Nevim jak vy, ale ja osobne bych bral to z D, protoze mi je jasny, jak to tam funguje - tam jedete z vesnice A do vesnice B stylem, ze najedete po 2 km po ceste, se kterou si u nas nezada klasicka statovka na dalnici, na ni nahodite sestku na 2700 otacek na tempomat, ujedete takhle 10 nebo 20 km, odbocite, ujedete dalsi 2 km po kvalitni ceste a jste tam. Jste tam o 10 minut driv a stav auta se zhorsil o miru odpovidajici 5 km ujetych na zdejsich silnicich

Psano s mirnou, opakuji mirnou nadsazkou, ale pointu si kazdy uvedomi sam.
Jinak toto neni z me hlavy, to je z hlavy Nemce, ktery kazdorocne navstivuje nasi rodinu a kdyz pred rokem daval pryc sveho G3 81kW TDI, tak mel nalitano pres 400tkm a byl ve stavu, jaky by mu mohl kdejaky podobny se 150tis. z CR vice, nezli zavidet

Mimochodem, slysel jsem o pripadu "chudaka Octavky", se kterou se rozvazelo zbozi. Udajne neustale jezdila a stridali se v ni tri ridici. Za rok najela temer pul milionu kilometru

Kdyz jsem to slysel, neveril jsem tomu ale kdyz si to clovek spocita, vychazi to na prumer 70-80km/h a pokud to jezdilo i v nedeli, tak min, coz by v pripade, ze s tim litali prevazne po dalnicich neni problem.
Auto pritahli na nahradni dily z Nemecka a udajne bylo celkove v lepsim stavu, nezli prumerne auto s najetymi 70tkm. Motor (ne zrovna prekvapive 96kW predokolka). Auto dostali k dalsim trema odebranym a vydelek na tom byl silenej. Prej udajne jeden z nej kseftu.
Takze asi tak
