Turbo přestalo postupně fungovat (VYŘEŠENO)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48
Odpovědi: 0

Turbo přestalo postupně fungovat (VYŘEŠENO)

Příspěvek od diego191 »

Včera při cestě z práce jsem si všimnul, že mi turbo začíná zabírat skoro až ve 2500 ot. Moc jsem to neřešil, myslel jsem že třeba jen zatuhly lopatky na turbu. Když jsem pak ještě večer vyjel, po chvíli přestalo turbo fungovat uplně a nejede to snad ani jako SDI.

Prošel jsem pořádně všechny vysokotlaké hadice, ale nic jsem nenašel.

Pak jsem zkoušel přes akční členy ve vagu, zda funguje N75 - cvakal. Ještě jsem ho pro jistotu zkusil zaměnit s ventilem od EGRu. Jelo to uplně stejně mizerně.

Zkusil jsem na podtlak od N75 připojit vytaženou injekční stříkačku, okamžitě ji to zasunulo zpět. Nakonec jsem si připojil hadičku na tu baňku na turbu a pokoušel se jí "vysát", dalo to hodně úsilí, ale hýbala se. Jinak samotnou rukou s tím táhlem moc nehnu.

Níže přikládám log z bloku 003 a 011:
http://77.78.96.155/LOG-01-003-011.CSV

Poradí někdo?
Naposledy upravil(a) diego191 dne 01 pro 2011, 21:58, celkem upraveno 1 x.
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Re: Turbo přestalo postupně fungovat

Příspěvek od Ivo »

diego191 píše:Zkusil jsem na podtlak od N75 připojit vytaženou injekční stříkačku, okamžitě ji to zasunulo zpět. Nakonec jsem si připojil hadičku na tu baňku na turbu a pokoušel se jí "vysát", dalo to hodně úsilí, ale hýbala se. Jinak samotnou rukou s tím táhlem moc nehnu.
Daj banku dole, dve 10 matky a pohýb tiahlom na turbe. Uvidíš čo je zatuhnuté lopatky-banka. Banku by si mal dokázať bez veľkej námahy zatlačiť v úseku cca 12 mm po doraz. Podtlak môže držať (membrána je tesná),ale môže byť tak hrdzavá že je úplne zažratá.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Turbo na vine nebude.
Vyzerá to že je váha kaput, aktuálna hodnota(3/3) nie je ani 600(ja mám vyše 900).
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Uživatelský avatar
coffin
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 kvě 2011, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: U Olomouce

Příspěvek od coffin »

Měl jsem stejnej problém.
Nemohl jsem se pořádně dostat ani na 3 tisíce otáček.
Vyměnil jsem váhu a jede to jak z praku.
Fabia 1,9 TDI 74 Kw Sport edition+ CHIP (101 Kw)
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od diego191 »

Tak problém vyřešen. Povolila se mi zajišťovací matka na tom táhlu turba a celá regulace se rozhodila, resp. uplně se to vyšroubovalo na doraz, že to ani nemohlo regulovat.

Co se týče té váhy, tak ta už je taková divná od té doby, co to auto mám. Resp. normálně ukazuje více než by měla, ale už několik lidí mi řeklo, že je to OK.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

diego191 píše:Tak problém vyřešen. Povolila se mi zajišťovací matka na tom táhlu turba a celá regulace se rozhodila, resp. uplně se to vyšroubovalo na doraz, že to ani nemohlo regulovat.

Co se týče té váhy, tak ta už je taková divná od té doby, co to auto mám. Resp. normálně ukazuje více než by měla, ale už několik lidí mi řeklo, že je to OK.
Ako si dopadol s tým šklbaním, pomohlo predlženie tiahla?
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od diego191 »

JendoV píše:
diego191 píše:Tak problém vyřešen. Povolila se mi zajišťovací matka na tom táhlu turba a celá regulace se rozhodila, resp. uplně se to vyšroubovalo na doraz, že to ani nemohlo regulovat.

Co se týče té váhy, tak ta už je taková divná od té doby, co to auto mám. Resp. normálně ukazuje více než by měla, ale už několik lidí mi řeklo, že je to OK.
Ako si dopadol s tým šklbaním, pomohlo predlženie tiahla?
Táhlo jsem povolil asi o dvě otáčky a cuká to stejně, možná ještě víc. Ale líp to táhne ve vysokých otáčkách. Připravuju se na ty ventily... :/
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

Skus este spravit ten isty log ked si to opravil. Rad by som videl ako to bude vyzerat.
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Mne to zatiaľ chodí bez jediného cuknutia, akurát sa to trošku pomalšie zberá od spodu.
Tiež som rozmýšlal že zhodím hlavu a pozriem sa na to, ale nechce sa mi do toho.
Uvidím časom, ak to začne robiť aj v aktuálnom nastavení budem sa musieť do toho pustiť.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“