VW Golf IV 1.9TDi - 96kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2011, 12:51

VW Golf IV 1.9TDi - 96kW

Příspěvek od LukasPaprok »

Zdravim, udelal jsem si log(y), a potreboval bych aby se na to nekdo kdo se vyzna mrknul ... log byl provadeny na rovince s dvemi osobami na palube
namerene hodnoty: http://www.edisk.cz/stahni/23861/3.CSV_1.34KB.html
http://www.edisk.cz/stahni/40368/4.CSV_1.44KB.html
http://www.edisk.cz/stahni/18234/4_do30 ... .53KB.html
Díky

Obrázek
Obrázek
Obrázek
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2011, 12:51

Příspěvek od LukasPaprok »

jak se tak divam tak jsem to dal asi do spatne sekce, pokud to vadi tam to prisim smazte nebo presunte :roll: dik
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

Do špatné sekce jsi to dal :) každopádně ještě než se to smázne nebo přesune, tak log se dělá do kopce, 2 - 3 - 4 plný plyn a log pak dej sem ;-) na rovince určo ne :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2011, 12:51

Příspěvek od LukasPaprok »

2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit? :?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit? :?
Jeď na začátek kopce, na trojku nebo na čtyrku, a od volnoběhu to sešlápni a jeď až do tý doby, než tam bude třeba 4500ot a pak ulož log ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit? :?


Asi sem nepochopil dotaz, ale vic jak jeden kvalt mit zarazene asi nejde ne ? (noteeth) proste normalne radit, ale pri zarazenem kvaltu mit plyn na podlaze

zalezi jaky mate pobliz kopec, my tady treba najizdime na jeden z krizovatky takze rozjedu dvojku tak do 4 tisic, pak Treti kvalt taky do 4-4,5 tisic otacek a 4 kvalt to same, ale kazdopadne plyn na podlaze a dat tomu poradne za usiska :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Manhaus píše:
LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit? :?


Asi sem nepochopil dotaz, ale vic jak jeden kvalt mit zarazene asi nejde ne ? (noteeth) proste normalne radit, ale pri zarazenem kvaltu mit plyn na podlaze

zalezi jaky mate pobliz kopec, my tady treba najizdime na jeden z krizovatky takze rozjedu dvojku tak do 4 tisic, pak Treti kvalt taky do 4-4,5 tisic otacek a 4 kvalt to same, ale kazdopadne plyn na podlaze a dat tomu poradne za usiska :)
trochu divnej postup jak delat log....
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

duvod? za me to tak aspon vzdycky bylo, dostat auto do zateze aby se projevily pripadne problemy... tahly kopec a 3 - 4 kvalt naplno... osobne mi auto padalo do nouzaku vetsinou az na 4 kvalt. tudiz nechapu duvod nazoru "trochu divnej postup jak delat log"...
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tradgidek »

honzas1 píše:od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
Se to jednou neposere paneboze!! (LOL)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

tradgidek píše:
honzas1 píše:od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
Se to jednou neposere paneboze!! (LOL)
Já si taky myslim, je rozdíl to udělat jednou a nebo tak jezdit pořád. Pár lidí znam, co nad 2000ot nejdou (noteeth)
U upravených aut musí snášet větší extrémy a drží to ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

bohužel někteří tak jezdí.. auto se cele třepe a je to nesere (wallbash)
polo 1.4tdi AMF
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Já to taky nesnášim a můžu vyskočit z kůže, ale každej hold nemá sluch na motor.. :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

no ja nevim, ale kdyz vytocim dvojku do 4 tisic, dam trojku tak tam bude mozna tak 2500-2700 otacek, takze bych nerekl ze to je z "volnobehu"... ale kazdy to chapeme asi jinak...
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

a co za data získáte od 1000 do 1500ot?

My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“