Ale jsme hrubě offtopic
Diskuze o kravinách (bylo akce chipování )
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ty seš hrubě of topic už dlouhoJayson píše:nebudeme to rozmazávat, jenom mě to rozesmálov jeho případě bych volil "poskytuju i jiné služby než DP"
otázka: Je lepší dělat jednu, dvě věci na nejlepší úrovni, nebo dělat deset věcí na průměrné úrovni?
Ale jsme hrubě offtopic
ale nejseš sám bohužel na úkor tohodle fora
protože to odradí ty schopný a pak sou tady úkrky jen od nuliček
jinak jako komedie dobrý , co ta bitka v pardubicích ??
Jsou taci, na jejichz kvality se nikdy nedosahne... 
EDIT: Ale umim si predstavit jak musi byt tezke zit mezi blbci.
EDIT: Ale umim si predstavit jak musi byt tezke zit mezi blbci.
Naposledy upravil(a) batoo dne 02 pro 2011, 14:17, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
protože jste to tu pěkně zasrali , založil jsem nový topic jen k tématu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 660#668660 , pokud se někdo ještě bude chtít inteligentně vyjadřovat , vyjadřujte se zde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , doufám že ho Dukes nebo Reesha přesune na patřičné místo
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
mohl bych se zeptat jestli bude "nějaká akce -after party" na toto téma ?
případně jestli jsou vítáni "čumilové pod ruky" je plánován nějaká rozprávka o funkcích a novinkách ve stylu "je to možné - není to možné "
upravovat softy nikdy nebudu , pouze mě tato problematika zajimá a chci umět varovat před "chiptunery" tapu sejde se u Lídlu
případně jestli jsou vítáni "čumilové pod ruky" je plánován nějaká rozprávka o funkcích a novinkách ve stylu "je to možné - není to možné "
upravovat softy nikdy nebudu , pouze mě tato problematika zajimá a chci umět varovat před "chiptunery" tapu sejde se u Lídlu
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Když se na toto podívám, je mi celkem na zvracení..
Líbí se mi, když se k tématu vyjadřují lidé, kteří pomalu neví, jak se auta upravují, nebo tuneři, kteří můžou být rádi, že brzdu viděli z rychlíku.
Věnuji se tuningu již mnoho let, a nedovedu si představit, že bych to bez brzdy vůbec vykonával. Jak bych mohl garantovat vůbec lidem jakékoliv hodnoty, ev. otestovat určité aspekty atd.. Nemohl.
Toto ale hodnotím samozřejmě z pozice člověka, který jednotlivé modifikace přímo vyvíjí.
Pokud se jedná o "nalívání" softwarů do řídící jednotek, tak to samozřejmě neplatí.
Co se týče lepšího vybavení, jak Motorpower poznamenal.. Opravdu bych si tak silná slova na jeho místě nedovolil.
Pokud se jedná o úpravu tachometrů, airbagů, imobilizérů nebo opravy bouraček - ANO, to určitě lepší vybavení má. My se tímto nezabýváme a ani nechceme zabývat.
Pokud se ale jedná o úpravy a ladění motorů, visí ve vzduchu jedna těžká otázka...:
Petře (Motorpower) - TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ?
Budete velmi dlouho hledat, než najdete firmu ze stejného oboru, která by měla lepší a komplexnější vybavení než my. O tom jsem schopen s tebou polemizovat.
----------
K tomuto "srazu v Pardubicích". Je to aktivita mého kamaráda Pavla1, který má/měl několik vozů, které potřebují úpravu. Bohužel dva lidé vypadli z plánu, a proto Pavel1 napsal na forum, pro případ, že by měl někdo zájem.
Je místo pouze na dva vozy. Pokud by měl někdo zájem, kontaktujte prosím Pavla1 přes SZ. Není to oficiální akce DIESELPOWERu a nelze se tedy objednat přes naše stránky. Nicméně úpravy budeme provádět my (DIESELPOWER).
----------
Co se týče dotazu na motory HDI.
I když to není naším oficiálním předmětem činnosti, také individuálně provádíme úpravy těchto motorů. Dokonce již máme několik aplikací s "upgradovanými" vstřikovacími tryskami, vše testováno a odladěno na válcové zkušebně s dataloggingem a vyhodnocením údajů.
