1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

je tam bosch,preco?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
hombre_1
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 pro 2011, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava-Mar.hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hombre_1 »

Predpokladam ze sondu mas origo a ne nejakou druhovyrobu. 12V na pinech 3.4. lambdy nemuzes mit pri vyplem klicku leze to tam z palivoveho cerpadla. Jinak ho mas slusle. Napajeni zmer pri zapojene lambade.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no je to v G2,palivove cerpadlo je povodne..nasiel som,ze a pin3 ma ist plus z RJ pin 66 cez rele 428,a na pin4 ide minus z RJ pin5

no ked mam zapojenu lambdu tak tam ide 12V lebo hned je z vnutra zerava
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud ji chceš skutečně měřit tak sežeň osciloskop se záznamem podklady ti nějaké dodám.Na seriovou diag to bude oříšek pokud nemužeš kontrolovat signál z jednotky a napájení.pokud sondu odpojíš tak se stane co? zlepší se ta bohatost.kolik ukazuje ta sonda na čerpacím článku z diag
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no vo vcds to ukazuje ked je studeny motor na volnobeh okolo 0,5V ked sa zahreje tak cca 1,4V, ked pridam tak to ide dole,pri decelaracii to ide zas hore na 2-3-4V...dali sme to na emisny test a CO bolo 5,co je strasne bohate
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

neviete niekto ake relatka maju byt v tej ciernej krabicke v motorovom priestore? ja tam mam 2relatka- 100 a 428..(ale toto 428 ma 4piny a ale koncovka ma 5piny)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

5%co a kolik hc. proud by měl být 1.5V na volnoběh
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

HC hovorili,ze je celkom ok na to,ze tam nemam katalyzator..no 1,5V mam na volobeh,ale ked je zahriaty,ked je zimny tak 0,5V
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

to je to co je divný protože pro jednotku to znamená že je směs ok.asi by to chtělo změřit paraelně co leze ze sondy a jaké je tam napětí.
ještě se podívej na adaptace kam se posunuli.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ake adaptace? co tam ma byt?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

kanál 32 pozice 1a2 je to v % -10%až10%
nizké hodnoty znamenají bohatou směs jednotka ochuzuje kladne hodnoty jsou chudá jednotka obohacuje.
napiš hodnoty na volnobeh a pak skus pomalu přidávat a kontroluj hodnoty kam se posunují a připiš je.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

aha,uz viem co myslis,toto mam stale 0%...ma to skakat stale? lebo mne to stoji na 0
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

motory arx aum mají jen +-6%
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ja mam AUQ..ako sa to ma pohybovat?alebo co znamenaju tie percenta?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pole 1 jsou hodnoty pri volnoběhu pole 2 pri zatížení podle těchto hodnot vidíš kam se posunuje adaptece jednotky aby udržela správnou směs kterou kontroluje pomocí lambdy.to znamená pokud jednotka musí přidat palivo v dusledku malé netesnosti saní aby dodržela správný poměr paliva tak se ti to odrazí na korekci přitom pamět zavad je prázdná.je to hodně stručně řečeno celá problamatika je daleko složitejší a já se v ní také moc ještě nevyznám.mate mě že jednotka podle čerpacího proudu ukazuje 1,5V a0% což by mělo znamenat že je na volnoběh vše v pořádku takže problém asi začne až v zátěži.překontroluj ty hodnoty v zateži.co ti to dělá cuká žere?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“