Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čipoval mi to Aleš z Meziříčí, já myslím, že to udělal hodně povedeně. Dělá nám čipy všem co ho známe z Prahy a všichni jsou spokojeni. Snad ho bude tady někdo znát. Můj názor a nikomu ho nevnucuju dělá to poctivě a každé auto individuelně, žádný univerzální soft, ale piplačka s každým kusem. Ty otáčky už byly nízký než sem mu dal auto načipovat a zapoměl jsem mu říct aby je zvedl. Já nemám ani ponětí co je kodování ECU. Porádíš mi?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
ahoj
Daj to reklamovat Chlape a pokial viem tak unas aspon je tak ze do 7 pracovnych dni mozes vratit tovar bez udania dovodu ... a oni tu musia vratit peniaze
ale asi uvas ten zakon nieje co?? 


Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
Poslal jsem email do prodejny, že už mám vačku vyměněnou za orig. a ještě mi neodepsali, tak se uvidí. Když jsem říkal majiteli prodejny co se stalo po montáži jeho vačky, tak mi řekl, že ji pošle do německa na přeměření a pokud bude pravda na moji straně, zaplatí měření on-asi 40 uero a pokud ne tak to budu platit já. Tak počkám co mi odepíše a hodím to sem.
Katalogové číslo vačky je 29852? S tím poplatkem se mi to nezdá, měly by s tebou sepsat reklamační protokol a odeslat (přes svého dodavatele) na posouzení, ale platit by se nic nemělo a trvej na písemném vyjádření od výrobce. Jinak jen pro zajímavost, kolik máš najeto km a jezdil si na krátké či prodloužené intervaly?
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Už dva dny řeším taky naprosto stejný problém, akorát s vačkou Kolbenschmidt 50006304 na motoru BXE. Komplet udělaná hlava s ventily, vodítky, sedly ,guffery ,tlakovkou, a s pouzdry pro vstřiky. Opravené záslepky na vahadlech. Nastavené na přípravky. Všechny hodnoty v pořádku. Turbo i váha jede podle požadavků. Nový paliv. filtr. Komprese 29bar. Tlak oleje 4-5bar. Synchronizace 0°. Nafta nepadá. Paměť závad - nic.
Auto ke mně přijelo jen s lehkou emulzí pod víkem ventilů a nepatrnou ztrátou vody i po výměně výměníku voda- olej pod filtrem oleje. Ale jelo jak má.
Po sundání hlavy - 3 záslepky vahadel venku, 1 palec vačky lehce chycen a jedno hydro už načaté, ale ne proražené, a vymlácené uložení vstřiků.
Otestoval jsem už všechno,Sundal jsem i výfuk , ale furt to nejede jak má, přitom jsem nenašel nikde problém.
Ale výkon je jako SDI. Nekouří to. Chytá studené hned, teplé jako rotačka s teplým startem. Ale to dělalo i před opravou.
Nechce se mi věřit, že vačka od kolbena je takový Shitt . Ale je to poslední možnost.
A pokud ano, tak to bude zajímavé s reklamací.
Auto ke mně přijelo jen s lehkou emulzí pod víkem ventilů a nepatrnou ztrátou vody i po výměně výměníku voda- olej pod filtrem oleje. Ale jelo jak má.
Po sundání hlavy - 3 záslepky vahadel venku, 1 palec vačky lehce chycen a jedno hydro už načaté, ale ne proražené, a vymlácené uložení vstřiků.
Otestoval jsem už všechno,Sundal jsem i výfuk , ale furt to nejede jak má, přitom jsem nenašel nikde problém.
Ale výkon je jako SDI. Nekouří to. Chytá studené hned, teplé jako rotačka s teplým startem. Ale to dělalo i před opravou.
Nechce se mi věřit, že vačka od kolbena je takový Shitt . Ale je to poslední možnost.

A pokud ano, tak to bude zajímavé s reklamací.

2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Čoveče to se mi nezdá, vačku od Kolbenschmidtu jsem dával několikrát a pokaždé v pohodě...
Taková blbost - neotočil jsi těsnění pod sáním? Jde tam dát blbě, taky už jsem to viděl..

Taková blbost - neotočil jsi těsnění pod sáním? Jde tam dát blbě, taky už jsem to viděl..