SEAT IBIZA GT TDI JAK NEJLEPE ZVEDNOUT VYKON
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SEAT IBIZA GT TDI JAK NEJLEPE ZVEDNOUT VYKON
SLYSEL SEM NECO O VSTRIKY 720 A PREHRATI JEDNOTKY JETO DOBRE NEBO NE
SEAT IBIZA SPORT ASV EGR OF KAT OF VSTRIKY RACE 520 TURBO 96KW VAHA VZDUCHU OF

Naposledy upravil(a) sh.w dne 24 říj 2011, 19:31, celkem upraveno 1 x.
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm

Naposledy upravil(a) sh.w dne 24 říj 2011, 19:30, celkem upraveno 1 x.
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
proštuduj si tyto 3 témata http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=afn a http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 46&start=0 a http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 77&start=0 

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
1. vypni si caps lock
2. turbo 1749VA z 96kw jo, ale ze superba/passata/audi A4, A6
3. dřív než budeš měnit turbo, dej větší intercooler, ten v ibize je zoufale malej
4. když už plánuješ tyhle úpravy, nebylo by od věci vyměnit spojkovej set za jednohmotu z fábie 74kw
2. turbo 1749VA z 96kw jo, ale ze superba/passata/audi A4, A6
3. dřív než budeš měnit turbo, dej větší intercooler, ten v ibize je zoufale malej
4. když už plánuješ tyhle úpravy, nebylo by od věci vyměnit spojkovej set za jednohmotu z fábie 74kw
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5