pozvýšení passat 96kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

pozvýšení passat 96kw

Příspěvek od jozin »

ahoj chlapci :) stal jsem se majitelem pašíka 96kw,má na servisku cca 160tis
a chtěl bych ho trochu nadopovat.Jen nějak šetrně a spíš mi jde o delší rychlosti a průběh než o samej výkon.Otázka?160tis je asi už dost aby ten motor byl nějak zajetej?dále najezdim cca 100tis ročně a auto chci mít pár let,přijdou probllemy se stárnutim dřív??díky ps:jestli to tady někde je,sorry ,nečet se,musim moc makat abych to splatil :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

domluv se s Reeshou, poradí ti co a jak. pri zvýšení třeba o 25 PS bych nemel vubec strach. Muze se ti stat, ze nekdy treba odejde turbo, protoze uz neni nejnovejsí, ale to neni tak hrozná rána. o motor bych strach nemel
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

turbo už lehce propuští,asi to jen urychlim,jo sem z prágllu.dík
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jen mi není jasnej ten pojem pár let, to myslíš doslova (pár=2)? Protože jinak to asi bude trošku jinak, když beru v potaz kolik to má najeto nyní + 2x100tkm, tak to máš 360tkm, neříkám, že to je už za horizontem, ale vzhledem k tomu jak často s tím autem jezdíš, tak pak už to nebude příliš ekonomické.
To jen že mě to trklo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

min. každej rok měnit ramena (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

jj ramena sou jasný :D

jinak když to bude po dvou letech mít tři kila,tak bych počítal,že se do toho něco bude muset vrazit,a proto se ptám,jestli tim zásahem urychlim ty investice,nedej bože zvýšim
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

(offtopic)
Ja bych mel otazku. Proste mi to nejde do hlavy. 100tis rocne = cca 280 kazdy den v roce (bez vyjimek)
a) Kam proboha porad jezdis?
b) Proc si clovek, ktery si muze dovolit projezdit rocne jenom v palivu vic nez 200 000Kc kupuje stary vojety auto?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Třeba je taxikář
Tel:776005385 Nový Bor
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

tak to neni,jezdim 3000km 3x měsíčně někdy 2x někdy 4x je to dva dny a pak nic ;) těch 100 je strop třeba to bude letos jen 80 a koupit si nový auto docela bojim toho propadu ceny
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to celkem i chápu...dokonce bych řekl, že cenová ztráta při koupi nového auta je větší než když si koupíš ojetinu a budeš muset několik věcí vyměnit...pořád to bude mnohem levnější, ale to za předpokladu, že nebudeš jezdit do předražených autorizovaných servisů...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

váha píše:min. každej rok měnit ramena (noteeth)
ale no-no.... Ja som menil ramená až po 270.000km a to som ešte nemusel a to mam tažši motor ako on a vobec som ho nešetril ...
Predtým som mal 1.8T a tam odišli po 130.000km ale podkovičky ,kvoli ktorym to odchadza boli ešte stry typ /male čapy,nie silenbloky/
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

Jim píše:to celkem i chápu...dokonce bych řekl, že cenová ztráta při koupi nového auta je větší než když si koupíš ojetinu a budeš muset několik věcí vyměnit...pořád to bude mnohem levnější, ale to za předpokladu, že nebudeš jezdit do předražených autorizovaných servisů...
Jj zatim si myslim to samý,ale budu pokukovat po nějakejch akčních nebo předváděcích kouskách,no uvidim
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

lubomt píše:
váha píše:min. každej rok měnit ramena (noteeth)
ale no-no.... Ja som menil ramená až po 270.000km a to som ešte nemusel a to mam tažši motor ako on a vobec som ho nešetril ...
Predtým som mal 1.8T a tam odišli po 130.000km ale podkovičky ,kvoli ktorym to odchadza boli ešte stry typ /male čapy,nie silenbloky/
taky mám druhej kus,první byl ok,tenhle je načatej,ale jezdila s tim jenom ženská,tak možná proto,nicméně tolik mi to nesere ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“