Zapínanie núdzového režimu na VW Passat 1.9 TDI 66kW/90HP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Zapínanie núdzového režimu na VW Passat 1.9 TDI 66kW/90HP

Příspěvek od Akal »

Mám problém, keď auto poriadne zaťažím... že ide na 100% tak sa mi zapne núdzový režim a prestane ťahať,klesnú otáčky a stratí výkon... proste núdový režim...
pýtam sa čím je to obyčajne spôsobené?
Hňeď mám ísť na diagnostiku? môže to byť váha vzduchu alebo neaký chybný ventil okolo turba?? Poraďte niečo pls.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

většinou to bývá regulací turba.. zkontrolovat funkčnost.. nejlepší vzít na diagnostiku, přes akční členy vyzkoušet regulaci a nalogovat..
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akal »

OK, lebo turbo v poslednom čase sa dosť rozpískalo, nepískalo tak ako teraz ,... a dodam že mám dosť veľké klepanie v motore (2000ot) vymenil som olej ale klepanie stále pokračuje... myslel somže i to pískanie v turbe bude olejom. tak diagnostika no...
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

tak

Příspěvek od Akal »

bol som na diganostike a tá povedala: skrat na kostru na váhe vzduchu, a ešte jedno čidlo malo skrat na nasávacom potrubí... vybral som obe, váha je krásna čístá a to čidlo je mierne zasrané.... asi bude treba novú váhu alebo som počul o prepojení váhy rezistorom...
Fiat Ducato 2.8 JTD 94kw
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Re: tak

Příspěvek od JendoV »

Akal píše:bol som na diganostike a tá povedala: skrat na kostru na váhe vzduchu, a ešte jedno čidlo malo skrat na nasávacom potrubí... vybral som obe, váha je krásna čístá a to čidlo je mierne zasrané.... asi bude treba novú váhu alebo som počul o prepojení váhy rezistorom...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=16099

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... vaha+odpor
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

dalšia diagnostika

Příspěvek od Akal »

Takže o5 som bol na diagnsotike a tá ukázala "rozdiel tlaku v nasávacom potrubí! takže podľa všetkého je to ventill N75....takže ďakujem :)
Fiat Ducato 2.8 JTD 94kw
Uživatelský avatar
Akal
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2011, 14:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

takže

Příspěvek od Akal »

nakoľko sa jazda stala nebezpečnou so zapínanim núdzového režimu, tak som sa pustil do manuňalnej diagnostiky a zistil som že podtlaková regulácia na turbe sa zadrháva a nešaňla ani rozhýbať, tak som zohnal repasované turbo z poľska za 200 eur. taký detail: vadií keď mám 66KW a dávam tam turbo z 110 KW agregátu? myslím žeby to regulácia mala pochopiť a nerobiť problémy či?
Fiat Ducato 2.8 JTD 94kw
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

s tim turbem Ti to jezdit bude, ale podle mě ještě hůř, než s originálním. Maximálně stejně. Chtělo by to soft úpravu aby to jelo tak jak má. Rovnou bych koupil jiný trysky a zároveň tim provedeš údržbu. Nicméně bych se celkem polského turba bál. Toť můj názor.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“