Co spíná při 2500 otáček?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Žhavení jde pod +10 až +5°C dle podmínek a přižhavování také tak a dožhavuje do nějaké teploty motoru,v mrazech i 4 min jízdy při do 2000ot/min.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Nechcu se hádat ale ,moje ex ALH 1999 euro 2 . nedožhavovalo v létě vůbec.

Nemůže to bejt tou euro 2 kou , :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V létě je teplo,tak na co.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

No já žiju v tom, že se dožhavuje jen při teplotách co sepnou žhavení ,asi se pletu :(

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9Ehaven%ED
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
tonoaaa
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2010, 15:18

Příspěvek od tonoaaa »

Toto pocujem aj ja, ale okrem toho pocujem asi aj ine relatko. A to hlavne pri jazde doprava. Ked otocim volantom. Esp nemam, packa smeroviek je nova, prerusovac smeroviek to nerobi. Nemam sajnu co to je. Proste si tukne rele a potom tukne naspat. Akoby odstredivou silou. Podla etky sa tie rele nedaju ani poriadne identifikovat a v else su tiez bludne informacie. Robi to niekomu?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

toby66kw píše:Nechcu se hádat ale ,moje ex ALH 1999 euro 2 . nedožhavovalo v létě vůbec.

Nemůže to bejt tou euro 2 kou , :roll:
ALH je Euro 3 ne? :)

Moje AGR i v létě dožhavuje, slyším pak to vypunutí relé, ale je to tak cca 30 sekund víc ne, v zimě dvě minuty.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

presneji do +17st to dozhavuje 3minuty, pak se linerane zkracuje... pri 70st 5sec, pri 71st 0sec
deaktivuje se pri 100mg, nebo 2500otackach......
plati i pro ALH
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TDIfun píše:presneji do +17st to dozhavuje 3minuty, pak se linerane zkracuje... pri 70st 5sec, pri 71st 0sec
deaktivuje se pri 100mg, nebo 2500otackach......
plati i pro ALH
:worthy:
kamilski
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2010, 11:01
Bydliště: Náchod

Díky

Příspěvek od kamilski »

Koukám, že se to moje téma nějak rozrostlo :-) Díky za odpovědi.
SEAT Leon 1.9 TDi 81kW
origoschjunior
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2008, 17:00
Bydliště: Kladno

Příspěvek od origoschjunior »

Ono je jedno, jestli je jaro, léto, podzim a nebo zima, jde o teplotu, pokud bude v letě potřeba žhavit, nebo dožhavit, tak jednotka pošle signál a hotovo.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tomas.cz píše:
TDIfun píše:presneji do +17st to dozhavuje 3minuty, pak se linerane zkracuje... pri 70st 5sec, pri 71st 0sec
deaktivuje se pri 100mg, nebo 2500otackach......
plati i pro ALH
:worthy:

Tak to je mazec :D nic o tom nevím :D studenej motor tak netočím proto vím prd

ALH může bejt euro 2 nebo 3 ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

ALH je Eu 2,ASV je Eu 3.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“