vw passat 1.9 pd 130, 2002 STRATA VYKO KED SA MOTOR ZAHREJE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
vw passat 1.9 pd 130, 2002 STRATA VYKO KED SA MOTOR ZAHREJE
zdravim chalani! ma niekto napad preco auto po zahriati strati vykon a svieti kontrolka /dufam ze sa to vola/ ESP ten trojuholnik vopred vdaka Dany
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
klon myslis kopia?a ak je to kopia tak dobre funguje? sorry ale tu su ludia s ciech a aj zo slovenska takze mena sa lisi .mal si na mysli 500 eur? ja mam diagnostiku z cini tiez kopia urcitej znacki funguje jak original /kolega ma original a sme to porovnali/ a stalo to menej jak polovicu ale len v anglictine ! ak si kupujes veci priamo s cini staci kopia a super ceny ale len v anglictine .pozrel som sa ci nemaju VAG ale toto som tam este nenasiel ale skusim pohladat .ak nenajdem kde zozeniem ten klon?
Na tvoje auto bohate staci takyto. http://www.inzercia.sk/inzerat-AOB3244- ... kkl-kabel/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
no tak som to napichol na moju diagnostiku /launch/ a vyhodilo mi code 17965 alebo P1557 co ak prelozim z anglictiny /lebo ja ho mam v angictine/ turbo-prekrocenie plniaceho tlaku ,prekrocenie limitu .mal som to napichnute pocas jazdy a ked som ho pritlacil tak to hodilo do nudzoveho a ked som to chcel vymazat /chybu/ tak to neslo az po vypnuti motoru .vymenil som potlakovy ventil na ovladanie turba z auta ktore je vporiadku ale nepomohlo to takze tam bude nieco ine .ma niekto nejaku predstavu ,vdaka
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
aj ja uz som mal ten pocit -nerad by som vymenil zakaznikovy nove turbo a budeto este nieco ine -nejaka blbost /ale Vy sa nezviknete mylit -co som cital/,inac musim Vam podakovat este raz za info o tych vstrekovacoch na mojom transporteru.zaujimavostov je ze prave z mojeho transportera som prelozil ten podtlakovy regulator a nepomohlo a nasleduuci den som isel na mojom transorteru na dialnicu po zideni asi po 90 km to iste urobilo na mojom transporteru po vypnuti motora to nabehlo a zatial ok ako keby to chytilo "CHRIPKU CES TEN PODTL. REGULATOR" ktory som vratil z passatu do mojo trans.pocitac ukazal tu istu chybu ako u passatu a turbo je nove ma asi 300km /ziadny repas totalne cisto nove od dilera/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
podla mna to neni nacipovane lebo mal som audi stym istym motorom a islo to tak isto dokonca pri testovani som mal pocit ze to auto niekedy ide troska lepsie a inokedy troska slabsie bol mali rozdiel .a mne by to skvor sedelo ze lopatky sa zasekuju a niekedy to tlaci a inokedy uz nie tak dobre-ale mozem sa mylit a ak su tie lopatky tak da sa o opravit -VYCISTIT alebo chce to repas? tie clanky by som si rad precital nevies kde to hladat alebo co dat do vyhladavaca ,vdakaUchoTD píše:a nemáš to nejako tuzingovo nachipovane? skontrolovať podlatky hadice a všetko okolo turba..najlepšie by bolo nahodiť log za jazdy podla postupu ktorý tu bol už milion krat písaný.