
Přídavné topení Sharan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přídavné topení Sharan
Mám problém s přídavným topením, zapne a po chvíli vypne. Když to napíchnu na PC, tak to hlásí závadu, příliš silný signál, přehřáté topení nebo tak něco. Nevíte čím to je. 

a voda cirkuluje? za jízdy to topí? po jaký chvíli to vypne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


tak to bude jak psal mindo, oěhové čerpadlo, taky jsem to dělal (uhlíky)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


To přední pod torpédem jsem taky už dělal a běží ještě tak 3 min.po vypnutí motoru , tak jedině snad druhé je dole u topení tak ješte že by uhlíky tam ? to už asi nemá doběh co?
Navíc když jsem měl to přední čerpadlo v háji tak Vag psal něco jako topení zablokováno z důvodu překročení teploty a to když se třikrát přetopilo tak pak dokud jsem nesmáznul chybu nešlo ani za jízdy - což by ohl být tvůj případ Libous
Navíc když jsem měl to přední čerpadlo v háji tak Vag psal něco jako topení zablokováno z důvodu překročení teploty a to když se třikrát přetopilo tak pak dokud jsem nesmáznul chybu nešlo ani za jízdy - což by ohl být tvůj případ Libous
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
to čerpadlo je jen jedno, vepředu pod stěračema, v bufiku není.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


no tak to je pak další rozdíl mezi přihřívačem a nezávislým v originále
viz příloha z ETKY a fyzicky ho tam mám taky
jo a není v bufíku ale před ním sólo
viz příloha z ETKY a fyzicky ho tam mám taky
jo a není v bufíku ale před ním sólo
Naposledy upravil(a) rbares dne 15 úno 2007, 20:46, celkem upraveno 1 x.
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
- mindo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 92
- Registrován: 20 pro 2006, 22:44
- Bydliště: Liptovsky Hradok
- Kontaktovat uživatele:
V BOSCHi som sa k nim nedopátral. Ale zo Škodovky z alternátora /skúšal som rôzne ale tieto držia zatial najlepšie 3 roky a stále bez problémov/ sú 6x6mm a trochu dlhšie treba ich pribrúsiť ale tvrdosťou su velmi podobné tým origo. Cena cca 24 Sk/kus a 10 minut roboty s dopasovaním. Na tom zadnom víčku si navrtaj dve dierky nejakým malým vrtákom 1-1,5mm na zaistenie uhlíkov pri skladaní, potom to niečim zakvapni /silikon a pod./
taky jsem je dopasovával, už nevim,z čeho byly,asi taky z nějakýho altiku. šlo to pěkně, už taky jedou rok.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

