Motor škube.Golf 1.9 TD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ratte
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 25 led 2007, 20:00
Odpovědi: 0

Motor škube.Golf 1.9 TD

Příspěvek od ratte »

Mám Golf 3 1.9 TD Když točím motor do 1800 a jedu stálou rychlostí tak to škube.Nedělá to když šlápnu na plyn a chci zrychlit. Nemáte někdo zkušenosti?
Naposledy upravil(a) ratte dne 24 úno 2007, 21:13, celkem upraveno 1 x.
ratte
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 25 led 2007, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratte »

Mám ještě jeden problém,sotva znatelně mi pulsuje veškeré osvětlení na autě když běží motor...hlavní světla,koncový,interiér,podsvětlení displeje atd.Když přidám plyn je to pořád stejný
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Re: Motor škube

Příspěvek od woodman007 »

ratte píše:Mám Golf 3 1.9 TD Když točím motor do 1800 a jedu stálou rychlostí tak to škube.Nedělá to když šlápnu na plyn a chci zrychlit. Nemáte někdo zkušenosti?
Felda 1,9D stejny problem, po odpojeni el. ventilu egr je bez cukani
Zetor 3011
miro TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 říj 2006, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od miro TDI »

druhá závada bude altík buď repas nebo nový
ratte
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 25 led 2007, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratte »

Mám tam myslím ventil ovládanej podtlakem,takže odpojit hadičku?


A k tomu altíku ...měl jsem ho vysypanej,je po opravě..nový vinutí,ložíska,uhlíky....
ratte
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 25 led 2007, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratte »

Tak altík sem vyřešil,byl to špatnej kontak na kabelu...byl zoxidovanej.Ale to škubání ne.EGR odpojit nepomohlo,nevíc je mi divný že to dělá v těhle otáčkách,když to už musí být ventil otevřený tak jako tak ne?A co čerpadlo je to možný?
Uživatelský avatar
petrscz1
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 28 lis 2006, 10:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Město u Uh.Hradiště

Příspěvek od petrscz1 »

Taky mán stejný problém mám passata mot. 1Z a přesně jak píšeš dělá mi to od 1800 do 2000 ot. když jedu v koloně nebo zapnu tempomat.Je to otrava,byl sem na diagnostice a nic tak nevím,poradí někdo?
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

To EGR Treba úplne Zaslepiť :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

Presne tak, ucpat na tvrdo :D
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
petrscz1
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 28 lis 2006, 10:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Město u Uh.Hradiště

Příspěvek od petrscz1 »

NO mžná jsem lama,ale ten ventil je ovládáný podtlakem tak jsem ho odpojil, hadičku ucpal a nic se nezměnilo.(EGR je ventil co vrací část spalin do sání) že?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

petrscz1 píše:NO mžná jsem lama,ale ten ventil je ovládáný podtlakem tak jsem ho odpojil, hadičku ucpal a nic se nezměnilo.(EGR je ventil co vrací část spalin do sání) že?
ano mas pravdu,,a robi to velky bordel v potruby :x :x :x :x no neviem ci zaslepit zase aj tie emisie troska,,,skor by som to obmedzil VAGOM ,
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

petrscz1 píše:Taky mán stejný problém mám passata mot. 1Z a přesně jak píšeš dělá mi to od 1800 do 2000 ot. když jedu v koloně nebo zapnu tempomat.Je to otrava,byl sem na diagnostice a nic tak nevím,poradí někdo?
no keby si sem hodil logy s testovacej jazdy povedali by sme ti viacej :-) ak mas tu moznost naloguj to tam pekne uvidis co je zle
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
petrscz1
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 28 lis 2006, 10:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Město u Uh.Hradiště

Příspěvek od petrscz1 »

Děkuju.S tím logováním to bude asi problém,protože mám údajně načipovanou jednotku nechal jsem si udělat od kamaráda kabel,funguje přečte všechno mimo ŘJ motoru píše to nelze sesinchronizovat Baut rate skoušel snížit i přenosovou rychlost na COMu a nic.Pak sem zajel za kámošem on má kabel od Svobody a tam to šlo v poho.Tak si asi budu muset nechat udělat jiný kabel. PS:JO když sem ve VAGu nechal automaticky načíst ŘJ,tak u01ŘJ motoru napsalo jen ODB II \ OEDB nebo nějak tak.Asi to bude dělat ten čip.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“