Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 14 led 2012, 20:26
nazdar chalani potrebujem radu! mam nastavene rozvody na orig. pripravky a synchronizacia ukazuje -2 mam to tak nehat alebo to nastavim na 0? dik a stale mi ukazuje vstrekovacia davka na volnobeh za tepla 8mg. a spotreba je 0,9
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 15 led 2012, 08:07
Bude třeba to doladit. -2 je moc, proto je tam vysoká i vstřikovací dávka.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 15 led 2012, 08:10
Marek dal som to na nulu ale nic sa nezmenilo! ale preco ked to dem na pripravky tak to ukazuje -2???
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54 Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od FandaTDiček » 15 led 2012, 08:19
to je EDC16.... -2 může bejt podle mě v poho... měl si se podívat, než si to dělal, kolik měla...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 15 led 2012, 08:41
presne tak, nechaj to nastavene ako to vychadza na pripravky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 15 led 2012, 08:49
aj ja si myslim ale preco kazdy vravy ze to treba potom posunut podla VAG. na nulu???
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 15 led 2012, 09:11
raduz61 píše: aj ja si myslim ale preco kazdy vravy ze to treba potom posunut podla VAG. na nulu???
to plati pri EDC15
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 15 led 2012, 09:14
miso a nevies mi povedat co stou spotrebou na volnobehu? ked to dam na pripravky tak mi ukazuje 0,8 mg -0.9 L/h
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 15 led 2012, 09:16
pojazdi na tom 500-1000km a potom uvidis. Mam skusenost ze sa to upravi samo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pala
Přispěvovatel
Příspěvky: 75 Registrován: 18 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pala » 15 led 2012, 11:27
misoVW píše: pojazdi na tom 500-1000km a potom uvidis. Mam skusenost ze sa to upravi samo.
presne tak, časom sa to upraví, v mojom prípade hneď po výmene okamžitá spotreba podľa PP 0,8 l/h, časom späť na 0,5
Octávia 2.0TDI 103kW BKD
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 15 led 2012, 11:53
u 16V to ovlivňuje výfuková vačka, asi ji máš posunutou dopředu, jdou ti tam ty kolíky při zaaretované klice opravdu lehce zasunout?
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 15 led 2012, 13:46
ano idu lahko. ale ked ju posuniem o 4mm proti smere hod.ruciciek tak spotreba klesne max. na 0.7 l/h ale aj vykon je slabsi!
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 21 led 2012, 18:49
ahojte chalani. vie mi niekto povedat aky je rozdiel v motore 2.0 tdi 16V BKD rok 2006 a rok 2007? lebo na mojom BKD nastavenie rozvodov na pripravky kluka /znacka/ smeruje na 12hod a sinchro.kluka-vacka 0.0 na tom istom motore r.v.2007 ties na pripravky kluka na 1hod a sinchr.kluka vacka -1,5
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 21 led 2012, 19:19
U těhle motorů je snímač polohy klikového hřídele součástí gufera u setrváku, snímač se tam tedy lisuje a asi to v továrně mrskali jak baťa cvičky proto ty odchylky.
U starší řady TDi je snímací kolo našroubované ke klice přímo v karteru tak je to přesné.
raduz61
Přispěvovatel
Příspěvky: 55 Registrován: 14 led 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Příspěvek
od raduz61 » 30 led 2012, 09:47
ahojte chalani. nastavil som rozvody na pripravky a sinchro.je +0.5 za studena a pri 2000 otackach/m skoci na 0.0 ale vsimol som si teras ked mrzne ze pri studenom starte zadymi tak modro-bielo ale neviem ci to robilo aj pred tym nevsimal som si to! žhavice su asi O.K. ked VAG nevyhodil ziadnu chybu. je to zadymenie v pohode alebo sa nieco pokurovalo ked som nehal rozvody na +0.5? co môze byt pricina toho dymenia? dik