spojkový set 240mm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

spojkový set 240mm

Příspěvek od bobo »

zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: spojkový set 240mm

Příspěvek od reesha »

bobo píše:zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?
Okolo 380-400Nm si koleduješ, že začne klouzat velmi brzy - záleží na stylu jízdy a využívání toho kroutícího momentu.

Kamarádovi vydržela asi 4tis km při asi 420 Nm (noteeth), než začala "nová" klouzat.

Pokud chceš spolehlivé řešení, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379

Garance 510Nm - sintrovaná. Drahé, ale funkční ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

240mm tak to si na dvohmotnostom zotrvaku užasnom vynáleze technikov VW čo sa snažia dostať zo 4 valca kultivovaný zvuk a zátah ako zo 6valca. Osobne všetko nad 200Hp a už sa treba zamysliet na výmene zotrvaku za klasiku, samozrejme treba akceptovať zvýšení hluk ale zase budete potešený z lepšieho radenia.......kedže ťažký zotrvák pomaly deceleruje preradovanie musí byt pomalšie. Čo viem od svojich známych tak životnost DM zotrváka je velmi slaba a samozrejme ak sa zničí tak to je už za cenu zničenej prevodovky poprípade aj celeho motora.
...to be or not to be... - faster
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

[quote="Stingray"]240mm tak to si na dvohmotnostom zotrvaku užasnom vynáleze technikov VW čo sa snažia dostať zo 4 valca kultivovaný zvuk a zátah ako zo 6valca. Osobne všetko nad 200Hp a už sa treba zamysliet na výmene zotrvaku za klasiku, samozrejme treba akceptovať zvýšení hluk ale zase budete potešený z lepšieho radenia.......kedže ťažký zotrvák pomaly deceleruje preradovanie musí byt pomalšie. Čo viem od svojich známych tak životnost DM zotrváka je velmi slaba a samozrejme ak sa zničí tak to je už za cenu zničenej prevodovky poprípade aj celeho motora.[/quote]

vážně špatný setrvák může zničit motor nebo převodovku ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: spojkový set 240mm

Příspěvek od bobo »

reesha píše:
bobo píše:zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?
Okolo 380-400Nm si koleduješ, že začne klouzat velmi brzy - záleží na stylu jízdy a využívání toho kroutícího momentu.

Kamarádovi vydržela asi 4tis km při asi 420 Nm (noteeth), než začala "nová" klouzat.

Pokud chceš spolehlivé řešení, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379

Garance 510Nm - sintrovaná. Drahé, ale funkční ;)

Reesha dík za nabídku, možná ji využiji brzo možná až déle, protože jsme s Andrem dávali použitý běžný origo set 240mm a jsem zvědavý, jak dlouho to po čipu od tebe vydží. Andre dával lamelu obložit. Víc se bojím toho setrváku, původní mi klepal, sice měl najeto už 150 tis, ale motor měl výkon zvýšen jen cca. o 25ps oproti sérii.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

proc by mnela byt dvouhmota vynalez vw dyz dnes nacnes treba volvo nebo ford tak je maj tez
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

a jinak hodne zalezi na stilu jizdy muze ti odejit i pri 350 kdeyz budes prase
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vážně špatný setrvák může zničit motor nebo převodovku ?
špatnej setrvák ti klidně zapálí auto a budeš rád, že zastavíš a stihneš vystoupit, jak obaly od převodovek rychle hoří. Viz. Tourany 2.0 TDI na německejch dálnicích. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=3985 proč myslíš, že jsme ho měnili? pravě proto, vadný série, setrvák se mohl roztrhnout a rozbít motor a převodovku. Je to problém hlavně setrvačníků LuK, Sachs na to netrpí.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“