguje, ale je to zbyte?n?
12
16%
 
Celkem hlasů: 73

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Toefuku, divím se, že Ti benzinový filtr na naftu fungoval...většinou se zalepí a je neprůchodný...
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

jericho-3 píše:Toefuku, divím se, že Ti benzinový filtr na naftu fungoval...většinou se zalepí a je neprůchodný...
Zo spiatocky nesiel ani trochu kalny VIF, mozno preto ho nezalepilo, ked som kupoval benzinovy, bral som ten najvacsi, lebo som mal pochybnosti ci bude filtrovat naftu...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

mgbiker píše:asi trosku od veci, ale odkedy ma 110kw ostru vacku? (crazy)
to bude asi naka nabrousena od tech kvalitnich AE zdvihatek :D
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dám sem svoji zkušenost,možná to je kec,nevím,ale na benzínové feldě šel špatně motor,nechal si borec vyčistit vstřiky,14 dní to bylo dobrý a stejně to dělalo pak bordel,takže negativní zkušenost.Já pak měl doma nějakou toyotu z 98 roku v benálu,pán si nechal zjistit že je špatný třetí vstřik,tak jsem mu ho vyndal,on si ho nechal vyčistit,jezdilo to dva dny,pak to samé.A nemluvím o zkušenostech v kamionech,teď už se to nedělá,ale před X lety bylo v módě špatný vstřiky čistit,to fungovalo tyden,max 14 dní a problém byl opět v servise kde se to pak jen 2x platilo!Takže tolik z mé zkušenosti!Nevyvracím tady tu metodu,sám ji asi zkusím,ale chtěl jsem to sem napsat a podělit se s vámi o názory a celkové zkušenosti!Děkuji!
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

Marek_A4 píše:Ja som to urobil asi pred 3 dňami, pretože mi jeden vstrek v 13. kanale aj po vycisteni v ultrazvuku ukazoval -2,0 az -2,7 ale nic sa nezmenilo..ani hodnota na tom vstreku ani zvuk motora...dokonca mám subjektívny pocit, ze pri jazde ma motor menšiu pružnosť...

Čistil som to prípravkom od liqui moly na čistenie diesel vstrekovania + 4 odmerky letného VIFu..

ahojk
ja jsem to cistil take prestne podle postupu a jenom cistej VIF žadne odmerky co to placas a mychas neni divu ze ti ten carbon neshodilo ja jsem mnel kanal 13 az se stydim psat jeho hodnoty a dnes jsem mile prekvapen a rozhodne us jezdim jenom Vervu tak to skus ale podle pokynu a zadne jine aditiva
este doplnim test aditiv je to zajimave a na zamysleni se ten tvuj mix nesmisl neni v zadnem popisu tak co vlastne pises a naco hlasujes ????
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv6_velky.jpg

cusky
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

cavediver píše: ahojk
ja jsem to cistil take prestne podle postupu a jenom cistej VIF žadne odmerky co to placas a mychas neni divu ze ti ten carbon neshodilo ja jsem mnel kanal 13 az se stydim psat jeho hodnoty a dnes jsem mile prekvapen a rozhodne us jezdim jenom Vervu tak to skus ale podle pokynu a zadne jine aditiva
este doplnim test aditiv je to zajimave a na zamysleni se ten tvuj mix nesmisl neni v zadnem popisu tak co vlastne pises a naco hlasujes ????
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv6_velky.jpg

cusky
cave
Pocuj sem ty mudrc zasireny, chodis sa sem na Forum navazat do ľudí, alebo o co ti ide..? Ked sa tu este chceš niekedy dočkať nejakej rady,tak zmeň trošku svoj prístup..http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 539e270e0e
co si myslíš ze si zozral všetku mudrost sveta, Ked si si niečo niekde vygooglil alebo pozrel na YouTube..?!?Nauc sa najskôr správne po Česky alebo Slovensky, ani nevieš čo niektoré slová znamenajú a potom tu plácáš 5te cez 9te :D Precitaj si este raz poriadne co som použil na čistenie a vygoogli si na co ten pripravok slúži a potom niečo rieš...test aditiv som ja čítal este skôr ako si ty začal na aute jazdiť..

Lepšie urobis ked tu nikomu nic radiť nebudeš a radšej si tu potichu čítkaj ;)
CAHA 125 kW TDI CR
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Kdy ty dostaneš rozum a necháš těch trapných narážek... :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

cavediver píše:nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave
No comment...
CAHA 125 kW TDI CR
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

nogis píše:Kdy ty dostaneš rozum a necháš těch trapných narážek... :roll:
co je u vas trapna naraska kontrolujte se vazeni a sledujte prvi dotas kde se jednalo zasadne o cisteni pirsadou VIF
je mi vas lito a without the words and comments
cave (offtopic)
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

Marek_A4 píše:
cavediver píše:nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave
No comment...
(offtopic) without the words and comments
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

cavediver píše: co je u vas trapna naraska kontrolujte se vazeni a sledujte prvi dotas kde se jednalo zasadne o cisteni pirsadou VIF
...
zase kecáš a to je právě tvůj problém. (LOL) Úplně na začátku šlo o aditivum WYNN´S SUPREMIUM DIESEL. Začni číst pořádně nebo se spíš nauč česky, protože mi přijde, že příspěvkům nerozumíš. Dál tě komentovat nebudu, nestojíš mi za to.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic) Dovolim si doplnit Nogise:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

... sice nejsme na foru romanopiscu, ale tohle uz nejsou preklepy a nahody, tohle vypovida samo za sebe. (offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

Forest píše:(offtopic) Dovolim si doplnit Nogise:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

... sice nejsme na foru romanopiscu, ale tohle uz nejsou preklepy a nahody, tohle vypovida samo za sebe. (offtopic)
tak panove prectete si cely clanek toto link
pozorne
jde o VIF kecalisti ubohy
Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :

(LOL) (hm)
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ano, jako vždy čteš jen kousek a hned držkuješ a plácáš blbosti... (LOL)
*konny* píše:Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL :!: :good:
Obrázek

------
CarAudio píše:Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928

Ještě něco? :roll:
Naposledy upravil(a) nogis dne 15 zář 2011, 07:56, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“