V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

poprosím přítomné aby se jejich příspěvky týkaly pouze motoru BKD - ocž je skutečně PD - je od začátku uvedeno v názvu tématu

ještě jednou děkuji za náměty, během týdne se prověří, dám pak vědět jak jsem pokročil
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

holy píše:Odpoj třeba + pól od baterky. Vzniknou ti dva přípojné body: + pól na baterii a volný + kabel se svorkou. Multimetr přepni na rozsah DC A (=A)
Do zdířky COM (-) připoj černej banánek a krkosvorkou chytni ke kabelu +. Do zdířky DC A připoj červený kablík a přichyť k + pólu baterie. Pozor! Některé multíky, mají dvě zdířky na měření proudu (A). Jednu pro měření nízkých proudů, kolem 200mA = 0,2A a druhou pro měření silového proudu až do 20A. Takže pokud to tak je, začni měřit ve zdířce 20A. Tomu samo musíš přizpůsobit nastavení otočného přepínače na multíku.


Na BKD ti nafta klidně spadne. Viz: http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html

Ty jo, díky mockrát, to je úplně megasuper popis, to zvládne podle toho proměřit snad i moja žena (noteeth) ... Zkusím a uvidím co naměřím... Ještě jednou díky za ten návod!!!
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Včera jsem měl připojené auto na VAGu a našla se chyba:

Saturday,26,November,2011,13:15:28:21652
VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03G 906 016 ET
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 5803
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00066
 ÝH
18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
P1643 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1029 /min
Torque: 36.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101000
Load: 33.3 %
(no units): 1.0

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 234.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.10 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: -0.9°C
Bin. Bits: 00110000
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

:?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Je KO žhavič na 2 válci, ale to nebude mít ani tak vliv, mám zkušenost u BKD kde šel jednom jeden žhavič ze všech, tak v -16 start sice s kouřem ale bez problémů.
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

takto probíhal dnešní start, celou noc jsem stál venku

http://www.youtube.com/watch?v=AydV6krHsmQ
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Málo to točí, chce to větší švunk..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

ocisti dukladne vsechny kostry...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

No mně se zdá že startér je OK kdyby jsi slyšel můj startér na toledu 1M sotva se převaluje,ale zatím pořád chytá.Ja bych to taky vyděl na palivo buď pada nafta nebo ucpaná palivová soustava.Nemá to podavací čerpadlo v nádrži možna malo tlačí někdo už o tom psal :?
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no problémů na tom autě bude asi víc, další věc krom tý barevný hudby budou asi zakarbonovaný trysky, BKD má 6ti otvorový trysky, kde jeden je nasměrovanej na žhavič, stačí, když to stříká vedle a je to hned, kolikrát jsou na tý špičce takový krápníky, že je vůbec div, že to jede
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Takhle mi to hraje jak vanocni stromek, kdyz vyflusam baterku v O2. A nikdy to v tomhle stavu nenatocim. Jedine pres kabely, nebo dostouchat baterku. Zameril bych se nejdriv na elektriku okolo startovani. Nezapominejte, ze ECU v pripade padani napeti umi odpojovat spotrebice podle dulezitosti a pokud tam takhle lita napeti, je otazka, ktery jednotky to odpoji a ktery zustanou, ci v jakym stavu to vlastne behem startu je. Chtelo by to CAN logger, oscilo a podivat se co se deje behem startu.
hamony
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 14 led 2011, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od hamony »

Vyresilo se to? Mam neco podobnyho. Myslel jsem, ze to je baterkou ale neni. Motor toci tezce. Mozna starter. Ach jo, bkd je kram.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Mám tu podobný problém,jen Passat 125 kw.Okolo nuly nic moc starty.Startér OK,baterie nová,žhaviče ok.Takže-až mi to příští týden přijede,nechám to přes noc ven,před startem na VAG,mrknout do měřených hodnot a podívat se kolik ukazuje čidlo teploty vody.Podle mě to bude mít vliv.Pokud ukazuje bludy,mohlo by to ovlivnit dost starty
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nechte vyčistit vstřiky v ultrazvuku
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Zdá se, že se dneska problém vyřešil, z ničeho nic auto startuje na první brnknutí, má to ale jedno velký ale, nejde za plynem, je to líný, jakoby to nemělo turbo a dosáhnout rychlosti 80 km/h je skoro nemožný.

Projel jsem to vagem, a našlo to pár chyb:


2 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1281 /min
Torque: 108.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 16.9 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 9.9°C
Bin. Bits: 10110000

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2520 /min
Torque: 214.0 Nm
Speed: 86.0 km/h
Load: 90.6 %
Voltage: 14.06 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2386.8 mbar
Absolute Pres.: 1132.2 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-049.LBL
Part No SW: 1K0 937 049 T HW: 1K0 937 049 T*
Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704
Coding: E78B8F0600041800001400001400000000
Shop #: WSC 00000

Part No: 1K1 955 119 B
Component: Wischer VW350 012 0401
Coding: 00065493
Shop #: WSC 00000

Part No: 1K0 955 559 K
Component: RegenLichtSens 002 0505
Coding: 00217125
Shop #: WSC 00000

uf
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“