montaz AHF TDi do Gallopera

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

montaz AHF TDi do Gallopera

Příspěvek od jack91 »

Zdravim,

protoze mam s 1,9 TDi motory super zkusenost a mam Gallopera do lesa, ktery ma dobry podvozek, ale na dve veci motor,
tak me napadlo namontovat tam 1,9 Tdi 81kW.

Galloper je 2.5 Td ale Nm a kW jsou +- stejne jako ma TDi 81.

- predelat AHF ci jinou 81kW na mechanicke cerpadlo (bez el.)
- nechat vypalit mezikus motor prevodovka
- upravit lamelu
- uprava vence a starteru
- drzaky, silenbloky, hadisce na vodu, turbo, sani....

a melo by to asi fungovat

nema nekdo zkusenost?

v dwg ci jiny jiny format vykresu motoru Tdi, dosedaci plocha na prevodovku?
kdo dobre a za kolik predela Tdi cerpadlo na mechaniku?

dekuji za rady
Golf TDi PD 74kW, 03.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Stacilo by mi, kdyby mel nekdo v dwg ci jiny format vykresu motoru Tdi, dosedaci plocha na prevodovku,

nebo rozmery, rozteče....

dik
Golf TDi PD 74kW, 03.
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Není lepší upravit org svazek a dát tam plynovej pedál?
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

autoelektrika píše:Není lepší upravit org svazek a dát tam plynovej pedál?
tiez si myslim.... prerabat cerpadlo bude urcite vacsi problem a ta elektrika k 1,9-ne nieje zasa az taka zlozita......
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

autoelektrika píše:Není lepší upravit org svazek a dát tam plynovej pedál?
ja si myslim, ze lepsi je do traktoru, ktery z toho chci mit do lesa, motor uplne bez kabelu (jen jeden kabel na privod nafty do cerpadla:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

moc dekuji, preste tak jsem si to predstavoval,

ted jeste sehnat cad drawing Galloper prevodovka a mohu nechat vypalit mezikus :)

apk doresit lamelu a starter a musi to bezet :)
Golf TDi PD 74kW, 03.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

nedari se mi sehnat cad drawing Gallopera :(
ty 2,5 motory jak v Pajeru tak v Galloperu padaji, ale nevygoogloval jsem, ze by nekdo resil montaz jineho motoru.
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

2.8 TD tam jde
Nissan Primera SW 1,9 DCi
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Peete píše:2.8 TD tam jde
2,8 TD z Pajera? asi je to vetsi drzak nez ta 2,5Td,
2,8 ma rozvody retezem a vetsi vykon:)

ale stejne bych tam nejradsi namontoval 1,9 Tdi
Golf TDi PD 74kW, 03.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“