Predpokladam ze sondu mas origo a ne nejakou druhovyrobu. 12V na pinech 3.4. lambdy nemuzes mit pri vyplem klicku leze to tam z palivoveho cerpadla. Jinak ho mas slusle. Napajeni zmer pri zapojene lambade.
pokud ji chceš skutečně měřit tak sežeň osciloskop se záznamem podklady ti nějaké dodám.Na seriovou diag to bude oříšek pokud nemužeš kontrolovat signál z jednotky a napájení.pokud sondu odpojíš tak se stane co? zlepší se ta bohatost.kolik ukazuje ta sonda na čerpacím článku z diag
no vo vcds to ukazuje ked je studeny motor na volnobeh okolo 0,5V ked sa zahreje tak cca 1,4V, ked pridam tak to ide dole,pri decelaracii to ide zas hore na 2-3-4V...dali sme to na emisny test a CO bolo 5,co je strasne bohate
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
neviete niekto ake relatka maju byt v tej ciernej krabicke v motorovom priestore? ja tam mam 2relatka- 100 a 428..(ale toto 428 ma 4piny a ale koncovka ma 5piny)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
to je to co je divný protože pro jednotku to znamená že je směs ok.asi by to chtělo změřit paraelně co leze ze sondy a jaké je tam napětí.
ještě se podívej na adaptace kam se posunuli.
kanál 32 pozice 1a2 je to v % -10%až10%
nizké hodnoty znamenají bohatou směs jednotka ochuzuje kladne hodnoty jsou chudá jednotka obohacuje.
napiš hodnoty na volnobeh a pak skus pomalu přidávat a kontroluj hodnoty kam se posunují a připiš je.
pole 1 jsou hodnoty pri volnoběhu pole 2 pri zatížení podle těchto hodnot vidíš kam se posunuje adaptece jednotky aby udržela správnou směs kterou kontroluje pomocí lambdy.to znamená pokud jednotka musí přidat palivo v dusledku malé netesnosti saní aby dodržela správný poměr paliva tak se ti to odrazí na korekci přitom pamět zavad je prázdná.je to hodně stručně řečeno celá problamatika je daleko složitejší a já se v ní také moc ještě nevyznám.mate mě že jednotka podle čerpacího proudu ukazuje 1,5V a0% což by mělo znamenat že je na volnoběh vše v pořádku takže problém asi začne až v zátěži.překontroluj ty hodnoty v zateži.co ti to dělá cuká žere?