Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S ohledem na to, že sem chodí opravdu de**ntní ovce, loučím se v tomto tématu jedinou větou, které mě adekvátně napadá : Chytrému napověz, blbcovi dej do ruky lopatu, ukaž mu co má dělat a stůj nad ním s bičem v ruce!!!
Původně jsem se zde regnul proto, abych se dozvěděl něco zajímavého, ale poslední dobou nestíhám vyřizovat dotazy a prosby škemralů. Takže tomu dám ještě den a pak zruším reg. Vám se uleví a já se nebudu muset rozčilovat nad IQ některých píííp.
Původně jsem se zde regnul proto, abych se dozvěděl něco zajímavého, ale poslední dobou nestíhám vyřizovat dotazy a prosby škemralů. Takže tomu dám ještě den a pak zruším reg. Vám se uleví a já se nebudu muset rozčilovat nad IQ některých píííp.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
To toby, pusobi na ten ventil i ten tlak v sacim potrubi,navic ten ventil je kuzelka takze ma na saci strane jeste vetsi plochu, tim padem i o neco vetsi tlak nez pri stejnym tlaku na vyfukove strane, neni problem to spocitat kolik je potreba EMP na pootevreni ventilu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tak když se nad tím zamyslíš, tak ta plocha je nahoře i dole stejná a rovná se ploše otvoru. Ale co je hlavní, že ten přeplňovací tlak tu kuželku zavírá. O nějakém odfukování a záchraně turba nemůže být vůbec řeč, protože při plném výkonu je AGR nefunkční a na tu kuželku tlačí vratná pružina, plus cca 2 bary přeplňovacího tlaku, tak že se stejně neotevře. Při zatížení, kdy je AGR v činnosti zase turbu žádné nebezpečí nehrozí.
Připadá mi to jako když je napsáno mezi řádky:
Nedávete záhlušku za dvacku BuBuBu! Odejde Vám turbo. Zaplaťte si u mne SW úpravu a můžete klidně spát. A kdyby přece odešlo, tak bylo před smrtí a už mělo být dávno před tou SW úpravou vyměněno.
Připadá mi to jako když je napsáno mezi řádky:
Nedávete záhlušku za dvacku BuBuBu! Odejde Vám turbo. Zaplaťte si u mne SW úpravu a můžete klidně spát. A kdyby přece odešlo, tak bylo před smrtí a už mělo být dávno před tou SW úpravou vyměněno.
Lepší se zeptat než něco po....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Tak spocitano, aby se ventil otevrel je potreba 5,7bar EMP a to v pripade ze tlak v sani neni zadnej, jen na prekonani samotne pruziny, pokud by v sani byl tlak 2bary je potreba EMP na otevreni ventilu 7,7bar
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tak úplně naposled pro teoretiky tuner a 100kurev: teoreticky je to jedna věc, prakticky úplně jiná. EGR ovládá ECU motoru, turbo taky...změřte si v reálném provozu funkci
a PŘESTAŇTE SE CHOVAT JAK TUPÝ OVCE! 


Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

jdi ty sve urazlive vylevy ventilovat jinam jo? bud tak hodnejHanZ píše:Tak úplně naposled pro teoretiky tuner a 100kurev: teoreticky je to jedna věc, prakticky úplně jiná. EGR ovládá ECU motoru, turbo taky...změřte si v reálném provozu funkcia PŘESTAŇTE SE CHOVAT JAK TUPÝ OVCE!
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Druhá inteligentní reakce za celou dobu! Jen tak dál, třebas někdo i objeví ameriku!tuner píše:No ja na aute nemam ECU natoz EGR takze zmerit nemuzuNicmene ideal by byl na tohle EGR se snimacem zdvihu,aby clovek vedel co ventil ve skutecnosti dela.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ty nejsi normalni ze??? Vypustis tady neco, pak to neumis okomentovat a vysvetlit pro nas blbce o co jde a pak ze sebe delas takoveho troubu, ze pochybuji ze jsi normalni...HanZ píše:Čéče, nechtěl bych vidět tvůj IQ test
Zrus registraci a budem vsichni spokojeni...

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Na blbou otázku ještě blbější odpověď. Byla to osobní narážka na inteligenci příspěvku toho génia, co ví všechno nejlíp a píše čistě k tématu. Takže nechápu, co se do toho sereš
Avšak myslím, že si s ním můžeš podat ruce! Takhle citovat příspěvek na který reaguješ, dokáže opravdu jen prudce inteligentní člověk.


Avšak myslím, že si s ním můžeš podat ruce! Takhle citovat příspěvek na který reaguješ, dokáže opravdu jen prudce inteligentní člověk.

Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
tak si tady nevylivejte svoje spory... na to mate SZ!!!!! Jj jsem prudce inteligentni debil. Marne.. Vidim, ze to beres jednim supem.



340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg