ARL 270 - 300 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkušenější mě doplnění..ale na okruhu by se brzdit motorem (podřazováním) nemělo ne?teda když jedeš čtyři kola tak asi klidně..ale kdyby si jezdil takhle padesát kol tak se s tim motorem rozluč..na okruhu a při závodech se jde tvrdě na brzdy..přerušovaně si to dělej u semaforu:D
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
1/4 míle
Příbram 17.759
já si to budu přerušovaně dělat kde budu chtít
a když myslím přerušovaně, tak ne jak dědoušek v šáde, ale brzdím a střidám 100% - 80% - 100% ... nebo nevím jak napsat aby si to pochopil.
A ne před každou zatáčkou samozřejmě, ale při klesání do schwantzovky kde je to z kopce a ještě z rychlosti
aji tak se mi po 6 kolech kouří od brzd... vím jak se brzdí na okruhu, nakroužil sem myslím víc kol než vy dva co se do mě obouváte dohromady
(s motorkou)




VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Smoke píše:stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
to su zavodne brzdy, a su niekde uplne inde ako vsetky tu spominane.
mam v uvodzovkach len Nkovu triedu a je to sakra citit

ten nastup a priebeh brzdenia to je fakt ina kavicka
ked sa buchnes po penazenke riadne a das Composito ktore maju stred z ERGALu tak sa hadam aj popravis pri brzdeni

GIV var asz 4mot upraveny
Si do něj pust 3 bary a uvidíš, Pajina to stálo turbo, vystřelily 2x zajištěné spony. Rozšklebenej pertl už jsem viděl i na sériovejch autech, ten plast podle mě tlakem jen tak nepraskne.sniper-- píše:.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Re: taky přidám mlejnka
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie autojordee_23 píše:ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svinaSmoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl![]()
brzdy CTF.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Re: taky přidám mlejnka
gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacnelubomt píše:Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie autojordee_23 píše:ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svinaSmoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl![]()
brzdy CTF.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
GIV var asz 4mot upraveny
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit... 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.