Dvouhmota v kytkách???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cairo1
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2011, 21:52
Bydliště: Zlín

Dvouhmota v kytkách???

Příspěvek od cairo1 »

Ahoj, mám Octavii, MR 2003, ASV ( 81 kW ), teď najeto 120 000 km, ve 110 tis. jsem nechal dělat chip u firmy http://www.poweredbytdi.cz, auto jede supr, ale teď mi na čtvrtou a pátou rychost mezi 1700-2100 otáček vybruje auto, na neutrál a tak nic nedělá...je to setrvákem??

Dík
Octavia 1.9 Tdi, ASZ ( 81 kW), MR 2003, chip by POWEREDBYTDI, EGR off, jednohmota ATD + HDS 57...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vybruje když máš plný knedlík?
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

vibruje při přidání plynu nebo bez ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05

Příspěvek od jarda123 »

určite vybruje kdyz je motor v tahu to my dela taky snazím se jezdit abych to nepodtacel
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
cairo1
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2011, 21:52
Bydliště: Zlín

Příspěvek od cairo1 »

jj, kluci vybruje při plném plynu na tu čtverku a pětku jak jsem psal a hlavně když jedu do kopce....

ještě jsem si vzpomněl, když jsme stáhli výkon, tak to přestalo dělat, ale po 1000 km opět znivu, automechanik říkal, že je to dvouhmota
Naposledy upravil(a) cairo1 dne 22 led 2012, 09:43, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 Tdi, ASZ ( 81 kW), MR 2003, chip by POWEREDBYTDI, EGR off, jednohmota ATD + HDS 57...
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2011, 12:51

Příspěvek od LukasPaprok »

Mám stejný problém ... mám VW Golf IV 1.9TDi (ASZ) ... taky by mě zajímalo čím to je a jestli se s tím dá něco dělat.
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jj,tohle dělá načatej setrvák dvouhmota..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nebo je ta úprava už moc. Když jsem upravoval, tak to taky v těchhle otáčkách dělalo. Nejznatelnejší na trojku a čtyrku, na pět jen lehce. Vibrace jako by do volantu, když jsem tomu naložil z těch patnácti set. Nemusí se to líbit spojce, poloosám, prostě něčemu. Stáhni trochu na chipu a bude to ok.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

nebo také homokineťáky
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

cosby píše:nebo také homokineťáky
jj, stejně se to projevuje u aut co nemají dvouhmotu.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
cairo1
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2011, 21:52
Bydliště: Zlín

Příspěvek od cairo1 »

tak možná zkusím vyměnit tu dvouhmotu,mám už doma jednohmotu ATD + přeobložena lamela organikou...

pozná automechanik jestli je špatný ten homokinetický kloub nebo ty poloosy???
Octavia 1.9 Tdi, ASZ ( 81 kW), MR 2003, chip by POWEREDBYTDI, EGR off, jednohmota ATD + HDS 57...
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Ber ale v potaz, že to nemusí být prostě špatný komponent. Jen není konstruovaný na takový výkon, případně jeho průběh. Já to projel, vibrovalo to jako prase, tak se trochu stáhlo a jezdím spokojeně rok a nikde se žádný vůle neprojevili. A to si teda jako laik myslím, že kdyby tam byly, tak za rok, kor na českých silnicích, se projevit musí ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

U octávky ASV normální jev.Je tam moc naložíno dole.Do 2t otáček OI to chce přidávat míň jinak vibruje.Někdy míň znamená víc! :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Fanyn
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2008, 19:39

Příspěvek od Fanyn »

To samé jsem řešil u Golfa. vyměnil jsem spojku, homokineťáky,řídíci jednotku a nakonec i rychlostku. Nic nepomohlo. Když se odpojil snímač tachometru, ta to nedělalo. Nakonec to bylo vstř. čerpadlo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zajímavé, kolega tohle odstraňoval taky u Golfa, ale s automatem, vyměnil co viděl a pak rezignoval...Ale ta vibrace nebyla velká...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“