co udelat na AFN po 300 000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

AVF s tym nema problem ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

misoVW píše:AVF s tym nema problem ;)
uff, díky, jaky je v tech motorech rozdíl?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Po vánocích budu dělat rozvody na AVG, bude mít 270.000. Taky mám měnit ten šroub? Nebo i kolečko?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Radši oboje, není to taková láce.
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

A nemohl by někdo napsat čísla toho kolečka a toho šroubu z Etky?
Dík.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

noki píše:A nemohl by někdo napsat čísla toho kolečka a toho šroubu z Etky?
Dík.
kolecko 028105263D
skrutka N 90577101
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Dík. ;)
zimandl
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 pro 2017, 15:18
Odpovědi: 0

Čištění turba

Příspěvek od zimandl »

Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli je třeba dobrý nechat vyčistit a zkontrolovat turbo. I když na druhou stranu si řikám, že co funguje, tak do toho co nejmíň hrabat. Co si myslíte vy?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Jestli k tomu není pádnej důvod, tak nesahat ... Já mám AFN přes 10 let, kupoval jsem 10 let starý se 155tkm (tak určitě (noteeth) , navíc když na střeše je stopa od další antény...), teď má skoro 400 (takže reálně počítám +- 600) a na turbo jsem nesáhl ... Rozvody mi kdysi skočily na čerpadle, pak kvůli zbytkům klíňáku na klice (což rozmlátilo dvě hydra) a daly se jen nový hydra (ani palice nešla dolu), už to má za sebou další rozvody (bez novýho šroubu/kolečka na klice, tak snad mě to nepotká...) a jezdí stále ... ťuk, ťuk, ťuk
pašíkombi AFN B597
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, pokud to jezdí a neteče gufero pod řemenicí nemá cenu dělat "preventivní opatření", nehledě na to, že ten šroub v sadě rozvodů je často ojeb proti tomu origo z továrny..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“