ARL 270 - 300 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ten koler vypada dost dobre...ale zeptam se jinak.....stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus??? A prosim vas uz tady nereste brzdy.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to Valis: jestli to byl ještě ten set ode mě, tak to byly Ferodo Premier. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

nogis píše:to Valis: jestli to byl ještě ten set ode mě, tak to byly Ferodo Premier. ;)
Jo jo,jeste ten od tebe :-) dik za doplneni
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

zkušenější mě doplnění..ale na okruhu by se brzdit motorem (podřazováním) nemělo ne?teda když jedeš čtyři kola tak asi klidně..ale kdyby si jezdil takhle padesát kol tak se s tim motorem rozluč..na okruhu a při závodech se jde tvrdě na brzdy..přerušovaně si to dělej u semaforu:D
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

já si to budu přerušovaně dělat kde budu chtít (LOL) a když myslím přerušovaně, tak ne jak dědoušek v šáde, ale brzdím a střidám 100% - 80% - 100% ... nebo nevím jak napsat aby si to pochopil. :D A ne před každou zatáčkou samozřejmě, ale při klesání do schwantzovky kde je to z kopce a ještě z rychlosti :D aji tak se mi po 6 kolech kouří od brzd... vím jak se brzdí na okruhu, nakroužil sem myslím víc kol než vy dva co se do mě obouváte dohromady :) (s motorkou)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Smoke píše:stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...

to su zavodne brzdy, a su niekde uplne inde ako vsetky tu spominane.

mam v uvodzovkach len Nkovu triedu a je to sakra citit :D
ten nastup a priebeh brzdenia to je fakt ina kavicka

ked sa buchnes po penazenke riadne a das Composito ktore maju stred z ERGALu tak sa hadam aj popravis pri brzdeni
(LOL)
GIV var asz 4mot upraveny
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

sniper-- píše:.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???
Si do něj pust 3 bary a uvidíš, Pajina to stálo turbo, vystřelily 2x zajištěné spony. Rozšklebenej pertl už jsem viděl i na sériovejch autech, ten plast podle mě tlakem jen tak nepraskne.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak mu to povolilo v tom pertlu....no misto toho bajonetu bych to mel i celkem vymysleny.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: taky přidám mlejnka

Příspěvek od lubomt »

jordee_23 píše:
Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie auto
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: taky přidám mlejnka

Příspěvek od jordee_23 »

lubomt píše:
jordee_23 píše:
Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie auto
gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacne
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

sniper-- píše:tak mu to povolilo v tom pertlu....no misto toho bajonetu bych to mel i celkem vymysleny.
daj IC pod naraznik, a urob nove vedenie = mas pokoj ked to dobre spravis
GIV var asz 4mot upraveny
Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pedro299 »

Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Pedro299 píše:Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.
Blbost, zkus si dát do pusy úzký a tlustý brčko, představ si že seš turbo a uvidíš, co pude líp (noteeth)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“