Touran 1,6fsi rozvody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Touran 1,6fsi rozvody

Příspěvek od Marek67 »

Ahoj pánové reším tourana motor BAG motor má nerovnoměrný chod když přidám plyn a uberu tak se ozve rana jakoby to střelý do sání na vagu chyba 17748 snimac polohy vackové hřídele myslíte že moh přeskočit řetěz? jako třeba u 1,2HTP která se chovala uplně stejně když skočila výfuková vačka díval jsem se do programu časování a zjištuju že bez přípravku na vačky jsu celkem v p.... motor má najeto 150tisíc a nikdo se v tom ještě nehrabal
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

150tis, to je skoro nejvyšší čas na dnešní řetězové rozvody :roll:
Sežeň přípravky a zkontroluj nastavení.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: Touran 1,6fsi rozvody

Příspěvek od Power156 »

Marek67 píše:Ahoj pánové reším tourana motor BAG motor má nerovnoměrný chod když přidám plyn a uberu tak se ozve rana jakoby to střelý do sání na vagu chyba 17748 snimac polohy vackové hřídele myslíte že moh přeskočit řetěz? jako třeba u 1,2HTP která se chovala uplně stejně když skočila výfuková vačka díval jsem se do programu časování a zjištuju že bez přípravku na vačky jsu celkem v p.... motor má najeto 150tisíc a nikdo se v tom ještě nehrabal
no možná že i htp vydrželi dýl . stopro to budes mit rozházený
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

řešil jsem to na 1,4 Fsi,tá samá chyba a byl vytahaný řetěz ,najeto 50 000km :roll:
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

no jestli budes schanet pripravky posli sem nejakej odkaz mam na 1,4fsi a docela by me zajimalo zda to bude stejne nebo budu muset treba v budoucnu investovat dik
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

na vačky potřebuješ tohle T10171 Obrázek
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

tak pak to je stejny jeste se mrknu na cislo pripravku vim ze to je to T....zatim diky
lubom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 bře 2009, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubom »

codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

lubom píše:Myslim že sa to tu riešilo : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... i&start=15
jj jo neco tam je podobneho , no ja mam pripravek T10171A
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Tak vyřešeno pujčil jsem přípravek na vačky hodinkama našel HU 1.valce a bylo to skočené na klikovce 3 zuby příčina proč se tak stalo byla celkem jasná po sundání hliníkovího krytu rozvodů na nastavovači sací vačky byl povolenej a vytočenej jeden imbus kterej se sekal v jednom místě o blok hlavy proto to skočilo dole možná při startu kdy ještě nebyl pořádně natlačenej šponovák buh ví.Vyměnil jsem komplet rozv. sadu i stím nastavovačem byl to sice ranec penez ale motor běží zase jako švýcary a snad i na dlouho bude pokoj.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“