Tedy na mnohem vyšší úrovni než drtivá většina úprav kolujících v tuningových sférách zde.
Na některých motorech jsem tedy schopen provést kvalitní úpravu v terénu se dobrou znalostí parametrů z jiných ověřených vozidel. Jedná se především o motorizaci 1.6HDI, některé 2.0HDI, 2.7HDI, 2.8HDI.
Záleží ale také na výkonové verzi, je tedy možné se alespoň zastavit na konzultaci, abych se mohl podívat, o co se přesně jedná. Některé motorizace bych preferoval odladit na válcové zkušebně v Praze. Je to ale individuální.
----------
Nicméně je stále naším hlavním cílem hluboká specializace na koncern VAG a motory TDI.
Líbí se mi, když se k tématu vyjadřují lidé, kteří pomalu neví, jak se auta upravují, nebo tuneři, kteří můžou být rádi, že brzdu viděli z rychlíku.
Věnuji se tuningu již mnoho let, a nedovedu si představit, že bych to bez brzdy vůbec vykonával. Jak bych mohl garantovat vůbec lidem jakékoliv hodnoty, ev. otestovat určité aspekty atd.. Nemohl.
Toto ale hodnotím samozřejmě z pozice člověka, který jednotlivé modifikace přímo vyvíjí.
Pokud se jedná o "nalívání" softwarů do řídící jednotek, tak to samozřejmě neplatí.
Co se týče lepšího vybavení, jak Motorpower poznamenal.. Opravdu bych si tak silná slova na jeho místě nedovolil.
Pokud se jedná o úpravu tachometrů, airbagů, imobilizérů nebo opravy bouraček - ANO, to určitě lepší vybavení má. My se tímto nezabýváme a ani nechceme zabývat.
Pokud se ale jedná o úpravy a ladění motorů, visí ve vzduchu jedna těžká otázka...:
Petře (Motorpower) - TO SNAD NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ?
Budete velmi dlouho hledat, než najdete firmu ze stejného oboru, která by měla lepší a komplexnější vybavení než my. O tom jsem schopen s tebou polemizovat.
----------
K tomuto "srazu v Pardubicích". Je to aktivita mého kamaráda Pavla1, který má/měl několik vozů, které potřebují úpravu. Bohužel dva lidé vypadli z plánu, a proto Pavel1 napsal na forum, pro případ, že by měl někdo zájem.
Je místo pouze na dva vozy. Pokud by měl někdo zájem, kontaktujte prosím Pavla1 přes SZ. Není to oficiální akce DIESELPOWERu a nelze se tedy objednat přes naše stránky. Nicméně úpravy budeme provádět my (DIESELPOWER).
----------
Co se týče dotazu na motory HDI.
I když to není naším oficiálním předmětem činnosti, také individuálně provádíme úpravy těchto motorů. Dokonce již máme několik aplikací s "upgradovanými" vstřikovacími tryskami, vše testováno a odladěno na válcové zkušebně s dataloggingem a vyhodnocením údajů.
Tedy na mnohem vyšší úrovni než drtivá většina úprav kolujících v tuningových sférách zde.
Na některých motorech jsem tedy schopen provést kvalitní úpravu v terénu se dobrou znalostí parametrů z jiných ověřených vozidel. Jedná se především o motorizaci 1.6HDI, některé 2.0HDI, 2.7HDI, 2.8HDI.
Záleží ale také na výkonové verzi, je tedy možné se alespoň zastavit na konzultaci, abych se mohl podívat, o co se přesně jedná. Některé motorizace bych preferoval odladit na válcové zkušebně v Praze. Je to ale individuální.
----------
Nicméně je stále naším hlavním cílem hluboká specializace na koncern VAG a motory TDI.
řeknu ti to asi takto , sám argumentuji stejně " nikdy nebudu softy upravovat , jen mě to zajímá " a z Richarda prakticky nic nevydolujubombastiq píše:mohl bych se zeptat jestli bude "nějaká akce -after party" na toto téma ?
případně jestli jsou vítáni "čumilové pod ruky" je plánován nějaká rozprávka o funkcích a novinkách ve stylu "je to možné - není to možné "
upravovat softy nikdy nebudu , pouze mě tato problematika zajimá a chci umět varovat před "chiptunery" tapu sejde se u Lídlu
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
