Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

S ohledem na to, že sem chodí opravdu de**ntní ovce, loučím se v tomto tématu jedinou větou, které mě adekvátně napadá : Chytrému napověz, blbcovi dej do ruky lopatu, ukaž mu co má dělat a stůj nad ním s bičem v ruce!!!

Původně jsem se zde regnul proto, abych se dozvěděl něco zajímavého, ale poslední dobou nestíhám vyřizovat dotazy a prosby škemralů. Takže tomu dám ještě den a pak zruším reg. Vám se uleví a já se nebudu muset rozčilovat nad IQ některých píííp.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
1MTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 07 srp 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od 1MTDI »

Nerváku (LOL) :D
Lupo 99"
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

To víš, ty k tomu nečteš ještě SZ (wallbash)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To toby, pusobi na ten ventil i ten tlak v sacim potrubi,navic ten ventil je kuzelka takze ma na saci strane jeste vetsi plochu, tim padem i o neco vetsi tlak nez pri stejnym tlaku na vyfukove strane, neni problem to spocitat kolik je potreba EMP na pootevreni ventilu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
100kurev
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 26 led 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od 100kurev »

Tak když se nad tím zamyslíš, tak ta plocha je nahoře i dole stejná a rovná se ploše otvoru. Ale co je hlavní, že ten přeplňovací tlak tu kuželku zavírá. O nějakém odfukování a záchraně turba nemůže být vůbec řeč, protože při plném výkonu je AGR nefunkční a na tu kuželku tlačí vratná pružina, plus cca 2 bary přeplňovacího tlaku, tak že se stejně neotevře. Při zatížení, kdy je AGR v činnosti zase turbu žádné nebezpečí nehrozí.
Připadá mi to jako když je napsáno mezi řádky:
Nedávete záhlušku za dvacku BuBuBu! Odejde Vám turbo. Zaplaťte si u mne SW úpravu a můžete klidně spát. A kdyby přece odešlo, tak bylo před smrtí a už mělo být dávno před tou SW úpravou vyměněno.
Lepší se zeptat než něco po....
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak spocitano, aby se ventil otevrel je potreba 5,7bar EMP a to v pripade ze tlak v sani neni zadnej, jen na prekonani samotne pruziny, pokud by v sani byl tlak 2bary je potreba EMP na otevreni ventilu 7,7bar
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Tak úplně naposled pro teoretiky tuner a 100kurev: teoreticky je to jedna věc, prakticky úplně jiná. EGR ovládá ECU motoru, turbo taky...změřte si v reálném provozu funkci :o a PŘESTAŇTE SE CHOVAT JAK TUPÝ OVCE! :x
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No ja na aute nemam ECU natoz EGR takze zmerit nemuzu :) Nicmene ideal by byl na tohle EGR se snimacem zdvihu,aby clovek vedel co ventil ve skutecnosti dela.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

HanZ píše:Tak úplně naposled pro teoretiky tuner a 100kurev: teoreticky je to jedna věc, prakticky úplně jiná. EGR ovládá ECU motoru, turbo taky...změřte si v reálném provozu funkci :o a PŘESTAŇTE SE CHOVAT JAK TUPÝ OVCE! :x
jdi ty sve urazlive vylevy ventilovat jinam jo? bud tak hodnej
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

tuner píše:No ja na aute nemam ECU natoz EGR takze zmerit nemuzu :) Nicmene ideal by byl na tohle EGR se snimacem zdvihu,aby clovek vedel co ventil ve skutecnosti dela.
Druhá inteligentní reakce za celou dobu! Jen tak dál, třebas někdo i objeví ameriku!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
100kurev
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 26 led 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od 100kurev »

Čéče chvástal ses, že už sem nepolezeš a seš tu víc než doma. Jestli ty nejsi velkej blafoun. Když už k tématu nemáš co říci, tak si běž třeba prohlídnout doudlebskej zámek.
Lepší se zeptat než něco po....
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Čéče, nechtěl bych vidět tvůj IQ test (crazy)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

HanZ píše:Čéče, nechtěl bych vidět tvůj IQ test (crazy)
Ty nejsi normalni ze??? Vypustis tady neco, pak to neumis okomentovat a vysvetlit pro nas blbce o co jde a pak ze sebe delas takoveho troubu, ze pochybuji ze jsi normalni...
Zrus registraci a budem vsichni spokojeni... (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Na blbou otázku ještě blbější odpověď. Byla to osobní narážka na inteligenci příspěvku toho génia, co ví všechno nejlíp a píše čistě k tématu. Takže nechápu, co se do toho sereš (LOL)

Avšak myslím, že si s ním můžeš podat ruce! Takhle citovat příspěvek na který reaguješ, dokáže opravdu jen prudce inteligentní člověk.

(offtopic)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

tak si tady nevylivejte svoje spory... na to mate SZ!!!!! Jj jsem prudce inteligentni debil. Marne.. Vidim, ze to beres jednim supem. (noteeth) (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“